Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/
Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.
Kommentit (146)
Miten saatte olohuoneen pysymään kunnossa silloin kun siellä ei olla?
Miten saatte jään pysymään jäässä jääkaapissa, mulla se aina sulaa???
Entäs mitenkäs kun meillä ei ole yhtään varkaita varastossa, ja toisaalta musta se tuntuu jopa helpommalta ratkaisulta, mutta pitääkö mun muuttaa sitten sen nimi joksikin muuksi?🤔
Minulla meni vierashuone pilalle kun siellä yöpyivät vain tutut ihmiset.
Meillä lasten tietokoneet, tabletit ja puhelimet kerätään aina yöksi laitehuoneeseen, luonnollisestikin 😊
Kyllä on taas nin typerä ketju että huh huh.
Tällaiseen kulutatte aikaa!?
Siis voi ei! Tulin just kotiin ja mies oli päättänyt yllättää minut valmistamalla illallista. No eihän siinä mitään, mutta kun se oli tehnyt KEITTOlevyllä KASTIKETTA! Onko levy nyt lopullisesti mennyttä?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas nin typerä ketju että huh huh.
Tällaiseen kulutatte aikaa!?
Ajatella, sinäkin kulutit aikaasi tämän lukemiseen.
Meillä kaksikielisessä perheessä ongelmia aiheuttaa termi master bedroom, kun ei oikeastaan olla yhtään kiinnostuneita niistä sm-leikeistä.
Jos et lämmitä puulla mutta talossasi on savupiippu, kannattaa poistoilmaräppänöiden alle lattialle tehdä pienet tulet. Jos lisäät nuotioon vaikka kasteltua sanomalehteä, saat niin paljon savua että savupiippusi pysyy varmasti kunnossa.
Oikeesti, mitä voi pahimmillaan seurata siitä jos käyttää terveyssidettä sairaana ollessaan??? Pelottaa kauheesti kun ehdin käyttää sitä 5 min ennen kuin tajusin että mullahan on flunssa
Tästä tuli mieleen että pitääkin käydä ryömimässä tuolla alhaalla ryömintätilassa että tulee sekin välillä tehtyä.
Olen hommissa, joissa aika usein turistit antavat juomarahoja. Liiankin reilusti, kun en saa juotua niin paljon. Nytkin on kaapit täynnä cokispulloja. Voisinko käyttää rahoja vesilaskun maksamiseen, vai pitääkö laskussa erotella oikeasti juomiseen käytetty vesi??? Miten helposti verottaja saa tietoonsa, jos käytän rahoja johonkin muuhun?
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaksikielisessä perheessä ongelmia aiheuttaa termi master bedroom, kun ei oikeastaan olla yhtään kiinnostuneita niistä sm-leikeistä.
Onko teillä kaikilla kaksi kieltä?
Meillä on kyllä vähän turhan suuri pukuhuone, kun miehellä ei ole kuin yksi tumma puku, ja minulla yksi iltapuku.
Tuttu ongelma. Meillä eniten ongelmia aiheutti kuraeteinen koska se oli aina ihan puhdas. Hankin sinne ikeasta kura-sängyn ja homma hoitui.
Kodinhoitohuoneessa maksamme kaikki laskut ja suunnittelemme tulevia perusparannuksia mutta se on vähän epäkäytännöllinen lattiakaivoineen.