Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulosottomies pilasi työllistymisen

Vierailija
05.02.2020 |

Vajaa viikkoa ennen koeajan päättymistä työsuhde päätettiin.

Olin ahkera, tein työni huolellisesti ja sain kehuja vielä potkujen yhteydessä ed.mainituista.
Ja kaikki tämä paska vain sen vuoksi, että uo-miehen piti mennä soittamaan työnantajalleni.
Kiitos. Nyt ei ainakaan lyhennetä velkoja suunnitelman mukaan koska ei ole enää rahaa lyhentää mitään. Olin päässyt jo hyvään alkuun koska haluan velkani pois ja tästä syystä tehnyt vapaaehtoisesti suunnitelman.

Se siitä. Ei ilmeisesti ole tarkoituskaan päästä tästä helvetin suosta ikinä kun tuhotaan vaivalla hankitun työpaikan tulevaisuus tekemällä ihmisestä kurja paska vain yhdellä puhelinsoitolla.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalle koituu lisää vaivaa hoitaa sinun ulosottovelkojasi . Ymmärrän työnantajaa, lisää turhaa työtä ei kukaan halua.

Palkanlaskijat saavat kyllä palkkaa tekemästään työstä. He joutuvat tekemään palkasta muitakin vähennyksiä verojen lisäksi, esim. liiton jäsenmaksu. 

Ja palkanlaskijan näkemän vaivan kustantaa työnantaja eli työnantajalle koituu vaivaa ja kuluja hoitaa työntekijän ulosottovelkoja. 

Vierailija
22/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä vaan tuli ja kaksin kappalein. Asiaa selvitettiin uo virastossa ja myönsi tällöin itse soittaneensa lapsen puhelimeen.

Heillä ei kuulemma oikeuksia saada salaista nroa selville vaikka haastemiehellä esim on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalle koituu lisää vaivaa hoitaa sinun ulosottovelkojasi . Ymmärrän työnantajaa, lisää turhaa työtä ei kukaan halua.

Palkanlaskijat saavat kyllä palkkaa tekemästään työstä. He joutuvat tekemään palkasta muitakin vähennyksiä verojen lisäksi, esim. liiton jäsenmaksu. 

Ja palkanlaskijan näkemän vaivan kustantaa työnantaja eli työnantajalle koituu vaivaa ja kuluja hoitaa työntekijän ulosottovelkoja. 

Niin. Samalla tavalla työnantaja joutuu muuten maksamaan kulut, jos työntekijä haluaa, että liiton jäsenmaksu vähennetään palkasta.

Vierailija
24/24 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon kyllä, että voi soittaa. Omalla kohdallani kävi niin, että eräänä päivänä oli kaksi uo miestä jopa työpaikallani. Olivat yrittäneet soittamalla tavoittaa mutta nro salainen eikä muka oikeuksia saada nroa mikä mielestäni outoa tuossa asemassa.

Olivat soitelleet poikani puhelimeen, koska liittymän haltijana minä. Poikani oli tuolloin alle 10v.

Olin niin järkyttynyt ja nöyryytetty, että jouduin olemaan saikulla pitkään jatkuvien paniikkikohtausten ja unettomuuden takia..

Uo lähestyy kirjeellä ja tulee kotioven taakse, jos ei muuten tavoita. Ei työpaikalle, ei soita lapsen puhelimeen. Fakta.

Olen taipuvainen uskomaan että UO voi yrittää soittaa lapsen puhelimeen, koska minulle ja sisaruksilleni soittelivat nuorempana silloin tällöin erinäiset tahot (ei ulosotto, vaan harmittomammalla asialla, yksi taisi yrittää myydä kattoremonttia) jotka olivat jostain palvelusta äitini puhelinnumeron yrittäneet hankkia. Ilmeisesti olivat siis saaneet joko kaikki hänen nimissään olevien liittymien numerot, tai jollain nopalla valittuna yhden niistä numeroista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän