Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄKERTUT JUHANNUKSEEN***

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Mukava olla Teidän seurana vieläkin ja lukea juttujanne. Onhan se tylsää jos kaikki vaan poistuvat:-/ Mä pidän Teille seuraa pidittehän te minullekkin oli tuossa lopussa henkisesti aika raskasta.

Laitoin reippaana synnytystarinan, jotta ei unohdu.

Montakohan Teitä on yhteensä vielä jäljellä?????

Ja kuinka monta vauvaa tulee juhannus viikonloppuna?

Tulen huomenna katteleen kuinka moni viettää juhannusta netin äärellä :-) Yrittäkäähän nukkua hyvin. Vaikka ei ihan taida näillä lämpötiloilla onnistua, kun ei onnistu itseltänikää.

Miiris +" pietu" 1 1/2 vrk

Vierailija
22/63 |
22.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka taas aamu alkoi " lupaavilla" supistuksilla, niin ei sitten ei... Multaakin kärräsin pihalla ja siivous, sauna, seksi koetettu aina silloin tällöin kaikki samalle vuorokaudelle, mut ei auta... Luulin, et fyysisellä huhkimisella vois jotain saada aikaiseksi, mut en luule enää. Ja limatulppa vissiin lähti maanantaina ja pientä tiputtelua ollu siitä saakka; senkin olisi luullut meinaavan jotain. Eli ei kannata luulla mitään, ennenkuin lapsivesi menee tai sitten supistelee niin kovin, ettei enää oikein pysty olemaan. Huomenna grillaillaan sitten, ihan kiva. Sen jälkeen taas voisi ruveta s-harjoituksiin ja muihin, jos vaikka joku konsti auttaisi ;-).

On jo alkanut tulla mieleen sellaisiakin ajatuksia, et onkohan mulla joku " vika/häiriötila" , et entäs jos synnytys ei käynnisty ollenkaan, tai jos käynnistyy, niin ei etenekään... Ja mä kun oon pitänyt synnytystä aina niin luonnollisena asiana...

Nyt kun on aikaa miettiä, niin kummasti sitä keksii kaikkea, mikä ei ookaan ollenkaan niin kivaa synnytyksessä (alkaa muistaa senkin, et hei, sehän sattuu...) ja mitä kaikkea voi sattua tai on sattunut jollekulle. Kyl noi etuaikaissynnytykset henkisesti taitaa olla kivempia. Onkohan kukaan tehny tutkimusta, miten äidin mielialoihin ym. vaikuttaa, kun raskaus menee yliaikaiseksi ja tulee " henkistä stressiä" (kelle tulee, kelle ei, yksilöllistähän tuo lienee)...

Hyviä öitä kaikille, joilla odottavan aika on pitkä... Ja muillekin!

Summerska 40++++++

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa täällä...

meille syntyi poika maanantaina, tiistaina jouduttiin OYSiin siirtyy ku vauvan hapetus ei ihan toiminut, ei tosin ollu paljon rajojen alapuolella, syynä oli jokin lievä tulehdus, crb ei ollu korkeimmillakaan ku 8 , antibiootilla meni ohi... ite tulin jo kotia ja huomenna haetaan vauvaki.

kyllä ensin säikäytti ku pikkuinen joutu teholle ja ite vieraaseen sairaalaan eri osastolle, mut onneksi ei ollu sen vakavampaa. imetys alkoi ensin kivasti mut siin tuli takapakkia nut onneks imu taas alkoi löytymään, tuli huomattua että ei se kaikki mene aina niin kuin suunittelee, minäki haaveilin nopeasta kotiutuksesta, omasta puolesta olis onnistunutkin ku ei tullu mitää repeämiä tms.

mutta jospa me huomenna saatais se poju kotia ku mulla ois huomenna ollu se laskettu aikaki :) synnytin siis 39+3

onnea kaikille vauvan saaneille, ja voimia kaikille jotka vielä oottelee!

Aks_83 ja poika kohta 4vrk

Vierailija
24/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohdutukseksi vielä kasassa oleville voin sanoa, että kyllä sitä masua tulee ikävä. Olisin ihan mielelläni ollut vielä raskaana juhannuksen yli. Oli se vaan niin jännää aikaa, kun tiesi että milloin vain voi tulla lähtö eikä tiennyt mitä on edessä. Sitä kutkuttavasta tunteesta ja odotuksesta todellakin kannattaa nauttia. YStäväni lohdutti eilen mua, että kyllä se joulukin kohta tulee niin on mitä odottaa :D Mulle taitaa tulla aika nopeesti vauvakuume uudelleen :) Mä haluun tollasia tyyppejä lisää tänne tuhisemaan.

On se vaan aika rajua, kun yhdessä yössä siirrytään elämänvaiheesta toiseen. ENsin ollaan raskaanaolevia ja sitten ollaankin jo pienen lapsen vanhempia. Odotus ja pesänrakennus muuttuu kertaheitolla imetykseen, vauvanhoitoon, yölliseen tuhinaan ja vauvapyykkiin.

Omanapa: Aina vaan paremmin pyyhkii... tänä aamuna voin istua kahvin ääressä... ja poitsukin anto mun juoda kupin tyhjäks ja nukahti itekseen tyytyväisenä nyt tuohon sitteriin ilman tissi-huikkaa. Särkylääkettäkään en ole tarvinnut eilen, joten kohtahan sitä pääsee jo hepon selkäänkin :) Hepon vuokraajalla on käsi murtunut, joten heti kun vain takamus kestää niin aloitan ratsastamisen ja samalla saapi lähteä nää ylimääräset 10 kg.

Ninni ja Jesse 8vrk

Vierailija
25/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAriadee muisteli kysellä mun käynnistyksestä -> no pieleen meni ja kotona ollaan :(

Eilen tosiaan mentii ä.polille kts kohdunsuuntilannetta ja kaikki kyllä muut auki ja pehmeitä jne mutta sisäsuu oli vielä liian takana kalvojenpuhkaisuun. Eli kotiin ja vasta viikon päähän seuraava aika.

Nyt pitäs saada supistukisa aikaan mutta kun ei tiiä yhtään mikä niitä aiheuttais -> olen siivonnu kuin hullu yli kuukauden jo (lattiat, ikkunat, verhot ym ym),kävelen joka pvä jonkunkin verran (en lenkkeile tosin ku lapset mukana), seksiäkin miehen kanssa harjoitetaan jne. Sauna on ainoa mitä ei tule käytetyksi kun sitä meillä ei ole...

Eilinen sisätutkimus mikä oli aika kovakourainen, sai pientä vuotoa iakaan, siinä kaikki. Tai no, jopa muutaman supistelun sain pvän aikana, siinä kaikki.

Mentiin linnanmäelle vielä olemaan tuntitolkulla joskos jotain alkas tapahtua mutta eipä tietenkään...

ONNEA vielä kaikille jo kerttusen saaneille!!!!!!!!!!! NAuttikaahan ihanista vauvan nuuhkutteluista...

Jospa me loputkin tässä jonakin hetkenä vielä, heh... =)

MArieela kera Palleron 39+5

Vierailija
26/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa synnytyskertomuksesi :) Ihana, että tosissaan voi olla noinkin ihania kokemuksia. Mun synnytys oli mulle ihan eka ja kyllä se olikin kivulias... mutta ehkä ensi kerralla asia voi kuitenkin olla toisin... joten ei auta ajatella, ettei enää koskaan :) Ens kerralla kumminkin on tiedossa, että todennäköisesti menee nopeasti niin kuin ekallakin kertaa ja saisin sitten puudutuksenkin vähän aikaisemmin... niin kerkeis vaikuttamaankin.

Vierailija
27/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

7.15 heräsin napakoihin supistuksin.Nyt ollaan kotona ja kohta mummo tulee lapsia hakemaan.Sitkittelen vielä kotona,mutta en tiedä kuinka kauan uskaltaa olla ku supparit aika säännöllisiä ja kipeitä.Ripulivaihe jo ohitettu!Limaakin tuli!

Katotaan miten tässä käy!Tsemppiä!

MEERINÄIPPÄ 41+6

Vierailija
28/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Odottakaa kaikki vielä kasassa olevat maltilla, kyllä vauvat sieltä tulee. Tiedän kyllä hyvin tunteen, menihän meilläki 14+3 viikolle : ) Mutta yhdyn Ninnin sanoihin, masua tulee ikävä! Mulla on ihan samat ajatukset -" tahtoo lisää!!!" . Jotenki raskaana oleminen, ja synntys ovat niin mahtavia kokemuksia, että niihin jää " koukkuun" . Mulla tulee varmaan olemaan ikuinen vauvakuume. Jospa me vielä se kolmas tehtäisiin...

Tytön kanssa on mennyt hyvin (imtys, nukkuminen jne.), esikoinenkin on ottanut pikkusiskon hyvin vastaan. Äidille kiukuttelee välillä,mutta toistaiseksi ei mitään isompia ongelmia.

Juhannusta varmaan vietetään kaupungissa, mökille voitaisiin mennä, mutta se hyttysmäärä hirvittää.

sokuri ja vaavi 9 vrk

Vierailija
29/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

VIime yö oli ensimmäinen mun raskauden aikana, kun tuntui jotain mahassa. Sellasia menkkamaisia kipuja, jotka välillä voimistu. Mutta ne pysy masun kohdalla eikä tuntuneet tuonne kohdunsuulle. Joten kai se oli jotain harjoitusta vaan.

Kävin jo tuossa kaupassakin hakemassa kaappiin täydennystä. Kyllä se juhannus tästä.

Hauskaa Juhannusta kaikille ja onnea taas kerran uusille vauvaperheille!!!!!

Heanka ja vaavi 40+3

Vierailija
30/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minä heräsin tänään 5.55 ja tulin lukemaan tarkemmin tuon eilisen pinon. Mutta olin viälä niin unenpöpperössä etten alkanut kirjoittaa. Nyt olen tässä vähän tehnyt juhannussiivoa ja otin tossa 45min aamupäiväunetkin, että jaksaa sitten illalla.

Yö meni rauhallisesti, tein kaksi vessa reissua ja muuten nukuin kuin tukki. Eilen illalla kävin reippaalla kävelylenkillä, mutta se ei näemmä tuottanut mitään tulosta.

Nyt pitäisi keksiä viälä jotain hiljaista tekemistä kun tuo mies nukkuu. Pelannu tietokoneella aamu kuuteen ja tuli nukkumaan kun minä nousin ylös. Hänellä tuo unirytmi rekkahommista sekaisin.

Minä jään nyt odottelemaan että jos tuolla vattassa alkaisi tapahtuun jotain, haluaisin meinaan niin kovasti että pikkunen syntyis jo. Mutta palailen taas kertomaan tilanneraporttia =).

Onnea vauvansa saaneille ja jaksamista kohtalotoverilleni!!!!!

Ja oikein aurinkoista juhannusta!!!

Johku 41+3 hui kamala kun paljon

Vierailija
31/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä taida tämä vauva kuitenkaan juhannukseksi syntyä. Kaikki merkit hävinneet, vaikka eilen kokeiltiin kolmea ässääkin. No, rauhallisesti vietellään juhannusta kaupungissa, grillataan ym. Anopin miehen purjevenettä varmaan käydään katosmassa, kun eilen laskettiin vesille. anoppi tosin on luvannut olla lapsenvahtihälytystilassa varmuuden vuoksi, joten ainakaan pitkälle eivät veneellä lähde.

itsellä on hyvin väsynyt ja turhautunut olo, jtoenkin ajttelin että edellisyön supparit olis jo enteilly synnytystä. Esikoisesta supparit alkoivat vaimeina edellispäivänä, loppuivat vähäksi aikaa ja sitten alkoivat kunnolla synnytyssuppareilla. kakkosesta ei supistellut ollenkaan ennen käynnistystä, joten ajattelin, ettei nytkään kovin paljon etukäteen suppareita tule. vaan niin ne kaikki raskaudetkin on olleet vähän erilaisia.

No, josko lähdettäisiin pihalle, kun ilmakin on onneksi hieman viileämpi.

vaaksa ja Tuutikki 40+3

Vierailija
32/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ne päivät vaan kertyy... Yöllä heräsin pari kertaa supistuksiin. Aamulla klo 7.20 heräsin kipeään suppariin ja niitä tulikin sitten siinä aamun mittaan muutamia. Tätä on jatkunut pitkin päivää. Ei mitään säännöllistä, mutta hemmetin kipeitä. Äsken kun laittelin kukkapenkkiä, niin piti lopettaa kesken kun tuli niin kipeä supistus ja heti 10 min. jälkeen toinen. No mahtaa ne taas loppua. Niinhän se on tehnyt tähänkin asti... *huoh*

Harmi Marieela, ettei ne sitten käynnistäneetkään. Aika pitkälle laittoivat silti seuraavan ajan. Kohdunsuuhan saattaa tulla hyvinkin nopeasti eteen kun supistukset alkavat. Toivottavasti vauva nyt sitten pysyy mahassa vielä viikon tai jos alkaa syntymään, niin ei tulisi niin nopeasti kuin edellinen lapsesi...

Täällä vietetään rauhallista kotijuhannusta! Grillata ajateltiin tässä päivän päälle ja kai se juhannussaunakin pitää lämmittää. Pitäsköhän oikein tehdä saunavihta ja hakata itteänsä saunassa. Jos vaikka vauva sais siitä lisäpotkua! :D

Päivän jatkoja!

Mirju 40+5

Vierailija
33/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiliseen asti pystyin sanomaan, että kaikki on mennyt hyvin ja rauhallinen vauva on. No, ilta ja tää päivä on ollut kyllä yhtä huutoa. Helle, mahavaivat ym. varmaan itkettää. Hirveen väsynyt tyttö on, mutta nukahtaa vaan viideksi minuutiksi ja sitten taas huutaa. Nyt se onneks on nukkunut kolme tuntia, mutta koko ajan pitää olla isin tai äidin vierellä, muuten herää. Iskän pitää vissiin mennä ens yönä patjalle nukkumaan, koska tyttö herää heti jos sen siirtää omaan sänkyyn ja ei uskalleta nukkua kolmestaan samassa sängyssä kun iskä on sikeäuninen ja saattaa unissaan kädellä huitaista.

Itku tänään pääs muktakin kun pikkuinen vaan itki ja itki. Olo oli ihan voimaton. Toivottavasti tää ei ole pysyvää, vaan johtuisi näistä helteistä. Rinnalle kyllä aina rauhoittuu ja nukahtaa, mutta jos yrittää siirtää muualle nukkumaan, niin taas tulee huuto. Yöllä imetän aina makuulleen, niin ei tarvitse siirrellä. Itse olen tällä hetkellä aika väsynyt, toivottavasti saisin vielä nukuttua pari tuntia ennen yötä.

Tosiaan se elämä muuttuu niin täysin yhdessä päivässä. Nyt sitä ymmärtää, että se vauva sitoo tosiaan 24h/vrk. Viikonloppuisin kaikki on vielä hyvin kun mies on kotona, mutta viikolla olen päivät yksin.

Onnea vaan kaikille synnytykseen. Siivotkaa vaan mahdollisimman paljon ja tehkää ruokaa pakkaseen. Itsekin olen välillä unohtanut syödä ja sitten kädet tutisee ihan kunnolla. Painoa tuli raskauden aikana 9kg ja 7kg on jo lähtenyt pois. Olen kyllä nyt pyrkinyt löytämään aikaa syömiselle, jotta maitoa riittäisi. Toistaiseksi vielä on riittänyt hyvin.

Tytteli-83 ja Ella 9pv

Vierailija
34/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun on vähän viileämpää, vaikka harmi monien kannalta, jotka on just lomilla. No, oman masun kanssa nautin näin enemmän.

Viime yö oli tosi outo, mulla oli sellanen kestosupistus koko yön (ainakin tuntui) siis maha kivikova koko ajan, mutta kivuton. Onko se nyt niitä vatsakramppeja? Koko ajan on kyllä kolotusta ja painetta alapäässä, mutta on ollut jo kauan, joten ei siinä mitään uutta.

Paitsi yks asia ihmetyttää, kun oon ihan itkuherkkä! Voin alkaa kyynelehtiä ilman mitään syytä, taitaa olla hormonien tekosia. Tänäänkin alkoi tulla itku kesken ruoan, vaikkei ollut yhtään mitään syytä..Joko jännitän synnytystä ja olo niin piipussa tai hormonit tai sit jotain, mitä en tajua..

Täytyy nyt nauttia vielä masukin potkuista. Alkaa olla jo pikkuisella ruista ranteessa ja nilkoissa, kun potkut sattuu välillä aikas lujaa kylkiin.

Mukavaa juhannusta!

anninapa 39+1

Vierailija
35/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aamun sadellut ja nyt alkaa aurinko kurkkimaan pilven reunan takaa. Leppoista eloa täällä mennään. Tyttö on kokeillut tälle aamulle kaikki osaamansa tuhmuudet ja kiukuttelut=) Ihme että äiti on vielä tukka päässä. Lisäksi pikkumies hoiteli kakka-asioita koko aamupäivän, joten tuli mietittyä, kumpaako kantaa ja mihin suuntaan.... Nyt onneksi molemmat vetelevät sikeitä ja saattaa illan kokko reissusta tulla jotain, kun jaksaa tyttö sitten valvoa. Onneksi on vähän viileämpää niin ei itse valu solkenaan hikeä.

Tyttelille iso rutistus! Voihan se masukin vaivata ja alkaa kiusaamaan juuri nyt. Toivottavasti olisi vaan kyse tiheästä syömisestä ja maitomäärän kasvattelusta. Jos tuo meno jatkuu niin koita ihmeessä vyöhyketerapiaa vauvalle ja cuplaton tippoja. Niistä voi olla se riittävä apu siihen järjissä säilymiseen, vaikka tuntuisi, ettei apua olekkaan. Meillä tyttö aloitti koliikkivaivat viikon ikäisenä ja niitä jatkui sen 4 kuukautta... Sitten jo helpotti hieman... Itkeä tirauta vaan ja huolehdi, että saat jossain kohtaa nukkua yhden kokonaisen yön. Ei se maito siihen lopu ja vaavikin pärjää sen ilman äitiä. Itse sain sen tytön kanssa tehtyä, kun ikää oli 1 kk ja sitten meni taas kuukausi vähillä unilla=) Toivottavasti teillä on mahdollisuus järjestellä... Tarkoitus ei ole neuvoa vaan kannustaa - sitä ei usko kuinka väsynyt voi olla ennen kuin on sen itse kokenut=)

Kaikille vielä odottaville jaksamista - enää muutama päivä kesäkuuta... Ei taida lohduttaa... Nauttikaa masusta jos vain maltatte ne mönkimiset täällä ikävää tuottavat ja tulee mieleen, että vielä toinen vauva... sitten vastaava aamu, kun nyt niin johan taas järkipuoli kumoaa tunnetta=)

Lytte ja Veikka-poika 9vrk

Vierailija
36/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, satanut on ja viileetä mutta vauvan tulosta ei tietoa. Mulla tänään täynnä rv 40 ja oishan se ollut kivaa saada vauva just tänäpäivänä, mutta hän antaa odotuttaa itseään.

Ei ole edes supistellut kokopäivänä.

Ajatus ei nyt juokse. yritän nyt sitten nauttia mahastani, tuntuu vaan ett kaikilla on jo nyytti ulkona, ett ei tää nyt niin nautittavaa ole. ..?

Mua ei ole kukaan edes häiriköinyt puhelimella ja kysellyt joko. Vissii ne on vaan kohteliaita, eikä halua häiritä vai onko kaikilla omat juhannustoihut jo päällä, ettei muista. Tiedä tuota.

No, hyvää aatto iltaa !

miniä ja rv 40

Vierailija
37/63 |
23.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukuttiin hyvin koko yö. Vauva heräsi 3 tunnin välein. Mies olisi hoidellut sitä. Mutta laitoin sille maidot aina valmiiksi niin sen ei tarvinnut nousta sängystä. Siellä se ruokki sen ja vaihtoi vaipat.

(siis kuten huomasitte, en imetä ollenkaan vaan meillä ollaan ihan kokonaan pullolla.)

Ajattelin miehen antaa olla tuossa vauvan kanssa tuon kaksi viikkoa kun on isyyslomalla. Itse kerkiän olla tuhnumme kanssa sen jälkeen ja minusta on tärkeää että isälle ja vauvalle tulee alusta asti kunnon side toisiinsa. Ihana katsella heitä. Kun toiset lapseni syntyivät oli isä erilainen ja yksin olen heidät alusta asti hoitanut:-)

Täällä keski suomessa on ainankin ihan siedettävä ilma. Voisin jopa kuvitella pärjääväni mahan kanssa, joten toivon teille samanlaisia ilmoja jotta jaksatte loppuun asti.

Tuleekohan kuinka monta juhannus vauvaa.

Veikkaan että 2-3 :-)

Ja tosissaan toivon teille myös yhtä mukavaa synnýtystä, kuin itselläni oli. Ei muuta kuin palaillaan.

Miiris ja " pietu" 2vrk

Vierailija
38/63 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain illalla nukuttua melkein kolme tuntia. Kummasti piristi. Yö meni kyllä tosi hyvin, Ella heräs syömään vain puoli kahdelta ja sitten viideltä. Sen viiden jälkeen en enää ole nukkunutkaan. Aamulla aina alkaa se itku (onneks aamuisin eikä öisin). Meni taas pari tuntia ennen kuin sain tytön uudestaan nukkumaan. Rauhallisuus on kyllä avainsana. Otin Ellan sydämen päälle tiukkaan pakettiin ja rupesin laulamaan. Siinäpä hän sitten rauhottui. Lauleskelin varmaan puoli tuntia samoja lastenlauluja kun ei kirveelläkään tullut sillä hetkellä mieleen enempää. No, laulut tehos ja nythän tuo on taas melkein pari tuntia jo nukkunut.

Mies lähti apteekkiin ostamaan rela-tippoja. Pitää kokeilla oisko niistä mitään hyötyä. Seuraavaksi sitten Cuplatonit. Ihan selvästi se maha on mikä vaivaa, koska aina kun saa pöräytettyä, niin ilme kirkastuu. Mieskin sai nyt koko yön nukuttua heräämättä. Sit vein sen vielä aamulla suihkuun ja... ; ) Jospas se nyt taas jaksaisi pari päivää eteenpäin. Mulle se uni on kyllä se mikä auttaa jaksamaan.

Tytteli-83 ja Ella 10pv

Vierailija
39/63 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rassukkaa, jos masu vaivaa. Meillä kans alkuun poika ei tahtonut muualle nukahtaa, kun äidin turvalliseen syliin... ja vieläkin vaatii hereillä ollessaan paljon syliä päiväsaikaan. Yöllä käytän kapaloa niin on rauhoittunut aina sänkyyn nukkumaan eikä vaadi vierellle. Vauvin voi laittaa imetyksen jälkeen suoraan sänkyyn ja rauhoittuu välittömästi jos vain on kapalo kunnolla päällä, kun sama turvallinen olo jatkuu mikä oli äidin kainalossakin... ilman sitä ei tulis mitään tai vaatis ainakin rauhoittavaa kättä poskelle nukahtaakseen.Nyt on niin kuumakin, että poitsu saa olla vaippasillaan kapalossa ja sitten imetyksen ajaksi aukaisen kapaloa, niin että ollaan sitten iho ihoa vasten. Kannattaa ehdottomasti kokeilla.

Sain ystävältä tällaisen ihanan kevyen kapaloliinan (pakko kyllä oli itselle tilata toinenkin että on aina unirätti-valmiina jos vaikka toinen likaantuu), joka on todella helppo pukea, mutta kaipa sitä kapalointia voi kokeilla vaikka äitiyspakkauksen pyyhkeellä:

http://www.nuppuliina.fi/cat/product_catalog.php?c=262

Ninni ja pikku-jesse 9 vrk.

Vierailija
40/63 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni on päässyt tositoimiin?? Jänskättää!!

Mulla ei juuri supista tai muutenkaan tunnu mitenkään erilaiselta. Eilen tuli enempi limaisempaa valkovuotoa mutta en todella osaa sanoa oliko se nyt sitten limatulppaa vai ei..

Onko siinä limatulpassa aina jotain rusehtavaa mukana?? Ja jos se ei tuu kerralla niin tuleeko sitä aina pyykiessä ja välillä muutenkin pöksyihin? Kertokaahan, jos teillä on kokemusta!

Hassua ajatella,että pian me loputkin kirjoitellaan tuhiseva nyytti kainalossa vaan toisella kädellä ja koitetaan saada teksti aikaan ennen kuin vauva herää... :) Jaksaa oikeesti paremmin odottaa, kun vauvakkaat käy täällä välillä kertomassa kuulumisia. Tajuaa oikeesti, että kohta se nyytti tosiaankin on meillä ihan oikeasti!! Voimia teille vauvan kanssa. Ei se aina kuullosta helppoa olevan mutta uskoisin, että ihanaa kuitenki katsoa pientä ja ajatella sen olevan ihan ikioma...

**huokailee, että JOKO PIAN**

Meillä eilinen ilta meni kivasti grillaillen ja saunoen mutta eiköhän mun mies uidessaan kolauttanu kylkensä kiveen ja saanut aikaseksi järkyttävän naarmun. Siinä sitte piti lähteä Manskun päivystävään apteekkiin sidetarpeita ja puhistusainetta hakemaan, kun oli loppu edellisen kommelluksen jälkeen (josta ei ole kuin 2viikkoa..). No nyt ainaki menee seuraavan kerran veteen rauhallisemmin.. Luulis.

ONNEA UUSILLE KERTUILLE ja käykäähän kertoilemassa meille loppukuun Kertuille vauva-arjesta niin jaksetaan odottaa..

Helpompaa oloa kaikille, jotka kärsivät viimeviikon helteistä! Täällä ainakin on enää +20 niin jaksaa paremmin.

Alide ja heräilevä Muru 39+1