Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/
Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.
Kommentit (146)
Niin, homeongelma on vakava asia, meillä ainoa huone joka pysyy aina kunnossa, on kuntosali.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaksikielisessä perheessä ongelmia aiheuttaa termi master bedroom, kun ei oikeastaan olla yhtään kiinnostuneita niistä sm-leikeistä.
Minun ulkomaalainen mieheni valtasi heti tuon huoneen. Itse nukun sohvalla siihen asti kunnes löydetään talo missä on minun arvolle sopiva makuuhuone.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mies istuu makuuhuoneessa! Mitä teen??
Jätä se sika
Ostimme vanhan talon, jossa on apukeittiö. Mutta ei se olekaan yhtään auttanut ruoanlaitossa, taitaa olla laiska. :( Voiko kaupan purkaa tällä perusteella?
Onko siis verryttelyhousuissa pakko verrytellä ihan koko ajan, vai voiko pitää taukoja housut jalassa?
Mä laitoin vapaa-ajan kengät vahingossa töihin :( pitäiskö varata aika lääkäriin varmuuden vuoksi tai auttaisiko osteopaatti tai ihan hieroja? Pelkään jalkojeni puolesta.
Apua! Meidän kolmio on suorakaiteen muotoinen. Onko kyseessä rakennusvirhe?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, mies istuu makuuhuoneessa! Mitä teen??
Jätä se sika
Ei hyvin mene meilläkään, sain just ukon kiinni imuroimasta hiekkaa pölynimurilla😱
Meidän lapset laittoivat taas lapaset hattuhyllylle! Mikseivät ne koskaan opi
Meidän tuulikaapissa ei tuule. Kannattaisiko joku seinä purkaa? Olin liian innokas taloa ostettaessa, en tajunnut tarkistaa tuulikaapin toimivuutta..
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin vapaa-ajan kengät vahingossa töihin :( pitäiskö varata aika lääkäriin varmuuden vuoksi tai auttaisiko osteopaatti tai ihan hieroja? Pelkään jalkojeni puolesta.
Asia korjaantuu sillä, että laitat kotona työkengät jalkaan. Tämä manööveri korjaa jalkojen saaman ristiriitaisen informaation.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas nin typerä ketju että huh huh.
Tällaiseen kulutatte aikaa!?
Huumori pintaan, Kerttu. Kyllä se siitä suttaantuu.
Idiotismi ei ole huumoria. Huumori vaatii älyä, ei tyhmyyttä.
Saako teillä muilla nostettua lattiakaivosta hyvänmakuista vettä? Meidän vesi maistuu kaamealta.
Olenkin miettinyt, pitääkö nojatuoliin nojata säännöllisesti päivittäin, vai riittääkö että aina siinä istuessaan pitää tarkasti huolen, ettei selkä irtoa selkänojasta?
Naapurin pariskunta kuului juttelevan vakavista asioista huvimajassaan. Mihin voin ilmoittaa?
Ja meillä tyttö lukee ja virkkaa olohuoneessa ja mies piirtelee kirjoituspöydällä! Siis hulluksi tulee näiden kanssa, koko ajan pitäisi opastaa ihan yksinkertaisissa asioissa
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen huoli, että kun meillä ei ole vaatehuoneessa yhtään vaatteita, niin voiko se aiheuttaa sisäilmaongelmia tai jotenkin vahingoittaa rakenteita? 🤔
Hehheh.. Tää oli hyvä👍
Huumori pintaan, Kerttu. Kyllä se siitä suttaantuu.