Vietän joulua kylmässä asunnossa.
Taloyhtiö sammuttanut lämmön pattereista. Pari viikkoa oli patterit lämpimät mutta ei ole ollut tällä viikolla. Ilman pitkiä kalsareita ei täällä tarkene olla.
Kommentit (16)
No miten lämmintä sun asunnossasi sitten on?
Kai ne on pakkasella kädelle lämpimät, nyt kun 0 kelit ei tunnu enää samalta, mutta varmaan on yli +30 asteinen vesi pattereissa
Laita teltta olohuoneen keskelle niin kuin kriisitilanteessa neuvotaan. Siellä pysyy lämpö. ( pieruja ei kannata päästää makuupussin sisältä pois koska ne lämmittää )
Ei kuulosta vakavaraiselle taloyhtiölle.
Polta kynttilöitä. Ne lämmittää jonkin verran.
Taloyhtiöt tienaa mitä kylmempää asunnoissa.Joku rajakin on ettei voi kylmettää ihmisiä.
Kylmä asunto tarkoittaisi sitä, että talon rakenteet kärsisi.
Minunkin koti on viileähkö, nyt +17*. En voi pitää lämpimämpänä, kun en pysty maksamaan kalliita sähkölaskuja.
Yksin olen joulun.
Lapset perheineen kaempana. Nälkä ei kyllä tule, keitän huomenna ison kattilallisen Riissipuuroa. Ja ostin lanttu ja punajuurilaatikot.
Paistiin ja kinkkuun ei ollut varaa. Hyvin pärjään ilmankin.
Katson jouluohjelmia ja siitä tulee jouluinen tunnelma.
Paa suihkusta tulemaan kuumaa vettä ja jätä se päälle ja kylppärin ovi auki. Noin minä lämmitin kylmää hotellihuonetta viime talvena. Toinen on pistää uuni päälle ja luukku auki.
Mulla on kotona myös 17 astetta. Ihan sopiva lämpötila mulle. En ole vilukissa.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin koti on viileähkö, nyt +17*. En voi pitää lämpimämpänä, kun en pysty maksamaan kalliita sähkölaskuja.
Yksin olen joulun.
Lapset perheineen kaempana. Nälkä ei kyllä tule, keitän huomenna ison kattilallisen Riissipuuroa. Ja ostin lanttu ja punajuurilaatikot.
Paistiin ja kinkkuun ei ollut varaa. Hyvin pärjään ilmankin.
Katson jouluohjelmia ja siitä tulee jouluinen tunnelma.
Eikö ollut varaa edes muutamaan kinkkusiivuun?
Minun asunnossani on liian kuuma. Laitoin patterit kiinni, seinäputkien lämpö riittää yksiössä. Silti plussakeleillä joudun pitämään parvekkeen ovea raollaan. 🥵
Niin varmaan, mikä mahtaa olla sisälämpötila