Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/

Vierailija
04.02.2020 |

Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te aamu-uniset hoidatte yöpuvun riisumisen auringonnousun aikaan kun haluutte vielä nukkua?

Pukuhuone meillä onneksi on yöpuvuille.

Vierailija
82/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni käy usein punttisalilla nostelemassa lahkeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut tuon toimimattoman tuulikaapin ongelman sillä että sekä taka- että etuovi ovat aina auki, tuulee sitten kyllä läpi kämpän.

Vierailija
84/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmph, kyllä minä ainakin aina pidän tarkkaan huolta, että märkätila pysyy märkänä. Missäs minä muuten säilyttäisin märkäpukuani ja kissan märkäruokia?

Vierailija
85/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä kohtaa sormea oikein on se aukko, mihin sormiparisto laitetaan?

Vierailija
86/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, homeongelma on vakava asia, meillä ainoa huone joka pysyy aina kunnossa, on kuntosali.

Huonokuntoisiin tiloihin voi ensiavuksi sijoittaa kuntopyörän. Lisää neuvoja voi kysellä kuntokeskuksista.

Vierailija
87/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskulaskimen käyttö on kyllä hankalaa. Varsinkin kun on pienet taskut ja isot kädet.

Vierailija
88/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te aamu-uniset hoidatte yöpuvun riisumisen auringonnousun aikaan kun haluutte vielä nukkua?

Pukuhuone meillä onneksi on yöpuvuille.

Huoh, meillä on aina miehen kanssa riitaa, mihin kellonaikaan oikein aamu vaihtuu päiväksi ja päivä illaksi, että päiväpeiton voi laittaa sänkyyn ja pois.

Vierailija
89/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä tajunnut jalkalampun ideaa. Kyllä minä näen jalkani ihan hyvin tavallisessa valossakin?! Taskulampussa sen sijaan on järkeä, isoista taskuistahan on monesti vaikeaa löytää tavaroita. Toivoisin isoa laukkuani penkoessa vastaavaa lamppua, mutta mistään en ole vielä löytänyt laukkulamppua.

Vierailija
90/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei tule sähköpostit perille, koska postilaatikkoon ei ole vedetty sähköjä. Olen valittanut vuokraisännälle, mutta hän ei tee asialle mitään. :( Voinko vetää ne itse?

Vierailija
91/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme vinttikoiraa ja nyt joudun muuttamaan taloon, jossa ei ole vinttiä :( Itkettää luopua muuton takia koirista.

Vierailija
92/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käytti kaukosäädintä ihan lähellä telkkaria eikä uskonut kun sanoin, että mene kauas tai säädin menee rikki!

Vierailija
93/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kalliin Moccamasterin, kun luvattiin sen olevan paras kahvinkeitin. Nyt harmittaa, kun minulle osui maanantaikappale - kahvi ei nimittäin kiehu.

Vierailija
94/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kodissamme talouskellari. Kiitos teille kaikille arjen vinkeistä! En ole tajunnutkaan, että siellä täytyisi tietenkin säilyttää tietokone ja laskupinot, sekä kaikki asuntolainapaperit.

Ilmankos on talous kuralla.

Lähden etsimään lämmitintä kellaritilaan...

Vierailija
95/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä ikinä tajunnut jalkalampun ideaa. Kyllä minä näen jalkani ihan hyvin tavallisessa valossakin?! Taskulampussa sen sijaan on järkeä, isoista taskuistahan on monesti vaikeaa löytää tavaroita. Toivoisin isoa laukkuani penkoessa vastaavaa lamppua, mutta mistään en ole vielä löytänyt laukkulamppua.

Öö... Siis... Tarkoitatko, että katsot jalkojasi esim. kattolampun valossa? Toivottavasti käsitin väärin, ja kattovalosi valaisee vain kattoa, kuten kuuluu.

Vierailija
96/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaas tätä: näin bussissa yhden naisen lukevan av-palstaa ÄLYpuhelimella :D

Vierailija
97/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun tuli rakennettua pannuhuone aika kauas keittiöstä. Raskasta kanniskella pannuja edestakaisin.

Vierailija
98/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perunakellari räjähti kun säilytimme siellä bataatteja. Perunakellarissamme asuva perunatonttu sai raivarit ja räjäytti pottukellarin tuusan nuuskaksi.

Vierailija
99/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin just että meidän kylpyhuoneessa ei voi kylpeä kun meillä on vaan suihku siellä. Kylpyammetta ei ole.

Vierailija
100/146 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perunakellari räjähti kun säilytimme siellä bataatteja. Perunakellarissamme asuva perunatonttu sai raivarit ja räjäytti pottukellarin tuusan nuuskaksi.

Meidän naapurimme rakensi pihalleen maakellarin, vaikka asumme kaupungissa. Teenkö rikosilmoituksen?