Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6264)
Luontoa, retkeilyä, kalastusta ja historiadokkareita katson. Tämän katsoin tänään
Ai Melania on pelle. En tiennytkään. https://youtube.com/shorts/-XrVcFlXpWE?feature=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^Muilla sama?
Mulla on peukkusysteemi jotenkin rikki, ollut jo viikkoja, joten en enää anna peukkuja ollenkaan.
Mistä lie johtuu, en ole aiemminkaan peukutellut mitenkään ahkerasti enkä ole muutenkaan käyttäytynyt sopimattomasti. Peukut myös katosivat ja pystyin antamaan vain yhden peukun päivässä. Huomautan vielä, että yleensä annoin vain yläpeukkuja. Varmaan joku uusi ja hieno palstaominaisuus.
Kokemukseni mukaan yläpeukutukset nollautuvat laitteesta riippumatta. Alapeukutuksia en ole seurannut. Joskus harvoin ja satunnaisesti eivät nollaudu, silloin nollautuminen tapahtuu päivien viiveellä. Pääsääntöisesti tekemääni peukutusta ei enää seuraavana päivänä ole. Yläpeukutuksia kertyy mutta omat nollautuvat, jos muille käy samoin todellisen suosion määrää ei voi tietää. Nollautuminen voi olla sivukohtaisesti eriaikaista. Nollautuminen koskee myös gallupeja.
Miksi osa peukutuksista ei nollaudu?
Escaping A Headlock
Alusvaate- ja bikinivideoita. Esim Laura Contreras. M51
Better Bachelor, Darius H, Taylor The Fiend, Sandman, Undead Chronic.
Youtube videoiden ehdoton helmi on Suzanna Maria Emmanuelin videot joissa arkkienkeli Caeayaron opettaa ihmiskunnan todellisen historian ja samalla koko luomakunnan historian sekä ihmiskunnan ja planeetan tulevaisuuden. Noin likemmäs 1000 videota.
Pakko vai vapaaehtoisuus? Epäpätevät poliitikot ulos johtopaikoilta? Ulkopoliittinen Instituutti
Trump Comes Up With Solution For Homelessness
Minua kiinnostaa uskonto ja katson Youtubesta käyttäjän Kiviä kengässä uskontoaiheisia videoita, jotka käsittelevät kristinuskoa. Ne ovat todella kiinnostavia, hyviä ja niissä on mukavasti juuri minua miellyttävää huumoria joukossa. Ei uskokaan saa olla niin tiukkapipoista ja tuomitsevaa, ettei siinä saisi olla huumoriakin mukana ja siitä ei saisi kertoa pilke silmäkulmassa, kuten kyseinen henkilö tekee.
Cinema Therapy -kanava, aivan mieletön löytö, ei edes kovin vanha kanava. Elokuvantekijä- ja terapeutti-ystävykset puhuvat elokuvista ja niiden teemoista älykkäästi, lämmöllä ja huumorilla. Mahtavia tyyppejä ja todella laadukkaita videoita!
Olen hurahtanut nyt katsomaan videoita vanhoista ranskalaisista linnoista ja niiden restauroinnista joita uudet omistajat niille tekee.
Suositukset mm. Journey to the Chateau, The Pethericks (linna+vanha nunnaluostari), The Beau Chateau.
Yleensä jotain matkailuun liittyvää ja tosielämään liittyvät,