Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?

Vierailija
05.02.2020 |

Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?

Kommentit (907)

Vierailija
121/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää polkea lokaan viihteen nimissä asioita jotka ovat toisille niitä ainoita puhtaita ja pyhiä?

Uskovaisten henkinen perintö "matöfakin"  aamen?

Antti Tuiskun vahvuutena ollut herkkyys paljastui egoismiksi hinnalla millä hyvänsä huomiota mulle kattokaa mä otan muka kantaa ny jee  ja samalla rasvan kroppaani.

Vierailija
122/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää polkea lokaan viihteen nimissä asioita jotka ovat toisille niitä ainoita puhtaita ja pyhiä?

Antti Tuiskun vahvuutena ollut herkkyys paljastui egoismiksi hinnalla millä hyvänsä huomiota mulle kattokaa mä otan muka kantaa ny jee  ja samalla rasvan kroppaani.

Sateenkaaren väristä suvaitsevuutta ja sallivuutta peräänkuulutetaan itselle, mutta toisten herkimmät tukiplarit surutta poljetaan pascaan ! 

Jos haluaa kunnioitusta miksei sitä voi antaa vastavuoroisest muille? Mitä kristityt on tehnyt ansaitakseen tällaista pascaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok, mut kun repäsee, repäsis kunnolla. Mikä Amer, se on Amen!

Vierailija
124/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti sai huomioo!

Se pyhittää kaiken ! Katsokaa! Eiks hauska ja kantaa ottava!

Vierailija
125/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalanpilkkaa? Elääkö nykyään vielä näin pikkumaisia ihmisiä.

Mielestäni biisissä kritisoitiin nimenomaan lahkoja, joissa on hyväksikäyttöä ja oma ajattelu kielletty, ei niinkään uskoa.

Itse biisi ei ollut häävi.

Ikiaikaisille, pyhille asioille ei tule ihmisen naureskella. Joku raja.

Jumala ei ole kenenkään juoksupoika.

Johnny Cash lauloi ihmisen röyhkeydestä ja typeryydestä lyriikoissaan mm  :

" Sooner or later God  will cut you down".

Vierailija
126/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antin levy-yhtiössä hoksattiin, että nyt tulikin tehtyä tosi paska biisi. Tehdäänpä siihen kylkeen oikein mauton ja provokatiivinen video, niin jengin huomio kiinnittyy siihen. Mut ei auta; hirveätä kuraa ja kaikki kyllä tajuaa sen.

Vierailija
127/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni video kuvasti hyvin nykyaikaa. Ihmiset palvovat julkkiksia jumalinaan, ja julkkiksille kehittyy jumaluuskompleksi. Asemaa käytetään sitten hyväksi. Täälläkin oli se yksi keskustelu siitä bändistä, joka käytti seksuaalisesti hyväksi alaikäisiä bändäreitään. Antti tekee oikein kritisoidessaan tätä sairasta kuviota.

Vierailija
128/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tälläisestä nyt kukaan muu kuin kenties tosiuskovainen järkyty. Päiskyn kommentteja odotellessa.

Mutta se, että alentaa oman yleisönsä (koska hänhän se on joku stara olevinaan) suu auki polvilleen, on todella halpamaista.

Jos tekee satiiria idiooteista, jotka kulkevat massana idolinsa perässä ilman omia aivoja, kyllä tämä anatude Suomessa tulee ensimmäisenä mieleen semmoisesta idolista. Eli ihan tässä mätkii omaa sikaa, vaikka varmaan selittelee vierasta moikivansa. 

Vai ovatko Antin fanit todella niin sinisilmäisiä ja vedetettävissä, että uskovat Antin tässä tarkoittavan niitä kaikkia muita kuin heitä? No, kenties heillä on samanlainen egoharha kuin Antilla.

Miksi nykykristittyjen pitäisi olla hampaattomia ja vaan lammasmaisesti niellä kaikki loukkaukset ja samalla ottaa vastaan kiltisti hiljaa epäreilua arvostelua kuinka ei olla muka tarvpeeksi suvaitsevaisia ja sallivia kaiken maailman hörhöille?

Sori, mutta video oli mauton.

Kai sitä ny hitto soikoon muitakin aiheita on maailma täysi , kuin "Päiskyn kommentteja odotellessa" -sisällöllä. Voi helkkari sentään tää on mun mielestä väärin.

Hierotaan suotta uskisten naamaan törkyä.

Halpamaista ja mielikuvituksetonta.

Vierailija
129/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni video kuvasti hyvin nykyaikaa. Ihmiset palvovat julkkiksia jumalinaan, ja julkkiksille kehittyy jumaluuskompleksi. Asemaa käytetään sitten hyväksi. Täälläkin oli se yksi keskustelu siitä bändistä, joka käytti seksuaalisesti hyväksi alaikäisiä bändäreitään. Antti tekee oikein kritisoidessaan tätä sairasta kuviota.

Olisi sitten tehnyt videon missä käytetään hyväksi ala-ikäisiä bändäreitä jos sellaseen halusi ottaa kantaa.

Mut ei. Se ei loukkaa tarpeeksi.

Laitetaan Jeesus Kristus niin ainakin sattuu ja kunnolla.

Vierailija
130/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisi kamalaa kuraa monikerroksisessa paketissa. Ei noin karmean kuuloisestä pläjäyksestä jaksa alkaa mitään syvempää sanomaa hakemaan.

Vierailija
131/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Jumala ei salli itseään pilkattavan. 

Mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää."

Galatalaiskirje 6:7  /Pyhä Raamattu

Vierailija
132/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillanpää 2

mies52v

Vierailija
133/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaaren väristä suvaitsevuutta ja sallivuutta peräänkuulutetaan itselle, mutta toisten herkimmät tukiplarit surutta poljetaan pascaan ! 

Jos haluaa kunnioitusta miksei sitä voi antaa vastavuoroisest muille? Mitä kristityt on tehnyt ansaitakseen tällaista pascaa? 

Vastaus paistaa viestistäsi läpi.

Vierailija
134/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalanpilkkaa? Elääkö nykyään vielä näin pikkumaisia ihmisiä.

Aha, nytko uskikset on pikkumaisia kun hierotaan naamaan rivolla tavalla kaikkein tärkeintä heille?

Alkaa ärsyttämään uskovaisten puolesta pikkuhiljaa tarpeeton sonta mitä joutuvat nielemään.

Samalla kun heiltä vaaditaan jatkuvasti kohtuuttomuuksiin saakka venyttämään rajoja jopa omista uskonkappaleistaan että oltaisiin mainstreamille "suvaitsevaisia ja sallivia".

Prkl! 

Alan pikkuhiljaa  ihailla Päivi R.ää .

On niitä harvoja ,jotka uskaltaa sanoa että jo riittää pascanjauhantanne, näpit irti arvokkaimmastamme mitä meillä jäljellä vielä on.

Vierailija
135/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä kun haluaa ammatikseen olla esillä, mutta ei ole oikein mitään sanottavaa eikä annettavaa.

Vierailija
136/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus paistaa viestistäsi läpi.

Tynnyrin totaalisen tyhjä kaiku omastasi.

Vierailija
137/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin äsken ja ihan loistava. Täytyy olla pienet piirit ja pipo kireällä että tuosta loukkaantuu. Ihan rehellisesti kysyn: kun täällä loukkaannutaan ja pyydetään jopa presidenttiä apuun, niin onko se teidän Jumalanne niin heikko, että ei tätä kestäisi ja ohittaisi ymmärryksellä ihmistä kohtaan? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Tarvitseeko siis ihmisten puolustusta? Käsitän hokemista että kaikkivoipainen.

Kun kysy ei ole mistään puolustamisesta. 

Tuo on lapsellinen, kypsymätön tapa ajatella.

Kyse on molemminpuolisesta  kunnioittamisesta.

Vierailija
138/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisin teemasta tuli mieleen Spektin Se ei mee niin -kappale.

Vierailija
139/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi sitten tehnyt videon missä käytetään hyväksi ala-ikäisiä bändäreitä jos sellaseen halusi ottaa kantaa.

Mut ei. Se ei loukkaa tarpeeksi.

Laitetaan Jeesus Kristus niin ainakin sattuu ja kunnolla.

Todella hyvä pointti, mutta motiiveista olen eri mieltä: tätä ei tehty, koska kaikkea nyt sentään ei uskalla. Jos olisi tehty video vanhoista starapapparoista iskemässä teinejä, vaatimassa hierontaa, ratsastamassa härällä ihrat roikkuen ja rypyt keikkuen, olisi astuttu kolleekoiden varpaille.

Helpompaa ivata uskontoa, koska siis niinhän tekee trendikäs, itse ajatteleva ihminen, joka ei kumarra kuvia. Paitsi kolleekoja ja itseään.

Vierailija
140/907 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän puhtaiden ja pyhien ihmisten tarvitsee tunkeutua pakolla muiden ihmisten elämään? Jos teille riittäisi se, että palvotte omalla ajallanne, ettekä väkipakolla tunkeutuisi päiväkodista lähtien ihmisten elämään, saisi valtion avustuksia loputtomasti ja olisi aina ensimmäisenä saarnaamassa muille omienne sijaan, niin eipä kukaan teistä välittäisi yhtään mitään. Miksi teillä on oikeus? Missä uskonnonvapaus?