Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä videoita katsotte YouTubesta?

Vierailija
04.02.2020 |

Haluaisin löytää mielenkiintoisia videoita. Ei kiinnosta nämä trenditubettajat vaan haluaisin löytää hyviä ruuanlaitto, leivonta, matkailu jne videoita

Kommentit (6158)

Vierailija
281/6158 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trulyn Hooked on the Look -videot. Itseäni ei kauneuskirurgia kiinnosta pätkän vertaa, mutta jotenkin noiden ihmisten addiktiokierteeseen joutuminen on kiehtovaa ja leikkausjälki järkyttävää. 

Vierailija
282/6158 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sothebyn kämppiä jenkeissä. Saan sisustus-kicksejä siittä. Ootteko muuten huomannu.. joka kämpässä on se pakollinen sisustuselementti.. orkidea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/6158 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morning Prayer Canterbury Cathedral

1bike1world

Vierailija
284/6158 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieliä kuten Italiaa, Espanjaa, Portugalia, Saksaa, Ranskaa, Venäjää etc.

Vierailija
285/6158 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itse lopetin kyseisen palvelun käytön kun ensimmäisen kerran näin videoissa enemmän mainoksia kun se itse videoo. Onhan se ihan sylkemistä katsoja kasvoille kun 10 min videossa on 7 mainoskatkoa"

Mainosten esto, esim. Adblock päälle. Minulle ei Youtube tarjoa ainuttakaan mainosta. 

Tätä kanssa ihmettelen kuinka, joku viitsii katsoa noita mainoksia, kun Adblocker on todella helppo asentaa ja kaiken lisäksi vielä ilmainen.

Mä ainakin castaan videot suoraan älytelkkariin tai chromecastin kautta. En todellakaan istu missään koneen äärellä tai katso puhelimesta pikkuruudulta. Ei silloin auta ad blokit.

Vierailija
286/6158 |
09.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reaktiovideoita, joissa ihmiset katsovat tunnettuja biisejä ja reagoivat niihin:

Semmoisia joissa ihmiset kertovat maiden välisistä eroavaisuuksista:

Amerikan Yhdysvalloista elämisen ihanuudesta kertovia videoita:

https://www.youtube.com/watch?v=zhTi0g9Nn-8&list=PLmmsLETq1o5NIirnRC4gW…

Vierailija
287/6158 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tekniikan ihmeitä esittelevät videot ovat usein hauskoja:

Quantum Tech HD - YouTube

Vierailija
288/6158 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random things:

How Tennis Ball are Made in The Factory - YouTube

Vierailija
289/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeilyssä on vaan jotain äärimmäisen rentouttavaa. Tämän kanavan löysin näiden viestien joukosta, kiitokset vain sinulle, joka jaoit kyseisen kanavan. Juuri ilmestynyt video:

Vierailija
290/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroin mitä katson youtubesta ja kerroin miten haen kyseisiä videoita mitä katson ja alanuolet tuli palkinnoksi, että tulipa tästä "tosi kiva olo" itselleni.

Tämä palsta on sairas. Ei ole varmaan mitään kommenttia, mihin ei tulisi alapeukkuja. YouTubessa näkyy nykyisin vain yläpeukut. Mahdollisesti alapeukut miinustetaan yläpeukuista? Mielestäni nyt on parempi systeemi.

Vierailija
291/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieliä kuten Italiaa, Espanjaa, Portugalia, Saksaa, Ranskaa, Venäjää etc.

Myös minusta YouTube on suorastaan aarreaitta kaikille kielten opiskelijoille. Itse katson mm. arabiankielisiä blogeja. Tavoitteena on parantaa kuullunymmärtämistä.

Vierailija
292/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"no dig -garden" videoita.

mustapäiden puristeluja.

YT:n algoritmi rakastaa näitä.

Vierailija
293/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"no dig -garden" videoita.

YT:n algoritmi rakastaa näitä.

Ups! Korjattuna...

Vierailija
294/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh! 😆

Vierailija
295/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No dig garden.

Vierailija
296/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson Kimono Mom Moeta! hän on japanilainen kotiäiti jolla on 2.-vuotias tytär Sutan, jonka kanssa hän tekee kotoaan ruokavideoita ja samalla hoitaa ja kasvattaa lastaan japanilaiseen tyyliin. Pikkutyttö on todella suloinen tapaus ja kasvaa hurjasti ja auttaa korkealta jakkaraltaan jo äitiä rikkomaaan kananmunia ja kuorii porkkanoitakin jo. Kyllä, kaksivuotiaana...

Mukana on myös perheen sympaattinen isä Moto, joka on ravintola-alalla töissä ja vierailee välillä jaksoissa. 

Jos japanilainen elämänmeno kiinnostaa ja haluaa oppia hieman kieltäkin samalla - oshi tarkoittaa maukasta! - niin suosittelen lämpimästi tutustumaan.

uusi jakso. noin 10-15min, tulee joka lauantai-aamu Suomen aikaa eetteriin ja oma viikonloppuni alkaa sillä! 

Arigato!

Vierailija
297/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti katson matkailuvideoita... aika yksipuolisesti, koska YT vähensi niiden ehdottamasta 1-2 vuotta sitten. Ja olen laiska etsimään itse.

Rick Steve's Europe https://youtube.com/c/ricksteves, tästä jaksoin joskus katsoa pätkiä.

Vierailija
298/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson Kimono Mom Moeta! hän on japanilainen kotiäiti jolla on 2.-vuotias tytär Sutan, jonka kanssa hän tekee kotoaan ruokavideoita ja samalla hoitaa ja kasvattaa lastaan japanilaiseen tyyliin. Pikkutyttö on todella suloinen tapaus ja kasvaa hurjasti ja auttaa korkealta jakkaraltaan jo äitiä rikkomaaan kananmunia ja kuorii porkkanoitakin jo. Kyllä, kaksivuotiaana...

Mukana on myös perheen sympaattinen isä Moto, joka on ravintola-alalla töissä ja vierailee välillä jaksoissa. 

Jos japanilainen elämänmeno kiinnostaa ja haluaa oppia hieman kieltäkin samalla - oshi tarkoittaa maukasta! - niin suosittelen lämpimästi tutustumaan.

uusi jakso. noin 10-15min, tulee joka lauantai-aamu Suomen aikaa eetteriin ja oma viikonloppuni alkaa sillä! 

Arigato!

Äiti on suloinen. Tyttö ei paljon jaksa videoita, luulen.

Vierailija
299/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
300/6158 |
31.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arigato!

Äiti on suloinen. Tyttö ei paljon jaksa videoita, luulen.

ai säkin olet katsonut, minä rakastan niitä ohjelmia. kyllä se tyttökin minusta ihan hyvin jaksaa olla mukana ja keskittyä sen 10 minuuttia. he ovat omia itsejään siinä joten mikäs siinä kuvatessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi