Mitä videoita katsotte YouTubesta?
Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita
Kommentit (6158)
Lunta tulvillaan, on raikas talvisää
historiadokumentteja
kuuntelen mm. Agatha Christien ym. mystery radio theatre, Shardlake-tarinat, Cadfael-tarinat
audiobooks, mm. Gaskell, Christie, Brontë, Tolkien
ym.
Lyhyt elokuvia tykkään katsella niin ku tähän malliin:
Mieleisiäni videoita tulee kun laittaa hakuun:
Horror short film
...ja kyllähän mä katson muitakin lyhyt filmejä
Short film vaan kirjoittaa tai laittaa vielä tyylilajin siihen alkuun.
katso philadelphia kensington streets että tiedät missä mennään.
Has Elvis Presley ever been auto tuned?! Let's find out with vocal
analysis! - YouTube
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää, kun koko ajan tulee samat mainokset! Eurocard ja Lancome. Tekis mieli heittää luuri seinään, kun ne alkavat.
Et liene koskaan kuullu adblockereista eli mainostenestäjistä? Itsellä ainakin menisi järki jos joutuisin töllöttämään typeriä mainoksia parin minuutin välein jotka ikävästi katkaisevat videon, ja nykyään näytetään jopa usaeampia mainoksia kerrallaan joka katkolla.
Kerta kaikkiaan netin selailu on mainosten ja kaiken paskasisällön vuoksi hermoja raastavaa puuhaa kun on sitä pari kertaa joutunut ilman adblockeria käyttämään.
"Itse lopetin kyseisen palvelun käytön kun ensimmäisen kerran näin videoissa enemmän mainoksia kun se itse videoo. Onhan se ihan sylkemistä katsoja kasvoille kun 10 min videossa on 7 mainoskatkoa"
Mainosten esto, esim. Adblock päälle. Minulle ei Youtube tarjoa ainuttakaan mainosta.
Vierailija kirjoitti:
"Itse lopetin kyseisen palvelun käytön kun ensimmäisen kerran näin videoissa enemmän mainoksia kun se itse videoo. Onhan se ihan sylkemistä katsoja kasvoille kun 10 min videossa on 7 mainoskatkoa"
Mainosten esto, esim. Adblock päälle. Minulle ei Youtube tarjoa ainuttakaan mainosta.
Tätä kanssa ihmettelen kuinka, joku viitsii katsoa noita mainoksia, kun Adblocker on todella helppo asentaa ja kaiken lisäksi vielä ilmainen.
Bushman prankejä on tullut viime aikoina katsottua.
Tuubista löytyy myös hyviä kuntoiluvideoita.
Tulikivijärvi videot La Palma ja Amerikan poliisit ajaa takaa rosvoja videoita aivan älyttömiä varastaa asuntoauton ja ajelee sillä autoja päin tai ammuskelee autosta toisia huvikseen videoita.
Vierailija kirjoitti:
Siis YouTubella on 60 rosenttia ihan feikkiä. Esim nää seinillä kävelyt ja argeologiset ufo löydöt, junan kokoiset boakäärmeet.
Lähdekritiikki on paikallaan.
Totta helkkarissa on selvää, että tuubiin ladataan huuhaata.
Joskus huuhaakin on viihdyttävää, kun joku uskisten traktaateissa 80-luvulla kiertänyt "tositarina" ilmestyy Youtubeen.
Mm. "Well to hell"- tarina on saanut uuden elämän Youtubessa.
Kerroin mitä katson youtubesta ja kerroin miten haen kyseisiä videoita mitä katson ja alanuolet tuli palkinnoksi, että tulipa tästä "tosi kiva olo" itselleni.
Tämän entisen jehovan todistajan videoita katson ja yhden muunkin entisen jehovan todistajan videoita
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Teletapeista on tullut uusia jaksoja