Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/
Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.
Kommentit (146)
Ystävättäreni ihmetteli miksi kellomme ei käy heidän luonaan.
Astianpesukoneemme heitti aterimet ja kattilan ulos sisältään. Olinpas hölmö kun en tajunnut että astioita se vaan pesee.
Mulla kärähti hiustenkuivaaja kun kuivasin sillä tukkaani. Ohjeissa luki että soveltuu vain hiusten kuivaamisen
Lähdenpäs tästä kokkaamaan merimiespihviä ja jälkiruuaksi possumunkkeja
Kodinhoitohuoneemme taitaa mennä pilalle kun emme hoida siellä kotiamme. :(
Tein miehelleni porkkanasalaattia. Laitoin kokonaisen porkkanan salaatinlehden päälle.
Mä luulen että "tavara"hississä haisee varmaan todella paha haju.
Juustohöylä = juustosta tehty höylä
Meidän lattiakaivossa ei ole vettä. Mistäs me nyt sitä vettä saamme?
Vierailija kirjoitti:
Juustohöylä = juustosta tehty höylä
No se vielä menee, mutta sitä en käsitä, miten vesisuksia tehdään
Lapseni eivät voineet mennä pulkkamäkeen. Pulkat olivat heidän tiellään mäessä.
Mä en ymmärrä miksi moottoritiellä on autoja, kun se tarkoitettu vain moottoreille.
Mulla menee aina tuulikaapissa kampaus pilalle tuulen takia.
Meidän siivouskomerossa on tosi hankala siivota. Se on niin hemmetin ahdas.
Meillä taas jostain syystä petauspatja ei hoida hommiaan!
Onkohan palottelijasurmaajilla kotonaan käsisuihku?
Voih kun niin tekisi mieli After Eightejä ja mulla onkin tuossa paketti, mutta kun kello on vasta puoli :/
Vierailija kirjoitti:
Ostimme vanhan talon, jossa on apukeittiö. Mutta ei se olekaan yhtään auttanut ruoanlaitossa, taitaa olla laiska. :( Voiko kaupan purkaa tällä perusteella?
Liekkö tähän vastattu jo kun en koko ketjua vielä kahlannut läpi. Mutta siis jos kaupasta ei kulunut yli 5 v niin kannetta vetämään! Ehdottomasti tuo on purkuperuste!
Anoppivoi myös avata postin valmiiksi, niputtaa kasoihin näin: tästä vielä puhutaan, pitääkö aina ostaa jotain, taas on kallista ostettu, tiliotteessa liian monta alkossa käyntiä, ostakaa halvempaa ruokaa, miniä ei osaa kuin tuhlata.