Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Kuutionratkoja oli kyllä talentti sanan varsinaisessa merkityksessä vaikka vähä meniki pieleen
Vierailija kirjoitti:
Kuutionratkoja oli kyllä talentti sanan varsinaisessa merkityksessä vaikka vähä meniki pieleen
Kyllä. Kyllähän noita tanssijoitakin katsoo, esim. tuo itämainen tanssi vaatii jäätävää treeniä ja lihaksien hallintaa, mutta tällaisia erikoisempia talentteja sitä katselee paljon suuremmalla mielenkiinnolla.
Taas Jorma ihanaa ja toi sen hymy kun nuo "akat " vatkas kroppaa. Juu en ymmärrä minäkään kun Jorma sanoi tytölle että liian dramaattinen tanssi. Eikö sitä saa olla ? Eli kaikki jolla paljasta pintaa ja vatkaa sanoo Jorma jatkoon .
Mä oon aina ollu siinä uskossa, että Uotinen on homo (en ole sen tarkemmin kyseistä ihmistä seurannut), mutta ilmeisesti oon luullu väärin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ollu siinä uskossa, että Uotinen on homo (en ole sen tarkemmin kyseistä ihmistä seurannut), mutta ilmeisesti oon luullu väärin. :D
Ehkä hän on kaksineuvoinen..?
En ymmärrä Jormaa. 13-vuotiaan supernotkean lahjakkuuden hän lyttäsi täysin, mutta nuo mahamakkaroiden hetkuttajat hän halusi ilman muuta jatkoon??
Pitäiskö näiden kitaristien tehdä joku vaikutus? On nimittäin netti täynnä noita yli puolet nuorempien paljon parempia vetoja.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Jormaa. 13-vuotiaan supernotkean lahjakkuuden hän lyttäsi täysin, mutta nuo mahamakkaroiden hetkuttajat hän halusi ilman muuta jatkoon??
Olihan nuo napatanssijat taitavampia. Iän ei pitäisi olla peruste jatkoon/karsiutumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Uotinen on avoimesti bi.
Tämä selittää 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan nuo napatanssijat taitavampia. Iän ei pitäisi olla peruste jatkoon/karsiutumiseen.
Jaa? Minusta 13-v. oli kyllä paljon vaikuttavampi tunneilmaisuineen kaikkineen, ja oma tarinakin siinä esityksen taustalla. Napahytkyjissä ei ollut mitään mitä ei olisi ennen nähty.
Vierailija kirjoitti:
Jorma on kertonut olevansa bi.
Tää ajatustenlukija on niiiiiin kusetusta ja Ernesti on tietenkin hommassa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Tää ajatustenlukija on niiiiiin kusetusta ja Ernesti on tietenkin hommassa mukana.
Olkoot, paljon viihdyttävämpi kuin yksikään tanssija/soittaja/laulaja.
Ehdotuksia, miten tuo mentalistin temppu tehtiin?
Ei tuo mentalisti ollut sellainen leuat loksauttava, tosiaan jotenkin ennalta-arvattava esitys. Toivottavasti parantaa seuraavaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdotuksia, miten tuo mentalistin temppu tehtiin?
Kirjan vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Enkelihoitoihin ymsp. uskovat palstamammat on heti alapeukuttamassa, kun joku toteaa ajatustenluvun kusetukseksi. Ei maailmassa tapahdu tuollaisia ihmeitä, eikä kukaan osaa lukea ajatuksia, etenkään kukaan Suomen talentista.
Tää yleisön buuaus on niin feikkiä. Pitääks kaikki apinoida jenkeistä. 😶