Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mitä kautta päädyit AV:lle?

Vierailija
05.02.2020 |

Ajattelen enimmäkseen heitä, jotka käyvät täällä usein. Mitä kautta päädyitte/ajauduitte tänne ja miksi?

Itse ajauduin tänne kalevauvan takia, halusin lukea keskustelut, joista laulut on koottu.

Kommentit (109)

Vierailija
1/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin jotain aihetta ja päädyin tänne

Vierailija
2/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis pieni elämä-Blogin Anne oli linkannut blogiinsa täällä hänestä käydyn keskustelun.

Olin hämmentynyt ihmisten ilkeydestä, mutta aloin sitten kirjoitttaa vastaukseksi toistenlaista näkökulmaa ja sille tielle jäin. 11 vuotta sitten :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten aina kun googletti jotain niin ensimmäisten hakutulosten joukossa oli yleensä linkki tänne. Sitä kautta tänne jäin. Silloin oli mielenkiintoisempia keskusteluja mutta täällä pyörin silti edelleen.

Vierailija
4/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Enkeli-Elisaa ja päädyin tänne juuri ennen huijauksen paljastumista.

Vierailija
5/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tämän edeltäjälle. Olin raskaana alkuvuonna 2000, ja kävin kirjastossa lainaamassa aiheeseen liittyviä kirjoja. Kirjastontäti Suositteli vauva.fi:tä. Ekat vuodet kävin tuolla muilla sivuilla, mutta pikkuhiljaa liu’uin enenevässä määrin tänne. Aikana, jolloin puhuttiin nätisti, ei häpäisty, vaan kannustettiin.

Vierailija
6/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttti suositteli.

Vierailija
7/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkeli-Elisa. Hesarin kuukausiliitteen E-E-jutun lukemisen jälkeen lähdin hakemaan tietoa kyseisestä asiasta ja päädyin tällä palstalle olleelle pitkälle ja ansiokkaalle, salapoliisityötä erinomaisesti tehneelle ketjulle. Sen jälkeen olen käynyt palstalla lähes päivittäin. Aina en kommentoi, koska joinakin päivinä ensimmäiselle kymmenelle sivulle kertyneet otsikot ovat täyttä kuraa. Persumiesten invaasio tänne on haukotuttavan ikävystyttävää.

Vierailija
8/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvun lopulla, silloinen online-palsta. Vahingossa eksyin.

Vierailija
9/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on aikaa yli kymmenen vuotta. Saavuin ulkomailta Suomeen takaisin ja olin kahden pienen lapsen kanssa kotona. Otimme mieheni kanssa nettiyhteyden ja jotenkin saman tien löysin palstan. Olen jopa tavannut täällä kirjoittavia äitejä. Tutustuttiin täällä kun oli se etsin ystävää palsta. En muista tarkkaa nimeä enää.

Vierailija
10/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä googlen kautta ja sitten jämähdän lukemaan keskusteluja muutamaksi päiväksi, kunnes saan vieroitettua itseni. Ja sitten sama tapahtuu taas parin kuukauden päästä.

Vierailija
11/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja harhaluuloinen stalkkaava (nyt ex-)puoliso karkotti muilta nettipalstoilta. Täällä on anonyymi, paljon kävijöitä ja riittävän paljon kauheaa paskaa, jotta sekaan katoaa mukavasti. 

Vierailija
12/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajauduin tänne ISN kautta kun ne aina poimi täältä jotain hömppä/provo- ketjuja ja julkaisi niitä suorastaan tieteellisenä tutkimuksena. Kiinnostuin tulemaan katsomaan että mitä kaikkea muutakin hömppää täällä on. Ja onhan täällä 😂😂😂

Vierailija
13/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kertoi, että täältä saa hyvät naurut mammojen kustannuksella. Oikeassa oli :D

Vierailija
14/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikainfluenssabuumin aikaan. Muistan sen kuin eilisen. Kyyhötin keittiön nurkassa sikiöasennossa ja keinuttelin itseäni samalla kun tiskahtelin hysteerisiin itkukohtauksiin. Tyttärni oli tulossa koulusta. Itkin koska pelkäsin helvetisti että hän tulee ja tartuttaa meidät kaikki.

Kadulla sen jo näki, kun ihmiset ryntäilivät ympäriinsä maskit naamoillaan. Julkisia ei uskaltanut käyttää ja edes vessoja ei uskaltanut käyttää. Kaikki näytti epätoivoiselta.

Sain sitten lohtua aihe vapaalta ja taustatukea.

Aihe vapaan kautta tajusin miten vakava asia influenssa parhaimmillaan onkaan.

Vierailija
15/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja googlasin jotakin raskauteen liittyvää. Sain keskenmenon, mutta jäin koukkuun. Ei edelleenkään lapsia.

Vierailija
16/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri mainitsi eräästä asiasta "Ihan kuin olisi vauva.fi sivulta tuo asia", sitten mielenkiinnosta kotona näypitn ton osotteen ja edelleen käyn täällä lukemassa ja kirjoittamassa :D

Vierailija
17/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin kerran pari vuotta sitten jotain tiettyä (en viitsi sanoa mitä) ja tuli parikin hittiä tältä palstalta. En ollut koskaan kuullutkaan ennen koko palstasta.

Nykyisin kyllä itsekin ihmettelen miksi vielä notkun täällä, kun suurin osa ketjuista on ihan möttöä, joko persuja tai julkkiksia tai koronavirusta tai... no siinäpä ne olikin.

Vierailija
18/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten moni muukin, päätynyt tänne etsiessäni tietoa jostain. Päädyn tänne aika usein nykyäänkin juuri siitä syystä, sillä keskusteluja on laidasta laitaan ja hyvin usein jokin niistä koskee hakemaani asiaa.

Vierailija
19/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri joskus vuosia sitten sanoi että hän käy tällä palstalla lukemassa ihan älyttömiä juttuja ja sitten kerran tylsistyneenä tulin itsekin, ja tosiaan on välillä ihan älyttömiä juttuja:). Harvoin kommentoin itse.

Vierailija
20/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin y l i k s e n katkeraan ilmapiiriin ja muita foorumeita miettiessä tämä tuli ekana mieleen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme