Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mitä kautta päädyit AV:lle?

Vierailija
05.02.2020 |

Ajattelen enimmäkseen heitä, jotka käyvät täällä usein. Mitä kautta päädyitte/ajauduitte tänne ja miksi?

Itse ajauduin tänne kalevauvan takia, halusin lukea keskustelut, joista laulut on koottu.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin joskus yli kymmenen vuotta sitten tietyn kokoisia tyynyliinoja ja jouduin hakukoneen kautta pitkään av-keskusteluun, jossa puitiin kiihkeästi ja satojen viestien verran liinavaatteiden ominaisuuksia, oikeita käyttötapoja ja mielipiteitä niistä. Imeydyin lukemaan keskustelua epäuskonsekaisella huvituksella ja siitä lähtien on tullut ajoittain seikkailtua täällä.

Vierailija
42/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mitä tarkoittaa av,kun tää on vauva.fi

Aihe vapaa

Tarkoitat siis Aihe "vapaa".

Kysyttiin mitä av tarkoittaa :DD

Tottahan se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin Suplan AV-podcastia autossa, ja tulin sitten kotona lukemaankin.

Vierailija
44/109 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin jotain aihetta ja päädyin tänne

Sama, jotain lapseen liittyvää googlettelin.

Vierailija
45/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Vauva-lehteä netissä ja sivuilla ponnahti Vauva-lehden aihe vapaa. Ihmettelin, millaisia keskusteluja pienten lasten vanhemmat täällä käyvät. Minulla meni varmaan vuosi ennenkuin tajusin, että Vauva-lehden aihe vapaalla käy monenlaisia ihmisiä, eikä läheskään kaikki ole yhteydessä vauvoihin omassa elämässään.

Vierailija
46/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten Iltalehti tiedotti, että aikoo lopettaa keskustelupalstansa. 

Siinä syntyi ketju, että missäs tämän jälkeen keskustellaan. Kun ihmiset ei halunneet mennä sellaiselle palstalle, joka vaatii kirjautumisen, niin tämäkin oli yhtenä vaihtoehtona. Satunnaisesti olen täällä sitten käynyt.

Perustihan ne IL:n palsta-aktiivit sitten omankin saitin, Torikahvilan.

Ihme kyllä, siellä vaaditaan kirjautuminen, vaikka juuri kukaan ei ajatuksesta alunperin tykännyt.

Se täytyy sanoa, että Iltalehden palstan veroista ei tällä hetkellä ole, eikä taida tullakaan.

Vierailija
47/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana ollessani 7 vuotta sitten, etsin tietoa vauva-asioista. Sitten äippälomalla kulutin aikaa palstalla. Olin aika yksinäinen. Sitten jäin koukkuun.

Vierailija
48/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksplussalta.

Vierailija
49/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Ensitreffit alttarilla ohjelmaa, viimeisen koukutuksen teki gradu-prosessi.

Vierailija
50/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailin kakslussan keskustelupalstalla 10 vuotta, mutta se paikka lässähti kasaan ilman moderointia ja hiljeni, vain pari hörhöä jäi sinne copy pastettamaan fake newseja.

Joten ajattelin että pitää etsiä toinen "koti".

Tämä on paljon parempi palsta, harmi etten eksynyt silloin alunalkaenkin tänne, enkä sinne.

Anonyym

Vierailija
51/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tuossa lopussa sanoa, että tämä anonyymius on paljon parempi kuin se nikkien käyttö, mitä oli kaksplussalla.

54

Vierailija
52/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin jostain korun entisöinnistä s24 palstalla, sitten vastattiin ilkeästi.  Siellä meni kaikki hitaasti.

Lopulta löysin sattumalta av.

Vierailija
53/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti keksiä, miten tappaa aikaa kun töissä on hiljaista ja huomasin olevani liian vanha demi.fi-sivustolle

Vierailija
54/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sattumalta muutama vuosi sitten. Päätin silloin lopettaa kaikki tunnistautumista vaatineet somet, ja sitten jäikin aikaa muuhun netissä pyörimiseen, ja sitä kautta googlettelin itseni tänne jonkun mielenkiintoisen aiheen perässä. Ei siinä, hyvää korvaushoitoa tää on ollut niiden muiden somejen tilalle, kun tän palstan käyttö on mulla maltillisempaa ja vähemmän aikaa vievää.

Vierailija
55/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään muista miten.

Vierailija
56/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vilkas anonyymi keskustelupalsta.

Vierailija
57/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana ja jouduin jäämään sairaslomalle, googlailin jotain raskausajan verenvuotoihin liittyen ja jämähdin tänne. Olen yksinäinen ja pakenen tänne yksinäisyyttä ja vaikeita tilanteita. Säälittävää. Mutta vaikka täältä saa toisinaan myös asiatonta kommentointia osakseen, niin olen saanut tältä palstalta myös paljon myötätuntoa osakseni, jos olen tänne jostain vaikeasta tilanteesta kirjoittanut.

Vierailija
58/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa vuonna ja nyt tämä on nähty. Erikoinen palsta. Tämä ei edes ole mikään keskustelupalsta. Ei inspiroi enää. Käyn täällä tottumuksesta. Niin ja en muista enää mitä kautta eksyin tänne.

Vierailija
59/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M55+ sanoo, tämä on silkkaa rautaa. Tuo mieleen kuumat sinkkuvuodet. Tätä kautta säilyy kosketus elämän ja arjen karmaiseviin ilmentymiin, jotka kypsässä parisuhteessa meinaavat unohtua. Suomen paras foorumi.

Vierailija
60/109 |
06.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukkomieskukko kirjoitti:

M55+ sanoo, tämä on silkkaa rautaa. Tuo mieleen kuumat sinkkuvuodet. Tätä kautta säilyy kosketus elämän ja arjen karmaiseviin ilmentymiin, jotka kypsässä parisuhteessa meinaavat unohtua. Suomen paras foorumi.

Miten eksyit tänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän