Miten ja mitä kautta päädyit AV:lle?
Ajattelen enimmäkseen heitä, jotka käyvät täällä usein. Mitä kautta päädyitte/ajauduitte tänne ja miksi?
Itse ajauduin tänne kalevauvan takia, halusin lukea keskustelut, joista laulut on koottu.
Kommentit (109)
Kaikki on vuoden 2006 Torinon olympialaisten ja curling-kapteenin Markku Uusipaavalniemen syytä!
Iltapäivälehdessä oli hillittömän hauska referaatti Vauva.fi:n keskustelusta jossa joku ihmetteli, miksi se joukkueen kapteenin nimi kirjoitetaan noin!
Aloittaja ajatteli, että tv:n tekstityksessä ei ole skandenja, eli ä-kirjaimia -> johtopäätös:
Kyseessä on henkilö nimeltä Markku Niemi joka on uusi päävalmentaja!
Markku "uusipaaval." Niemi. :D :D :D
Tällä tiellä olen.
Etsin alunperin muita Michael Jackson -faneja Jacksonin kuoltua, vertaistukea hakeakseni, Demi.fi -sivustolla. Minä kasvoin, Demi ei, ja paikka alkoi hiljalleen muutenkin kuolemaan. Luin siellä siis siinä sivussa sitten muitakin keskusteluja. Siirryin sieltä sitten tänne aktiivisempaan kesksutelufoorumiin ehkä viisi vuotta sitten
Netin kautta.
(mitenkään muutenhan se ei olisi edes mahdollista)
Oli vuosi 2002 ja odotin ensimmäistä lasta- kaikki raskauteen liittyvä kiinnosti ja jostain kumman syystä löysin samalla AV: n :D
Kaveri puhui aina vauva.fi:n ketjuista, ja lopulta oli pakko käydä kurkkaamassa että mikä ihmeen vauva.fi ja aihe vapaa. Jäin koukkuun.
Televisiosta oli just alkanut Aupairit-ohjelma, ja googletin löytyykö mistään keskustelua asiasta.
Kävin aiemmin muilla palstoilla,, mutta ne olivat todella hiljaisia.
Vierailija kirjoitti:
Googlasin jotain aihetta ja päädyin tänne
Sama juttu, mitä tahansa elämänaluetta käsittelevää asiaa googlettaessa tuli aina vastaan vauva-palstan keskusteluketju. Sitten joskus oli niin kiinnostava keskustelu, että piti osallistua. Siitä se sitten lähti...
Olin menossa työmatkalle ja googlasin sen kaupungin uimahallin tietoja. Ensimmäinen tulos oli "Oudointa mitä olet nähnyt uimahallissa". Olin aivan ällistynyt ja jäin välittömästi koukkuun.
1999 ei ollut paljon valinnanvaraa kuin av
Palstailin ennen Kaksplussalla noin 2005 alkaen. Siellä lopulta kyllästyin, ja muutenkin yhtäkkiä palsta hiljeni, niin tulin kokeeksi tänne noin 2011, ja tänne jäin.
Olin välillä pari vuotta poissa koska täällä on aivan sairaita, ilkeitä ihmisiä jotka aiheuttavat muille huonoa oloa (lisäksi taisi olla persutrollaus pilannut palstaa) mutta palasin lopulta.
Vierailija kirjoitti:
Piti tuossa lopussa sanoa, että tämä anonyymius on paljon parempi kuin se nikkien käyttö, mitä oli kaksplussalla.
54
Siellähän osa oli nikillä ja osa anonyyminä. Nikillä (sillä hetkellä) kirjoittavat aina haukkuivat "harmaita".
Keskustelu oli kyllä enemmän keskustelua, kun ainakin osin tiesi kenelle kirjoitti. Täällä on pitkiä päänaukomisketjuja, joissa kukaan ei tiedä mitä viestejä se viestin 354 kirjoittaja on muuta sanonut.
Vauvapalsta on maailman surkein palsta
Vierailija kirjoitti:
Googlasin jotain aihetta ja päädyin tänne
Sama ja alkuun vietin täällä aikaa toooooosi paljon. Onneksi nykyään maltillisemmin 😂
Sain asuntotarjouksen uudiskohteeseen ja halusin tietää paikasta johon muutan. Löysin netistä aiheesta keskustelun joka sattumoisin oli vauvapalstalla ja tutustuin sitten myös muihin keskusteluketjuihin
Suomi24 on mennyt todella inhottavaksi paikaksi ainakin suosituimmilla palstoilla. Trollit trollaa toisiaan ja valvonta vähäistä.
Ihan niin kuin sinäkin, hyvä ap.,ihan tämän netin kautta vaan...
Anonyymiyden periaatteella toimivaa 'keskustelua' ei voi missään mielessä rinnastaa mihinkään oikeaan ja oikeasti keskusteluun.
Ei hyvään, eikä edes huonoihin (todellisuudessa tapahtuviin käytyihin) keskusteluihin.
Tämä "mielipiteiden vaihto" kun sijoittuu joka suhteessa ja kokonaisuudessaan kaiken keskustelumarginaalin ulkopuolelle .
Kun tätä yrittää määritellä joksikin, niin totuuden nimissä kaikki määreet on pantava heti vahvoihin lainausmerkkeihin.
Eli tämä on siis vain OLEVINAAN keskustelupalsta.
Makasin jalka kipsissä, olin tylsistynyt. Tyttäreni kehoitti menemään vauvan sivuille. Online oli silloin vielä voimissaan. Sieltä asti olen tätä lueskellut, yli 10 vuotta.
Tämä.
Nykyinen ammattini ja elämänpiirini on aika vähän sosiaalisia kontakteja tarjoava.
Aiemmin suosimani Suomi24 turmeltiin viosia sitten palstauudidtuksen myötä, täällä modrrointi vielä jotenkuten pelaa.