Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/
Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.
Kommentit (146)
Naapuri näki, että kävin työhuoneessa vapaapäivänä ja teki rikosilmoituksen. Mitä tästä voi seurata? 😨
Vierailija kirjoitti:
Naapuri näki, että kävin työhuoneessa vapaapäivänä ja teki rikosilmoituksen. Mitä tästä voi seurata? 😨
Vastaa kuulustelussa että teit käsitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä tuli mieleen että pitääkin käydä ryömimässä tuolla alhaalla ryömintätilassa että tulee sekin välillä tehtyä.
Hyvä kun muistutit.. Kunhan nyt ei prkle olis menny meillä ryömintätila pilalle, täytyy kaiketi tilata ammattiryömijä..
Samalla vaivalla kun täytyy joku kutsua katsomaan kaakeliuunia kun ei siellä kyllä kaakelit pala vai pitääkö laittaa bensaa perään?
Raah tää meidän kaupunki on kyllä yks tuppukylä, en löydä mistään viikoittaistavarakauppaa, saati kuukausittais-. Enhän käytä hiuslakkaa kuin viikoittain, enkä lattiavahaa kuin kuukausittain. En voi ostaa noita päivittäistavarakaupasta. Mutta ihmettelin kyllä päivittäistavarakaupan isoja menkkasidevalikoimia, onko noin monella kuukautiset päivittäin? Huh.
Kävin New Yorkissa rakennuksessa jonka porrashuoneessa oli pelkkä hissi :O
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pariskunta kuului juttelevan vakavista asioista huvimajassaan. Mihin voin ilmoittaa?
Ja mä teen töitä huvipuistossa! Vieläpä vapaa-ajankengät jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Raah tää meidän kaupunki on kyllä yks tuppukylä, en löydä mistään viikoittaistavarakauppaa, saati kuukausittais-. Enhän käytä hiuslakkaa kuin viikoittain, enkä lattiavahaa kuin kuukausittain. En voi ostaa noita päivittäistavarakaupasta. Mutta ihmettelin kyllä päivittäistavarakaupan isoja menkkasidevalikoimia, onko noin monella kuukautiset päivittäin? Huh.
Juupa, täällä meilläkin päin on aika huonot palvelut. Kampaajalle pitäisi päästä, mutta täällä on vain parturikampaajia, ja itse olen kirjanpitäjä
Sekin ärsyttää, kun työkaverit tuovat töihin kaikkia ihania kahvileipiä - ja minä juon teetä! Kyllä sen teenkin kanssa pulla joskus maistuisi, mutta eipä kukaan sitä viitsi ottaa huomioon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juupa, täällä meilläkin päin on aika huonot palvelut. Kampaajalle pitäisi päästä, mutta täällä on vain parturikampaajia, ja itse olen kirjanpitäjä
Kuinka uusavuton täytyy olla jos tarvitsee kampaajaa? Tai minkälaisia ne takut on?
Vierailija kirjoitti:
Sekin ärsyttää, kun työkaverit tuovat töihin kaikkia ihania kahvileipiä - ja minä juon teetä! Kyllä sen teenkin kanssa pulla joskus maistuisi, mutta eipä kukaan sitä viitsi ottaa huomioon!
Ole iloinen, sillä meidän työpaikalla on vain kahvitauko. Itse teen juojana raadan sen ajan hiki otsassa.
Mikä on teistä helpoin tapa käyttää sohvapöytää? Minusta sohva olisi kyllä kätevintä sijoittaa suoraan lattialle, nyt sille on vaikea nousta ilman jakkaraa.
Voi olla huono juttu, jos märkätilassanne on homeongelma. Nimittäin mikrobit eivät elä kuivassa ja tilan kuivuminen uhkaa niiden olemassaoloa. Sellaisissa oloissa ne pyrkivät löytämään uuden paremman paikan itselleen ja rihmastot kasvavat pidemmölle sekä alkavat lähettää itiöitä eli levittäytyvät asunnossanne laajemmalle. Molempi pahempi siis. Tämän vuoksi kuivaaminen ei auta homevaurioon vaan vahingoittunut materiaali pitää poistaa kokonaan purkamalla ne kohdat remontissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut päiväkodissa töissä yöllä.
Jäitkö kiinni??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ollut päiväkodissa töissä yöllä.
Jäitkö kiinni??
En onneksi! Pääsin kotiin aamulla.
Aapeelle tiedoksi, että jos kukaan ei pidä sun märkätiloja kosteena reissun aikanA kannattaa jättää suihku auki.
Ei per*ele, meillä ei ole autoa autotallissa, onkohan tilanne pelastettavissa?
Eikä muuten suksia suksiboxissa.
Kyllä nyt kaikki on viturallaan taas.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on teistä helpoin tapa käyttää sohvapöytää? Minusta sohva olisi kyllä kätevintä sijoittaa suoraan lattialle, nyt sille on vaikea nousta ilman jakkaraa.
Niin no ei pidä uskoa kaikkia mainosmiesten keksintöjä. Kaikenlaisia vimpaimia, mitä muka pitää olla, mutta ennenkin on kyllä pärjätty ihan hyvin ilman! Myönnän, että minäkin haksahdin ostamaan porrasjakkaran :/ Eihän se todellisuudessa portaiden nousua helpottanut, päinvastoin tuntui jopa hankalammalta!
Pidättekö te muut kaksia housuja päällekkäin?
Mieheni nimittäin nalkuttaa että paikkani näkyvät liikaa jos jalassani on sukkahousut.
(ketju on av-klassikko syntyessään.)
Taas joku kuiva snopi kertomassa mille muut saa ja ei saa nauraa.. Huumoria on monenlaista.. Ota jo se seiväs pois sieltä a aukostasi..