Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?
Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?
Kommentit (907)
Olisi kannattanut jättää tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia fanejaan hän siinä pilkkaa. Herääköhän kukaan tajuamaan että hei, tuollaistako minä palvon?
Näin, kyseenalaistaa ihmisten sekopäistä hurahtamista johonkin. Ei tää nyt mitään kristinuskon pilkkaa ole, ei se mainitse Jeesusta missään kohtaa kai?
No onhan siinä aamen, aamen + hallelujaa. Jeesuksen Kristuksen kanssa ratsastaa jne. Lampaita paimentaa. Ihan sairasta meininkiä. Suuren suosion saa pikkutytöiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, matkiiko vähän Madonnaa 🤔 Oli miten oli, sanat on ihan karseet!!
Tuiskuhan on Madonna-fani.
Madonna oli aikansa poppari. Hänet voi jo unohtaa.
ve kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että joskus joku uskaltaa kritisoida kristinuskoa. Hyvä ana tude.
Taidat olla aika yksinkertainen. Ei biisi kritisoi kristinuskoa/uskovia, vaan Antin omaa seuraajien laumaa, joille hän on 'jumala'. Fanit on niin hölmöjä, etteivät tätä tajua.
Ja yleisemmin biisi/video on parodia tähtikultista, jossa se stara on jumalaan verrattavissa oleva ihmeellinen olento.Itse kappaleesta sanon, että tylsä ja jotenkin nolo. Kaikkien puolesta, myötähäpeä.
itse taidat olla yksinkertainen. biisihän nimenomaan pilkkaa jumalaa ja kristittyjä. anttihan sanoo ”omilla aivoilla ei tarvii miettii mitään” sehän on selvä pilkka uskovia ihmisiä kohtaan, sillä uskoville monesti ivaillaan, että heillä ei ole omia aivoja kun sokeasti uskovat raamatun jumalaam.
Se koira älähtää jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika yksinkertainen. Ei biisi kritisoi kristinuskoa/uskovia, vaan Antin omaa seuraajien laumaa, joille hän on 'jumala'. Fanit on niin hölmöjä, etteivät tätä tajua.
Ja yleisemmin biisi/video on parodia tähtikultista, jossa se stara on jumalaan verrattavissa oleva ihmeellinen olento.Itse kappaleesta sanon, että tylsä ja jotenkin nolo. Kaikkien puolesta, myötähäpeä.
No onpas syvällinen analyysi. Tuiskun narsismia vain. Pikkutyttöjen ihanne, mitä ihmettelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia fanejaan hän siinä pilkkaa. Herääköhän kukaan tajuamaan että hei, tuollaistako minä palvon?
Näin, kyseenalaistaa ihmisten sekopäistä hurahtamista johonkin. Ei tää nyt mitään kristinuskon pilkkaa ole, ei se mainitse Jeesusta missään kohtaa kai?
Käsittääkseni kritisoi vääriä profeettoja? Henkilöpalvontaa. Mutta on väärin käyttää kristinuskon sanoja mukana.
Uskis
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tässä on kyse enemmänkin ns.tähtikultista. Että maailman ja Suomen starat sanoo, tekee ja poseeraa hyviksinä, joita erityisesti lapset, nuoret ja itsenäiseen ajatteluun kykenemättömät laumasielut orjallisesti seuraavat ja tekevä/sanovat/poseeraavat perässä. Silti kulissien takana f*ck it, tehdään juuri päinvastoin.
Oikeastaan loistavaa kritiikkiä tähtikulttiin liittyen. Tavallaan paljastaa että esiripun takana on kaikkea kuuta kuin sitä mitä ulos annetaan ymmärtää.
Vaatii sisälukutaitoa.
Antti Tuiskun narsismi ei vaadi sisälukutaitoa. Se on ihan ilmeistä. Tämähän on viihdettä, eikä mitään analyysiä!
Spedekin sen tiesi että uskonnot jätetään viihteestä pois.
Vierailija kirjoitti:
Olispas jollain näistä pelimanneista munaa kritisoida islmamia, mutta ei ole. Siinä on uskonto mikä ei ole päivittynyt 2000-luvulle yhdessäkään maassa.
Jaksoin kuunnella puoleen väliin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin äsken ja ihan loistava. Täytyy olla pienet piirit ja pipo kireällä että tuosta loukkaantuu. Ihan rehellisesti kysyn: kun täällä loukkaannutaan ja pyydetään jopa presidenttiä apuun, niin onko se teidän Jumalanne niin heikko, että ei tätä kestäisi ja ohittaisi ymmärryksellä ihmistä kohtaan? Ihan uteliaisuudesta kysyn. Tarvitseeko siis ihmisten puolustusta? Käsitän hokemista että kaikkivoipainen.
Jumala ei tuosta loukkaannu. Jumala ei tarvitse sinulta tai minulta yhtään mitään. Pointti oli se, että joillekin tuo on jumalanpilkkaa ja siten loukkaa heidän uskoaan ja elämänkatsomusta. Saahan ateisti olla uskomatta, ei häntä siitä pilkata. Muslimi saa olla muslimi, jotkut heidät Suomessakin nostaa jalustalle. Mutta kristitty, no kristittyä saa pilkata, en ymmärrä miksi. Mieluummin arvostetaan vähän enemmän toisiamme ja elämänkatsomuksiamme eikä tehdä tällaista "satiiria", jonka suurin osa ei edes ymmärrä olevan satiiria.
No onneksi Sinä olet niin älykäs, että ymmärrät "satiiria". Noloa törkeyttä + itsensä esittelyä kaikin keinoin huonolla maulla. Olis nyt paljastanut sen haarovälinsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauskaa vaihtelua. Kristinuskoon ei pitäisikään suhtautua millään muulla tavalla, juurikin noin naurettavaa touhua. Toivottavasti alentaa muidenkin kynnystä vastaavaan
Miksi toisten elämänkatsomuksen pilkkaaminen on mitenkään hyväksyttävää? Mikä meitä ihmisiä oikein vaivaa.
Niin kauan kuin sillä valtauskonnolla on oikeus tuppautua muiden normaaliin elämään millään lailla, on ihmiset oikeutettuja kritisoimaan sitä. Sitten kun ei tarvitse pitämällä pitää kiinni laeista uskonnonvapauden suhteen vaan kristinusko on yhtenä uskontona muiden joukossa jota harjotetaan vapaa-ajalla, ei kellään ole asiaan nokan koputtamista. Miksi se ei kelpaa kristityille?
Jeesus tuskin viskoo alas kerrostalon katolta jos poikarakkautta esiintynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkee veto, mutta en osaa sanoa et hyvällä vai huonolla tavalla. Olen sanaton.
Ei tuossa ole mitään rohkeaa! Kyllähän kristinuskoa on saanut halventas iät ajat... missä profeetta mu h a m med??
Miten tuo toinen valtauskonto näkyy kenen tahansa normiarjessa? Pakotetaanko pieniä lapsia Suomen kouluissa kumartamaan me k kaan aamunavauksen yhteydessä? Tuleeko pohjalainen kansannousu kun ei saakaan pitää _yhteistä_ joulujuhlaa moskeijassa ? Pitävätkö moskeijan nuorisotyöntekijät kynsin ja hampain kiinni siitä, että kaikki lapset kutsutaan Ramadanin päätösjuhliin _ihan sellaisiin tunnuksettomiin tietenkin..._ lähipäiväkodeista?
Biisi oli ihan surkea ja video suorastaan mauttomuuden huippu. Nykyään on pakko vetää kaikki överiksi, kun muuten ei pääse esille tarpeeksi. Narsistista sekoilua koko video. Mutta aivottomat kuuntelijat ostaa mitä soopaa tahansa.
Anttihan on itse uskossa ja kristitty. Ei varmasti pilkkaa uskontoa, vaan itsensä jumalaksi ja nostavia lahkojohtajia tai muita auktoriteetteja, joita seurataan sokeasti niin, että jää se itse Jeesuskin siinä hössäkässä sivuun. Selvästi on siis myös mukana itseironiaa omasta poptähteydestä.
Jos olette yhtään Antin uraa seuranneet, niin uskonnollisia teemoja on ollut siellä ennenkin. Toki nyt on tarkoituskin provosoida, mutta jumalanpilkka ei kyllä varmasti ole se, mihin pyritään.
Outo biisi, mutta odotan levyä innolla, tämä oli varmaan vaan alkusoittoa. Kiva että on eri tasoja, ei jätä kylmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Spedekin sen tiesi että uskonnot jätetään viihteestä pois.
Annas kun arvaan; vaadit muuten täyttä sananvapautta?
Vierailija kirjoitti:
Biisi oli ihan surkea ja video suorastaan mauttomuuden huippu. Nykyään on pakko vetää kaikki överiksi, kun muuten ei pääse esille tarpeeksi. Narsistista sekoilua koko video. Mutta aivottomat kuuntelijat ostaa mitä soopaa tahansa.
Sinulla ei taida olla medialukutaito ihan hanskassa. Satiirin leimaat narsismiksi (joka on muuten persoonallisuushäiriö, eikä suinkaan mikään taidemuoto). No tyhmiä ihmisiä on tietenkin aina ollut. Persujen ja magojen myötä sellaiset vain luulevat olevansa samalla tasolla normaaleiden kanssa...
Voi oksennus miten kammottavaa koko touhu.
Olen aina lähes inhonnut Tuiskua, mutta tämä on jotain ihan älytöntä sontaa