Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ja mitä kautta päädyit AV:lle?

Vierailija
05.02.2020 |

Ajattelen enimmäkseen heitä, jotka käyvät täällä usein. Mitä kautta päädyitte/ajauduitte tänne ja miksi?

Itse ajauduin tänne kalevauvan takia, halusin lukea keskustelut, joista laulut on koottu.

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomi24 on mennyt todella inhottavaksi paikaksi ainakin suosituimmilla palstoilla. Trollit trollaa toisiaan ja valvonta vähäistä.

No onko tämä palsta nyt sinusta sitten muka jotain 'ihan toista maata' (siihen verrattuna ?)

Vierailija
82/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tietoa kiveshiestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku iltapäivälehden juttu 5v. sitten, missä viitattiin tänne jostain mökkikyselystä. En pahasti ole koukussa, mutta noin kerran viikossa tai jossain odotusaulassa tulee selattua.

N48

Vierailija
84/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interwebin kautta

Vierailija
85/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

-90 luvun lopulla oli varmaan mainos vauvalehdessä. Olin silloin kolmen pienen lapsen äiti. Palsta oli silloin mukava. Ei ollu haukkumaketjuja.

Vierailija
86/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 2000-luvun alussa äitiyslomalla eksyin tänne. Ja miten usein olenkaan mielessäni kironnut sen päivän! Ja toisaalta myös usein kiittänyt. Eli esim kun saa jonkun uutisen täältä ekaksi.

Vierailija
87/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päädyin tämän edeltäjälle. Olin raskaana alkuvuonna 2000, ja kävin kirjastossa lainaamassa aiheeseen liittyviä kirjoja. Kirjastontäti Suositteli vauva.fi:tä. Ekat vuodet kävin tuolla muilla sivuilla, mutta pikkuhiljaa liu’uin enenevässä määrin tänne. Aikana, jolloin puhuttiin nätisti, ei häpäisty, vaan kannustettiin.

Samaan aikaan v.2000  minäkin, odotin esikoistani ja etsin netistä tietoa vauvaperheen elämästä.

Tänne jäin, silloin oli kiva meininki ja muut palstalaiset tuli tutuiksi. Jonkun Isin tapasinkin:) Nyt tää on kyllä avohoitopotilaiden kokoontumispaikka.. kertonee tietenkin yhteiskunnan muutoksesta se, eikä niinkään avohoitopotilaista. Ihmiset voi aika huonosti ja se kyllä näkyy täälläkin.

Vierailija
88/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus monta vuotta sitten googletin jotain, mikä viittasi vauvalla olevaan keskusteluun useammankin kerran ja päätin klikata. Huomasin sitten lueskelleeni pitkään keskusteluja ja nauraneeni kippurassa hoopoille ketjuille ja provoille. Nyt käyn täällä vakituisesti. Minulla ei ole vauvaa, eikä suunnitelmissa perheenlisäystä.

M25

Vierailija
89/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2016 keväällä hain jotain googlesta ja jouduin linkistä av.lle.

Se oli Hel-nycin kulta-aikaa, ja koukutuin. Käyn palstalla n. joka toinen päivä nauramassa mutta myös keskustelemassa.

Välillä pidän taukoa.

Vierailija
90/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vuosia sitten aina kun googletti jotain niin ensimmäisten hakutulosten joukossa oli yleensä linkki tänne.

Moni sanoo näin, mutta minulle ihan outoa. En ole koskaan tullut av:lle googlen myötä. Ehkä hakemiani asioita ei käsitellä täällä.

AV:n löysin kun Ilta-Sanomien uutisten sivupalkissa oli linkki. En reagoinut siihen pitkään aikaa, mutta sitten kerran klikkasin auki jutun Enkeli-Elisasta. En tiennyt siitä ennakkoon mitään. Sitten jäin lukemaan Muru-keskusteluja. Nuoremmille tiedoksi, että Muru oli lempinimi eräälle provoilijalle. 

Vierailija
91/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuskastunut kun netissä ei ollut hyviä keksutelupalstoja kunnes sattumalta löysin tämän joka minusta oli.

Nythän täällä pyörii vaan työttömät persut ja " pierun merkitys parisuhteessa " - ihmiset.  Suomen kansa on kyllä harrviansien tyhmää olen oppiinut täällä

Vierailija
92/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipasin keskustelua monipuolisista aiheista. Pari sellaista keskustelufoorumia, joilla olin käynyt, lopettivat niin tulin tänne. En ymmärrä miksi niin suuri osa keskustelusta on siirtynyt facebookin, kun sen käyttöliittymä on niin syvältä ja ryhmät piilossa.

Vierailija
93/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajauduin tänne ISN kautta kun ne aina poimi täältä jotain hömppä/provo- ketjuja ja julkaisi niitä suorastaan tieteellisenä tutkimuksena. Kiinnostuin tulemaan katsomaan että mitä kaikkea muutakin hömppää täällä on. Ja onhan täällä 😂😂😂

Sama! Olisiko ollut mulla jokin uutinen, jossa kerrottiin av-mammojen intoutuneen julkaisemaan täällä intiimejä kuvia. Muistelen myös, että IS:n sivupalkissa olisi jopa saattanut olla suoria linkkejä keskusteluihin.

Olen keskustelupalsta/kommenttiaddikti, olen esim. sairaanhoitajien lakon aikaan ollut sairaana ja lukenut IS:n silloisen keskustelupalstan noin 17 000 kommenttia aiheesta.

Vierailija
94/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin jotain ja päädyin tänne. Se oli joskus 90-luvulla =)

Vierailija
95/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäinen kerta oli kun joku linkkasi facebookiin ablatiivi-keskustelun. Seuraavan kerran googletin jotain, ja jostain syystä löytyi pitkähkö ketju, jossa aineksina oli juhannus, mies, nainen ja hatara mielikuva on että olisi ollut joku vastaamatta jäänyt viestikin juonessa mukana, mutta koska tuo tapahtui v. 2016 jussina, niin ei ole selkeää mielikuvaa enää :)

Toi keskustelu tuntuu hämärästi tutulle! Oliko siinä jokin kuvio, että nainen oli ihastunut työkaveriinsa?

Vierailija
96/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensimmäinen kerta oli kun joku linkkasi facebookiin ablatiivi-keskustelun. Seuraavan kerran googletin jotain, ja jostain syystä löytyi pitkähkö ketju, jossa aineksina oli juhannus, mies, nainen ja hatara mielikuva on että olisi ollut joku vastaamatta jäänyt viestikin juonessa mukana, mutta koska tuo tapahtui v. 2016 jussina, niin ei ole selkeää mielikuvaa enää :)

Toi keskustelu tuntuu hämärästi tutulle! Oliko siinä jokin kuvio, että nainen oli ihastunut työkaveriinsa?

Tämä? https://www.vauva.fi/keskustelu/2597301/vastasinko_nyt_vaarin_miehesta_…;

Vierailija
97/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2002 tulin raskaaksi ja sitten jonkin hakupalvelimen olisiko ollut Alta vista kautta laitoin sanan "vauva" ja päädyin tänne. En ollut ennen sitä ollut millään keskustelupalstalla. Ensimäiset vuodet vauvan syntymän jälkeen palstailin Verkkoklinikassa, mutta kun se kaatui, niin sitten täällä.

Vierailija
98/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demitin nuorempana ja se kirjoittelu on kai jäänyt tavaksi vaikka kasvoin siitä kohderyhmästä yli :D Tämä on vilkas keskustelupalsta ja tulee usein googlatessa ekana vastaan eikä ole tarvinnut rekisteröityä. Siinäpä kai se.

Vierailija
99/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin neljä vuotta sitten influenssassa, enkä jaksanut tehdä muuta kuin nukkua ja olla kännykällä. Jos nettiä selaa päiväkausia, tulos on väistämätön. Päädyin sekä tänne että Suomi24:lle.

Vierailija
100/109 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2002 tulin raskaaksi ja sitten jonkin hakupalvelimen olisiko ollut Alta vista kautta laitoin sanan "vauva" ja päädyin tänne. En ollut ennen sitä ollut millään keskustelupalstalla. Ensimäiset vuodet vauvan syntymän jälkeen palstailin Verkkoklinikassa, mutta kun se kaatui, niin sitten täällä.

Mulla oli lähes sama, olin saanut vauvan 18-vuotiaana ja googletin muistaakseni pelkän "vauvan". Mulla ei ollut mitään hajua koko palstasta. Mutta jäin heti koukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä