Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pidät siivoamisesta? Mitä on mukavinta siivota? Mikä inhottavinta?

Vierailija
05.02.2020 |

Minusta hauskinta on järjestellä tavaroita ja heittää ylimääräisiä pois. Uuden järjestyksen näkeminen tuo tyydytystä. Tylsintä on päivittäinen imurointi ja luuttuaminen, koska koirankarva ja kura ei aina irtoa kovinkaan hyvin. Onneksi sohvat ovat nahkaa.

Siivoamisesta tulee energinen olo, työn tuloksen näkee nopeasti ja talo on hieno siivottuna. Siivouksesta saa myös kivasti askeleita askelmittariin eli huvi ja hyöty yhdistyvät.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuisin yksin, siivoaminen voisikin olla mukavaa juuri työntuloksen takia, mutta kun talossa on yksi mies ja yksi taapero, niin työn lopputulos on sekunneissa kadonnut ja alusta täytyy mun taas aloittaa.. mä ikkunoita putsailen..

Vierailija
22/23 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiivoan ehkä kaksi kertaa vuodesssa huoneeni. Jos on pakko niiin toki. En pidä tälllaisia töitä järkevinä. Ehkää olen luopunut ajatuksesta pitäää enää reaalimaaailmaa merkityksellisenä vaaan utopistinen fantasiaan painottuva virtuaaalimaailma vie meneesssään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ikkunoiden pesemisestä, inhoan järjestelyä. Varsinkin kun omakotitalo on täynnä remonttitavaroita ja niille ei ole mitään oikeaa paikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan