Apua, meidän märkätila pääsi kuivumaan! Tuleeko tästä ongelmia, pelkään sisäilmaongelmaa :/
Olin viikonlopun matkoilla ja tuo pääsi kuivahtamaan vaikka kastelin ja liotin sen huolellisesti ennen matkaa. Oonko pilannut nyt meijän märkätilan? Help! Ja vinkkejä miten saatte märkätilan pysymään märkänä matkan ajan.
Kommentit (146)
Olen ratkaissut tuon toimimattoman tuulikaapin ongelman sillä että sekä taka- että etuovi ovat aina auki, tuulee sitten kyllä läpi kämpän.
Hmph, kyllä minä ainakin aina pidän tarkkaan huolta, että märkätila pysyy märkänä. Missäs minä muuten säilyttäisin märkäpukuani ja kissan märkäruokia?
Siis missä kohtaa sormea oikein on se aukko, mihin sormiparisto laitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Niin, homeongelma on vakava asia, meillä ainoa huone joka pysyy aina kunnossa, on kuntosali.
Huonokuntoisiin tiloihin voi ensiavuksi sijoittaa kuntopyörän. Lisää neuvoja voi kysellä kuntokeskuksista.
Taskulaskimen käyttö on kyllä hankalaa. Varsinkin kun on pienet taskut ja isot kädet.
Vierailija kirjoitti:
Miten te aamu-uniset hoidatte yöpuvun riisumisen auringonnousun aikaan kun haluutte vielä nukkua?
Pukuhuone meillä onneksi on yöpuvuille.
Huoh, meillä on aina miehen kanssa riitaa, mihin kellonaikaan oikein aamu vaihtuu päiväksi ja päivä illaksi, että päiväpeiton voi laittaa sänkyyn ja pois.
En ole kyllä ikinä tajunnut jalkalampun ideaa. Kyllä minä näen jalkani ihan hyvin tavallisessa valossakin?! Taskulampussa sen sijaan on järkeä, isoista taskuistahan on monesti vaikeaa löytää tavaroita. Toivoisin isoa laukkuani penkoessa vastaavaa lamppua, mutta mistään en ole vielä löytänyt laukkulamppua.
Meille ei tule sähköpostit perille, koska postilaatikkoon ei ole vedetty sähköjä. Olen valittanut vuokraisännälle, mutta hän ei tee asialle mitään. :( Voinko vetää ne itse?
Minulla on kolme vinttikoiraa ja nyt joudun muuttamaan taloon, jossa ei ole vinttiä :( Itkettää luopua muuton takia koirista.
Mies käytti kaukosäädintä ihan lähellä telkkaria eikä uskonut kun sanoin, että mene kauas tai säädin menee rikki!
Ostin kalliin Moccamasterin, kun luvattiin sen olevan paras kahvinkeitin. Nyt harmittaa, kun minulle osui maanantaikappale - kahvi ei nimittäin kiehu.
Meillä on kodissamme talouskellari. Kiitos teille kaikille arjen vinkeistä! En ole tajunnutkaan, että siellä täytyisi tietenkin säilyttää tietokone ja laskupinot, sekä kaikki asuntolainapaperit.
Ilmankos on talous kuralla.
Lähden etsimään lämmitintä kellaritilaan...
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä ikinä tajunnut jalkalampun ideaa. Kyllä minä näen jalkani ihan hyvin tavallisessa valossakin?! Taskulampussa sen sijaan on järkeä, isoista taskuistahan on monesti vaikeaa löytää tavaroita. Toivoisin isoa laukkuani penkoessa vastaavaa lamppua, mutta mistään en ole vielä löytänyt laukkulamppua.
Öö... Siis... Tarkoitatko, että katsot jalkojasi esim. kattolampun valossa? Toivottavasti käsitin väärin, ja kattovalosi valaisee vain kattoa, kuten kuuluu.
Mutta ajatelkaas tätä: näin bussissa yhden naisen lukevan av-palstaa ÄLYpuhelimella :D
Harmittaa, kun tuli rakennettua pannuhuone aika kauas keittiöstä. Raskasta kanniskella pannuja edestakaisin.
Meidän perunakellari räjähti kun säilytimme siellä bataatteja. Perunakellarissamme asuva perunatonttu sai raivarit ja räjäytti pottukellarin tuusan nuuskaksi.
Tajusin just että meidän kylpyhuoneessa ei voi kylpeä kun meillä on vaan suihku siellä. Kylpyammetta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perunakellari räjähti kun säilytimme siellä bataatteja. Perunakellarissamme asuva perunatonttu sai raivarit ja räjäytti pottukellarin tuusan nuuskaksi.
Meidän naapurimme rakensi pihalleen maakellarin, vaikka asumme kaupungissa. Teenkö rikosilmoituksen?
Miten te aamu-uniset hoidatte yöpuvun riisumisen auringonnousun aikaan kun haluutte vielä nukkua?
Pukuhuone meillä onneksi on yöpuvuille.