Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?

Vierailija
05.02.2020 |

Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?

Kommentit (907)

Vierailija
601/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks parhaista levyistä koskaan! Rakastan syvällistä lyriikkaa. Ei pelkkiä rakkauslauluja tai jotain pilipali poppia. Nämä ovat niin syvällisiä, ihmisyyttä sekä kauniisti ja raadollisesti tutkivia biisejä. Ihan harmittaa heidän puolestaan kenelle nämä eivät avaudu... Itsekään en hyväksy pilkkaamista, mutta en näe tässä sellaista lainkaan.

Riitta Marjatta tuossa tiivisti osuvasti "syvälliset lyriikat". 

Vaikea on puhua samassa lauseessa tehdasmaisesti tuotetuista pop-biiseistä ja syvällisistä, ihmisyyttä raadollisesti tutkivista lyriikoista.

Vierailija
602/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Eiköhän se ole jokaisen oma valinta uskooko vai ei.

Minusta on typerää hyökätä toisten henkilökohtaiseen kokemukseen elämästä.

Vastaavaa biisiä ei saisi tehdä veganismista, muista uskonnoista ja puhumattakaan seksuaali- ja sukupuolivähemmistöistä.

Mautonta omasta mielestä.

Tähän asti tykkäsin Tuiskun tyylistä mutta nyt menee yli."

-

"Kantaa ottaminen uskontoaiheeseen ei pelota, koska Tuisku tietää mistä puhuu. Ja laulaa. Hän on nähnyt läheltä sen, miten tiukka normikäytäntö ja vahva uskonnollisuus perheessä voivat niin hyvässä kuin pahassa vaikuttaa ihmiseen.

– Tämän tyyppistä levyä olisi hirveän vaikea tehdä, jos aiheeseen ei olisi vahvaa kokemuspohjaa."

Lähde: IL

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, taisi sensuuri imaista edellisen kommenttini, joten koetetaan uudelleen. Tässä on vastaus kaikille teille, jotka ihmettelette miksi toisten uskontoa kritisoidaan, miksi ei islam jne. 

"Kantaa ottaminen uskontoaiheeseen ei pelota, koska Tuisku tietää mistä puhuu. Ja laulaa. Hän on nähnyt läheltä sen, miten tiukka normikäytäntö ja vahva uskonnollisuus perheessä voivat niin hyvässä kuin pahassa vaikuttaa ihmiseen.

– Tämän tyyppistä levyä olisi hirveän vaikea tehdä, jos aiheeseen ei olisi vahvaa kokemuspohjaa."

Lähde: IL

Vierailija
604/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti on kyllä suomiartisteista parhaimmistoa, sama se mitä muut on mieltä mutta hän on hyvä siinä mitä tekee. Sanat ei hätkäytä, mielenkiintoiset joten kuuntelen huomenna. Antti menee omaa polkuaan, hienoa. On hyviä biisejä Kaija Koolla, Jenni Vartiaisella, Ville Valolla jnejne, mutta kuka tietää yhtään biisiä saati muistaa näiltä joiltain Ellinoorilta tai Jvgiltä tms mitä näitä on? Antilla on hyviä kappaleita useampikin, joillain ei tunnu olevan yhtään.

JVG on vähän huono vertaus tunnettavuuden suhteen. 

Siksikö kun vaan jotkut teinit tietää nämä nykyiset artistit, vai mielestäsi on tunnettu ja hyvä? Olen minäkin mediassa nimen kuullut, en silti tiedä yhtään hänen biisiään tai tiedä mille näyttää. Ehkä radiossa olen kuullut, en tiedä? Yleensä jos kuulee hyvän biisin, etsii sen ja kuuntelee uudelleen. Onko näillä edes oikeasti yhtään hyvää kappaletta? Onko Cheekillakaan yhtäkään? Mielestäni esim. Maitre Gims, Eminem jne ovat hyviä rap artisteja. Sen sijaan joku Cheek ei ole. Suomitasolla varmaan perus mutta olen kuullut pari hänen biisiään ja en niissä havainnut kovin kummoista lahjakkuutta tai lähinnä ne biisit oli keskinkertaista mössöä mikä ei jää mieleen. Hyvät biisit jää mieleen, toki en ehkä vain ole kuullut näiltä niitä loistobiisejä mutta jotain sekin kertonee että Antin jotkut biisit on jääneet mieleen.

Toki ihmisillä on myös eri makuja. Jonkun mielestä Justin Bieber on paras, toisen mielestä Adele.

Olet kyllä aika fakiiri, jos et ole missään ikinä törmännyt JVG-kaksikkoon ja poikien tuotantoon! Minä puolestani en tiedä yhtään mitään Ville Valon varhaistuotannosta, uudet Agents-jutut on kyllä tuttuja.

Vierailija
605/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, kun puhutaan niistä tuskallisista kokemuksista ja jos on jotain patoutuneita traumoja(?) ne pitää purkaa erittäin näkyvällä tavalla esim. tekemällä pop-renkutus rienaten kristinuskoa ja se on A´OKAY kaikkien mielestä,oikein taputapu. Joten..kun minä teen musavideon missä pyyhin pershettä koraanilla, käytän n-sanaa, nauran homoille ja palautan transhyypiöt maanpinnalle samalla lätkien feministejä kukaan ei inise siitä,okay? Te palvotte sitä mun musavideota ja pidätte mua ihan hel-vetin rohkeana tyyppinä, oikein lippulaivana lol. 

Tämä siis teidän logiikalla..koska olen ajatteleva vähän viisaampi ihminen, en sitä tee. 

Vierailija
606/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Katsoin vajaan minuutin videota ja totesin että ihan kaameaa roskaa. Myötähävetti.

Vierailija
607/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pyyhin pershettä koraanilla, käytän n-sanaa, nauran homoille ja palautan transhyypiöt maanpinnalle samalla lätkien feministejä kukaan ei inise siitä,okay?"

Tiedät itsekin, että tuo tuollainen ei onnistu Suomessa. Ehei, ei!

Mutta kristinuskoa on helppo maalittaa ja lyödä. Se ei vaadi minkäänlaista rohkeutta.

Ja tämähän tässä koko jutussa löyhkääkin niin paljon.

Vierailija
608/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea veto Antilta siinä mielessä, että 999 tapauksessa tuhannesta homma ei tule onnistumaan. Tuiskun tekele meneekin sukkana tähän 999-kategoriaan.

Rima on tällaisissa korkealla, tod. korkealla.

Vierailija
609/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo pikemminkin oli itsensä ja asemansa pop-idolina pilkkaamista, sitä ettei pysy härän selässä Jeesuksen kanssa. Sitä että vaikka fanit fanittavat Anttia Jeesuksen unohtaen ja tämän tätä ihmetellessä, ei Antti löydä pelastustaan, jos jatkaa elämäänsä nykytavalla ja -asenteella.

Vierailija
610/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ette selkeästikään ole ymmärtäneet Antin pointtia. Te ihmisparat ette varmaan ole koskaan seuranneet maailman menoa ja uutisointeja? Suuri osa uskonnollisista herättäjistä ja "isistä" on näitä narsistisia sekopäisiä hyväksikäyttäjiä, ja lauma vain kulkee perässä. Kuinka paljon onkaan papit hyväksikäyttäneet lapsia, kuinka paljon sananjulistajat ovat huijanneet ihmisiä ja keränneet ympärilleen vähälahjaisia seuraajia? PALJON. Ja on ihan oikein, että tätä toimintaa kritisoidaan ja nostetaan näkyvästi esille! Hyvä Antti!

Vierailija
611/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ette selkeästikään ole ymmärtäneet Antin pointtia. Te ihmisparat ette varmaan ole koskaan seuranneet maailman menoa ja uutisointeja? Suuri osa uskonnollisista herättäjistä ja "isistä" on näitä narsistisia sekopäisiä hyväksikäyttäjiä, ja lauma vain kulkee perässä. Kuinka paljon onkaan papit hyväksikäyttäneet lapsia, kuinka paljon sananjulistajat ovat huijanneet ihmisiä ja keränneet ympärilleen vähälahjaisia seuraajia? PALJON. Ja on ihan oikein, että tätä toimintaa kritisoidaan ja nostetaan näkyvästi esille! Hyvä Antti!

Jos tämä olisi antin uuden videon päätarkoitus sen voisi toteuttaa vähän muullakin tavalla. Kas kun ei tunkenut sitä ristiä anukseen, olisi mennyt sanoma paremmin perille. 

Itse en ole uskonnollinen mutta jopa minua on alkanut vituttamaan tämä erittäin näkyvä kristinuskon pilkkaaminen somessa/musavideoissa ja sille taputtelu. Tajuatteko te aikuiset ihmiset ollenkaan vai onko se järki jo täysin sumentunut. Vaikka et uskoisi mihinkään on äärimmäisen törkeää rienata toisten uskontoa tällä tavalla.

Jenkeissähän joku suuri "taiteilija" julkaisi suuren taideteoksensa kaiken kansan nähtäville jossain torilla, siinä neitsyt maria ottaa poskeen(k-yrpää). Ja kansan mielestä tämä oli erittäin voimaannuttavaa, sai isot hurraukset.Tämä ei ole vitsi. 

Vierailija
612/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

YxXy kirjoitti:

Minusta tuo pikemminkin oli itsensä ja asemansa pop-idolina pilkkaamista, sitä ettei pysy härän selässä Jeesuksen kanssa. Sitä että vaikka fanit fanittavat Anttia Jeesuksen unohtaen ja tämän tätä ihmetellessä, ei Antti löydä pelastustaan, jos jatkaa elämäänsä nykytavalla ja -asenteella.

Kun elää lahkolaisten asuttamilla alueilla itse ihan normaalina evl kirkon jäsenenä, niin Antin kappale avautuu hieman toisin kuin sinulle. Millä oikeudella sinä tuomitset muita ihmisiä? Samaan aikaan vanhuksia huijataan turhilla ja kalliilla remonteilla... aivan törkeää toimintaa.

Vierailija
613/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole itseironiaa. Hyvä ettei ota itseään liian vakavasti.

Vierailija
614/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suuri osa uskonnollisista herättäjistä ja "isistä" on näitä narsistisia sekopäisiä hyväksikäyttäjiä, ja lauma vain kulkee perässä."

Joo, joo. Mutta kun tämä tällainen on yleistä kaikissa uskonnoissa. Miksi siis vain kristinusko pistetään tikun nokkaan?

Tätä en itse hyväksy. Koskaan!

Vierailija
615/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YxXy kirjoitti:

Kun elää lahkolaisten asuttamilla alueilla itse ihan normaalina evl kirkon jäsenenä, niin Antin kappale avautuu hieman toisin kuin sinulle. Millä oikeudella sinä tuomitset muita ihmisiä? Samaan aikaan vanhuksia huijataan turhilla ja kalliilla remonteilla... aivan törkeää toimintaa.

Ymmärrät varmaan että pitäisi tehdä video niistä LAHKOLAISISTA ei rienata koko kristinuskoa ja kristittyjä siinä samalla.Kässäätkö? Suurin osa kun kristityistä ei elä lahkolaisalueilla eikä toteuta mitään sairaita miesten sadistisia haluja. Jos tätä ei pysty ymmärtämään,mikä on se ero..niin en ihmettele miksi jotkut pitävät videota niin kooooolina. 

Samalla logiikalla minä voin tehdä miesten kidutus videoita kiitoksena niille kaikille miehille jotka kaltoin kohtelivat minua. 

Vierailija
616/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi antin uuden videon päätarkoitus sen voisi toteuttaa vähän muullakin tavalla. Kas kun ei tunkenut sitä ristiä anukseen, olisi mennyt sanoma paremmin perille. 

Itse en ole uskonnollinen mutta jopa minua on alkanut vituttamaan tämä erittäin näkyvä kristinuskon pilkkaaminen somessa/musavideoissa ja sille taputtelu. Tajuatteko te aikuiset ihmiset ollenkaan vai onko se järki jo täysin sumentunut. Vaikka et uskoisi mihinkään on äärimmäisen törkeää rienata toisten uskontoa tällä tavalla.

Jenkeissähän joku suuri "taiteilija" julkaisi suuren taideteoksensa kaiken kansan nähtäville jossain torilla, siinä neitsyt maria ottaa poskeen(k-yrpää). Ja kansan mielestä tämä oli erittäin voimaannuttavaa, sai isot hurraukset.Tämä ei ole vitsi. 

Rienaan niin kauan kun sitä pakkosyötetään joka tuutista ja kirkko ja valtio on liitossa keskenään. 

Vierailija
617/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä kaikesta päästäisiin yksinkertaisesti vain sillä, että ihmiskunta omaksuisi tieteellisen maailmankatsomuksen.

Mutta siihen - hihhulittomuuteen - on vielä matkaa.

Vierailija
618/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen paljon uskonnon rienauksen hyväksyjiä. Taitaa naperot ja uliäijät olla paikalla:) 

Mikäköhän koskisi oikein kunnolla näihin järjen köyhiin raakalaismaisiin (pro-isis) urpoihin..Nyt tiedän, se olisi teille sama kun tehtäisiin video missä kasa haisevaa paskaa kaadettaisiin teidän suosikki some-starojen/bloggaajien ja lässyttäjien päälle. 

Vierailija
619/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rienaan niin kauan kun sitä pakkosyötetään joka tuutista ja kirkko ja valtio on liitossa keskenään. 

Että oikein joka tuutista voi voi..Kuka sinut pakottaa katsomaan kristillisiä kanavia?:D 

Paikalla on ensimmäinen ihka oikea peräpukamainen ateisti teinikin, kerro mulle vähän lisää siitä sun super"tieteestä" mitä palvotte. Tiede,päätelmät jotka useimmiten kumotaan 10 vuoden sisällä vanhentuneena/muuttuneena tietona. Apinat..

Ja vaikka olisitkin ateisti se ei silti oikeuta käyttäytymään kun pers-läpi. 

Vierailija
620/907 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein joka tuutista voi voi..Kuka sinut pakottaa katsomaan kristillisiä kanavia?:D 

Paikalla on ensimmäinen ihka oikea peräpukamainen ateisti teinikin, kerro mulle vähän lisää siitä sun super"tieteestä" mitä palvotte. Tiede,päätelmät jotka useimmiten kumotaan 10 vuoden sisällä vanhentuneena/muuttuneena tietona. Apinat..

Ja vaikka olisitkin ateisti se ei silti oikeuta käyttäytymään kun pers-läpi. 

Mistä sä ton telkkarin nyt revit kehiin? Ei mulla ole telkkaa, koska ei kiinnosta tuijottaa sitä, enkä käy verkossakaan millään uskovaissivustoilla. Kyllä sitä kristinuskoa eri tavoin tungetaan silmät suut täyteen vaikka miten koettaisi väistää. Kirkko irti valtiosta, niin saattaa kritiikki vähentyä. Eikä mitään siunauksia pressan puheisiin, ei ole sopiva paikka uskonnolliselle kiihkoilulle se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän