Redin ja Triplan liikkeet vähenevät kokoajan
Redin SuperDry lähti ja pian lähtee Stadium.
Triplassa on myös uutta tyhjää liiketilaa. Mutta sinne avautuu helmikuussa kolme uutta ravintolaa. Onkohan niitä Triplassa sitten 40 kpl ?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tripla on kyllä viikonloppuisin aivan täyteenammutun täynnä.
Oon kuullut samaa ja ollutkin siellä muutaman kerran lauantaisin mutta liikkeille ei riitä että myyntiä tehdään kahtena päivänä viikossa.
Vaateliike jossa sisko on töissä lopettaa Triplassa toukokuussa.
Kieltämättä siellä on muutama vaateliike, joista en ymmärrä, miten sitä myyntiä edes teoriassa tehtäisi niin pienellä valikoimalla ja parilla vaaterekillä.
Käykää Juustokuninkaissa ja kysykää lempijuustoanne. Katsokaa sitten myyjien ilmeitä 😄
Onko joku oikeasti noin moukka? Saisko Oltermannia?
Siellä ei myydä suomalaisten meijerien juustoja. Ei ruotsalaistenkaan. Kannattaa käydä!
Vierailija kirjoitti:
Jopa kampissakin on tyhjiä liiketiloja, itiksessä myös. Kaikki liikkeet ei menesty
Sanoo Triplan chatti
Redi on hirvein ostari missä olen käynyt. Siellä ei löydä mitään, ei näe mitä liikkeitä siellä on, ankeat loputtoman tuntuiset käytävät joista ei tiedä minne ne vievät, tyhjät liikkeet, ahdistava paikka kaiken kaikkiaan.
Tripla sentään on viihtyisä, mutta järjetön määrä kertakäyttöasusteita myyviä rättikauppoja ja kansalla yksinkertaisesti liian vähän ostovoimaa. Meitä on liian vähän.
Tripla on kiva. Hyvä lelukauppa tarvittaisiin ja ehkä hankkijan myymälä. Rättiliikkeistâ joutaa pari lähteäkin.
Ja kas siellä on todella loistava kookauppa. Sitä vastapäätä ollut Luomupuoti muu kaikkea tuplahinnoilla eipä pärjännyt ei.
Vierailija kirjoitti:
Redi on hirvein ostari missä olen käynyt. Siellä ei löydä mitään, ei näe mitä liikkeitä siellä on, ankeat loputtoman tuntuiset käytävät joista ei tiedä minne ne vievät, tyhjät liikkeet, ahdistava paikka kaiken kaikkiaan.
Tripla sentään on viihtyisä, mutta järjetön määrä kertakäyttöasusteita myyviä rättikauppoja ja kansalla yksinkertaisesti liian vähän ostovoimaa. Meitä on liian vähän.
Nyt vaan kiireesti vauvoja tekemään, että saadaan väkiluku nousuun!
Weekday voisi vaihtaa Triplaan. Se on hyvä liike ja niillä on kivoja vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan kiireesti vauvoja tekemään, että saadaan väkiluku nousuun!
Niin ja sitten saadaan tänne enemmän kivoja liikkeitä kun meitä on enemmän. Kyllä syntyvyyden lisääntymisessä on paljon hyviä puolia.
Ostovoimaa Helsingissä on. Mutta!
Tilataan netistä ulkomailta