Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/

Vierailija
04.02.2020 |

Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.

Kommentit (146)

Vierailija
21/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ongelma. Meillä eniten ongelmia aiheutti kuraeteinen koska se oli aina ihan puhdas. Hankin sinne ikeasta kura-sängyn ja homma hoitui.

Kodinhoitohuoneessa maksamme kaikki laskut ja suunnittelemme tulevia perusparannuksia mutta se on vähän epäkäytännöllinen lattiakaivoineen.

Vierailija
22/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte olohuoneen pysymään kunnossa silloin kun siellä ei olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte jään pysymään jäässä jääkaapissa, mulla se aina sulaa???

Vierailija
24/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tiskipöydällä ei ole yhtään tiskiä, meneekö se pilalle?

Vierailija
25/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs mitenkäs kun meillä ei ole yhtään varkaita varastossa, ja toisaalta musta se tuntuu jopa helpommalta ratkaisulta, mutta pitääkö mun muuttaa sitten sen nimi joksikin muuksi?🤔

Vierailija
26/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu seksipalstalle selostamaan "märkätilasi" asioita!

Vierailija
27/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni vierashuone pilalle kun siellä yöpyivät vain tutut ihmiset.

Vierailija
28/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten tietokoneet, tabletit ja puhelimet kerätään aina yöksi laitehuoneeseen, luonnollisestikin 😊

Vierailija
29/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas nin typerä ketju että huh huh.

Tällaiseen kulutatte aikaa!?

Vierailija
30/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi ei! Tulin just kotiin ja mies oli päättänyt yllättää minut valmistamalla illallista. No eihän siinä mitään, mutta kun se oli tehnyt KEITTOlevyllä KASTIKETTA! Onko levy nyt lopullisesti mennyttä?

Vierailija
31/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas nin typerä ketju että huh huh.

Tällaiseen kulutatte aikaa!?

Ajatella, sinäkin kulutit aikaasi tämän lukemiseen.

Vierailija
32/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko vapaa-ajan asuntoa käyttää työajalla?

Vierailija
33/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksikielisessä perheessä ongelmia aiheuttaa termi master bedroom, kun ei oikeastaan olla yhtään kiinnostuneita niistä sm-leikeistä.

Vierailija
34/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et lämmitä puulla mutta talossasi on savupiippu, kannattaa poistoilmaräppänöiden alle lattialle tehdä pienet tulet. Jos lisäät nuotioon vaikka kasteltua sanomalehteä, saat niin paljon savua että savupiippusi pysyy varmasti kunnossa.

Vierailija
35/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, mitä voi pahimmillaan seurata siitä jos käyttää terveyssidettä sairaana ollessaan??? Pelottaa kauheesti kun ehdin käyttää sitä 5 min ennen kuin tajusin että mullahan on flunssa

Vierailija
36/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen että pitääkin käydä ryömimässä tuolla alhaalla ryömintätilassa että tulee sekin välillä tehtyä.

Vierailija
37/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hommissa, joissa aika usein turistit antavat juomarahoja. Liiankin reilusti, kun en saa juotua niin paljon. Nytkin on kaapit täynnä cokispulloja. Voisinko käyttää rahoja vesilaskun maksamiseen, vai pitääkö laskussa erotella oikeasti juomiseen käytetty vesi??? Miten helposti verottaja saa tietoonsa, jos käytän rahoja johonkin muuhun?

Vierailija
38/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mies istuu makuuhuoneessa! Mitä teen??

Vierailija
39/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kaksikielisessä perheessä ongelmia aiheuttaa termi master bedroom, kun ei oikeastaan olla yhtään kiinnostuneita niistä sm-leikeistä.

Onko teillä kaikilla kaksi kieltä?

Vierailija
40/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kyllä vähän turhan suuri pukuhuone, kun miehellä ei ole kuin yksi tumma puku, ja minulla yksi iltapuku.