Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?

Vierailija
05.02.2020 |

Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?

Kommentit (907)

Vierailija
781/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On osunut kyllä oikeaan hermoon kun on näin mennyt tunteisiin. Levyllä ei kritisoida uskontoa, uskovaisia tai Jumalaa, vaan tekopyhyttää, instituutioita ja sokeaa ja kyseenalaistamatonta auktoriteettien seuraamista.

Tämä!

Vierailija
782/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä itsekin uskon korkeempaan voimaan, mutta jos maailmassa on niin monta uskontoa ja lahkoa ja Jumalia, että vaikea sitä on ajatella mikä niistä on oikea. Onko yhtään mikään? 

Jeesus sen sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä".

Mikset uskoisi tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku selitti Iltalehden haastattelussa juurta jaksain mitä hän haluaa sanoa kussakin uuden levynsä kappaleessa. Lisäksi toimittaja oli lisännyt perään arvionsa jokaisesta kappaleesta. Tätä selontekoa ennen oli vielä pitkä haastattelu.

Jotenkin tuntuu kornilta, että täytyy vääntää niin rautalangasta. Ihan kuin hyvillä selityksillä voisi muuttaa huonon hyväksi. Siihen vielä päälle kyyneliä, vahvaa uskoa omaan tekemisiinsä ja laaja medianäkyvyys. Kyllä hyvä taide ja musiikki kolahtaa ilman mitään selityksiä, eli puhuu itse puolestaan.

Vierailija
784/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä itsekin uskon korkeempaan voimaan, mutta jos maailmassa on niin monta uskontoa ja lahkoa ja Jumalia, että vaikea sitä on ajatella mikä niistä on oikea. Onko yhtään mikään? 

Jeesus sen sanoi: "Minä olen tie, totuus ja elämä".

Mikset uskoisi tätä?

Niin eikö Jeesuksen suhteen ole käytännössä kolme mahdollisuutta: a) hän huijasi jostain epäselvästä syystä vaikka lopulta kuolikin b) oli sekaisin ja luuli asioita c) puhui totta

Vierailija
785/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa edes tuon kappaleen sanat!

Antti kritisoi "mukauskovaisia". Niitä, jotka on olevinaan uskovaisia, mutta omia tekemisiä ei kontrolloida mitenkään ja tehdään menemään mitä sattuu. Ja sitten luotetaan, että Jumala pelastaa ja poistaa morkkiksen omista hölmöilyistä.

Vierailija
786/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminatikuvioineen, kabbalismeineen, homouksineen ja viihdebisneksen ehdoilla eläessään muita sormella osoitteleva voi olla itse syvälle eksynyt.

Vierailija
787/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuisku haluaa mukamas huolissaan varoittaa ihmisiä auktoriteeteille alistumisesta. Tosiasiassa hän haluaa vain ja ainoastaan kääriä rahat tästä kohusta!

Vierailija
788/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju osoittaa sen että on surullista seurata kuinka kaikki kristillisyys poljetaan maanrakoon ja yritetään hävittää kristityt ja kristinusko maasta. Miksi Kristinuskoa saa haukkua ja pilkata mutta ateisteja, muslimia, hinduja esim ei,

Vierailija
789/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vain savuverho. Oikeesti hän haluaa tästä vain rahallisen hyödyn ja nauttii oman öljytyn ja vaivalla treenatun kroppansa esittelystä.

Vierailija kirjoitti:

Antti kritisoi "mukauskovaisia". Niitä, jotka on olevinaan uskovaisia, mutta omia tekemisiä ei kontrolloida mitenkään ja tehdään menemään mitä sattuu. Ja sitten luotetaan, että Jumala pelastaa ja poistaa morkkiksen omista hölmöilyistä.

Vierailija
790/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitään mukauskovaisia kritisoi. Lue sanat. Siinä on Antin oma narsistinen daydream puettu uskonpilkaksi.

Vierailija
791/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti itse ei uskalla sanoa tuota suoraan verhoamatta sitä, mutta tuossa verhoaa niin läpikuultavaan, että kaikki näkyy. Uskonpilkan nimissä voi mennä läpi johonkin ateisti teinipissikseen.

Ei Antti tuolla osoita kuin huonoa tilannetajua ja kertoo esiintymisensä olevan yhtä suurta itsetyydytystä.

Jos haluat käydä katsomassa limaista rasvaista Anttia, niin mene ihmeessä polvistumaan ja avaa napit. Halleluja voi viitata hyvänolon tunteeseen tai orkkuihin. Sinne vaan mukaan Tuiskun orgioihin. Eiköhän se tuota pääse Prideen esittämään.

Vierailija
792/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miettinyt miksei esimerkiksi Salattujen elämien Aaro Vaalanteesta vedetä herneitä nenään? Vai eikö siitä kannata välittää, ku kyseessä on tv-sarjan hahmo? Aaro huseeraa tavallisen kirkon pappina ja tekee pahaa ja vähän rukoilee Jumalalta anteeksi, kun oli aivan pakko tämä ja tämä asia tehdä + näkee antikristuksia. Eikö sekin ole jonkunlaista pilkkaa ja halveeraamista.

Vierailija
793/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miksi jotkut ateistit ilahtuvat siitä että kristinuskoa pilkataan. On sitten niin hauskaa kun joku loukkaantuu. Mikä siinä on hauskaa? Jos ateisteja pilkattaisiin yhtä usein ja samaan sävyyn, varmasti alkaisi valitus.

Videolla ja biisillä ei pilkata kristinuskoa vaan kritisoidaan sen epäkohtia, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Vierailija
794/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun hengellinen kääntyminen ja hetki kun Jumala kutsui, oli nimenomaan se jolloin asiat oli huonosti, olin mokaillut ja syntinen. Ja Jumala kohtasi minut ja koin että hän rakastaa minua. Sanon kaikille että olen kristitty koska olen. Mutta sori siitä, että pysyn ihmisenä edelleen, enkä silmänräpäyksessä muuttunut täydellisen hyväksi Jumalaksi suoraan siitä ongelmen keskeltä vaikka sisäinen toivo tuli. Myös oli paljon mitä en ymmärtänyt ja edelleenkään ymmärrä.

Vierailija
795/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun hengellinen kääntyminen ja hetki kun Jumala kutsui, oli nimenomaan se jolloin asiat oli huonosti, olin mokaillut ja syntinen. Ja Jumala kohtasi minut ja koin että hän rakastaa minua. Sanon kaikille että olen kristitty koska olen. Mutta sori siitä, että pysyn ihmisenä edelleen, enkä silmänräpäyksessä muuttunut täydellisen hyväksi Jumalaksi suoraan siitä ongelmen keskeltä vaikka sisäinen toivo tuli. Myös oli paljon mitä en ymmärtänyt ja edelleenkään ymmärrä.

Mutta Jeesus opettaa Henkensä kautta koko ajan. Tänään menen kirkkoon lepäämään. Jollekin ihmiselle se voi näyttää "joo joo menee taas syntinsä saamaan anteeksi ja viikolla tekee kaikkea pahaa". Jumala näkee kuitenkin sisimpääni.

Vierailija
796/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa kyllä sanoitusta. Jos lainaa Antin sanoitusta onanoinnista ja muuten kirjoittaa asiallista kritiikkiä, se poistuu äkkiä asiattomaksi ilmoitettuna.

Vierailija
797/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antilla on kappale Pidä tunkkis joka minulle kuulostaa siltä että kaipaa Jumalaa elämäänsä. Miksi vihoittelee joillekin toisille uskoville ihmisille , on varmaan itse monessa asiassa toiminut paremmin kuin vaikkapa joku tietty ärsyttävä uskova mutta kun se Jumalan armo ei perustu ihmisen tekoihin tai siihen miten kiva tyyppi joku vaikuttaa olevan. Myös sille hankalalta ja ärsyttävältä vaikuttavalle henkilölle on armo tarjolla.

Vierailija
798/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä, miksi jotkut ateistit ilahtuvat siitä että kristinuskoa pilkataan. On sitten niin hauskaa kun joku loukkaantuu. Mikä siinä on hauskaa? Jos ateisteja pilkattaisiin yhtä usein ja samaan sävyyn, varmasti alkaisi valitus.

Videolla ja biisillä ei pilkata kristinuskoa vaan kritisoidaan sen epäkohtia, mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?

Eiköhän tuo ole suoraan konsertissa tapahtuvaa Antin palvontaa paremmin kuvaava. Tai sitten siinä kritisoidaan Hollywood versioita joissa nostetaan käsiä ylös jne. Missään suomalaisessa kirkossa voi kuvitellakaan, että kädet nousisi pystyyn puhumattakaan, että kukaan pääsisi alttarille edes lähelle papin sepalusta ilman pöyristynyttä mielensäpahoittaja kansaa. Se sepalushan on alban alla.

Tuo on mukaelma Juicen Marilyn biisistä vähän itsekeskeisemmäksi muunnettuna ja ilman itkua. Juicelta muutenkin lainattua tuo jumalan pilkkaaminen, ei pitäisi tässä maassa yllättää ketään enää.

”Itseni uneen itkin ja uniin onanoin. Mä jengissä näyttelin kovaa jätkää. Muut jumaloi mua ja minun prätkää. Muut jumaloi mua, mä sinua jumaloin”

Vierailija
799/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antilla on kappale Pidä tunkkis joka minulle kuulostaa siltä että kaipaa Jumalaa elämäänsä. Miksi vihoittelee joillekin toisille uskoville ihmisille , on varmaan itse monessa asiassa toiminut paremmin kuin vaikkapa joku tietty ärsyttävä uskova mutta kun se Jumalan armo ei perustu ihmisen tekoihin tai siihen miten kiva tyyppi joku vaikuttaa olevan. Myös sille hankalalta ja ärsyttävältä vaikuttavalle henkilölle on armo tarjolla.

Tänä aamuna sanottiin radion jumalanpalveluksessa armon kulkevan niin alhaalla, että "jokainen joka huutaa avukseen Herran nimeä, pelastuu". Tuo on suoraan Raamatusta.

Vierailija
800/907 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Jeesus opettaa Henkensä kautta koko ajan. Tänään menen kirkkoon lepäämään. Jollekin ihmiselle se voi näyttää "joo joo menee taas syntinsä saamaan anteeksi ja viikolla tekee kaikkea pahaa". Jumala näkee kuitenkin sisimpääni.

Tämä! Minä kävin jo aamulla kirkossa lepäämässä. Luulen että osa ajattelee minun olevan tekopyhä ja kuvittelevani olevani muita parempi, mutta eikun päinvastoin! Menen siksi koska tarvitsen Jeesusta ja anteeksiantoa, Huom! en tehdäkseni lisää syntiä vaan voidakseni rakastaa lähimmäisiä taas ehkä himpun paremmin, tai sitä ainakin haluan ja  yritän.

Onko oletus se, että kun käyt kirkossa, korotat itsesi muiden yläpuolelle? Todella surullista jos luulo on tämä =(