Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mitä kautta päädyit AV:lle?

Vierailija
05.02.2020 |

Ajattelen enimmäkseen heitä, jotka käyvät täällä usein. Mitä kautta päädyitte/ajauduitte tänne ja miksi?

Itse ajauduin tänne kalevauvan takia, halusin lukea keskustelut, joista laulut on koottu.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin luomista ja eksyin keskusteluun ja huomasin, että täällä vasta hulluja ollaan. Sehän sopii..vähän pyöri kyllä mielessä, että naiset kirjoittaa tällaista..:-(

mies52v

Vierailija
102/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sanoi että täällä on ihan kaheleita kiihkoilijoita, joten tulin käymään uteliaisuudesta. Kaveri tiesi mitä puhui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tiennyt pitkään jollain tasolla vauva-palstan olemassaolosta, mutta koska mulla ei ole lapsia, olin pysynyt myös palstalta kaukana. Jotenkin kuitenkin päädyin varmaan googlen seurauksena av:lle heinäkuussa 2014. Heinä-elokuu 2014 olivat Suomessa poikkeuksellisen lämpimiä kylmän kesäkuun jälkeen.  Silloin heinä-elokuussa olin lomalla ja kuuman kesäpäivän lämpimänä iltana istuin parvekkeella siemaillen viiniä ja palstaillen.  En tiedä, millainen palstan taso oli ennen vuotta 2014, mutta mielestäni silloin jutut oli ihan viihdyttäviä. 

Kirjoitin itsekin palstalle aika suositun ketjun, jossa kerroin saman illan treffikokemuksiani. Aloitukseni herätti yllättävän paljon kommentteja puolesta ja vastaan ja musta oli kiva seurata sen etenemistä. Jotkut epäili aloitustani jopa provoksi, vaikka ei ollut eikä edes se asiasisältö ollut mun mielestä mitenkään niin outo, että olisi kannattanut epäillä. 

Vierailija
104/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on AV?

Vierailija
105/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on AV?

Mihin päädyin?

Vierailija
106/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata sanaa suosivia palstoja on suomeksi hyvin vähän. Tämä, rajoituksineenkin, on tietämistäni paras ja ainoa, jossa ei ole pakko olla jonkin sortin uskossa tai ideologiassa syvällä.

Vierailija
107/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla sattumalta löytyi vauva oneline-palsta ja siitä asti täällä lähes päivittäin vaikka omat lapset jo aikuisia

Vierailija
108/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahongossa.

Kiva heittää soraa rattaisiin, kun naisväki kutittelee höyhenellä toisiaan omassa kuplassaan.

M51

Vierailija
109/109 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän vuosi se oli (varmaan alle 10 vuotta kuitenkin), kun jossain mainittiin, että naiset lähettelee tänne valokuvia alapäästään. Minähän tulin tarkistaaman, pitääkö juttu paikkansa. Kyllä, täällä oli linkkejä valokuviin. Sitten rupesin lukemaan muitakin juttuja ja muutaman päivän päästä riuhtaisin itseni irti palstan taikapiiristä, pää pyörällä kaikesta lukemastani.

Siitä lähtien olen käynyt täällä epäsäännöllisesti, suunnilleen kuten vastaaja 10, useiden kuukausin väliajoin. Yleensä tulen jonkin linkin perässä, tai minulle on jokin kysymys, johon haluan "parviälyvastauksen". Sitten pyörin täällä päivän, pari, kunnes saan taas tarpeekseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan