Laura Huhtasaaren Brexitjäähyväispuhe huomioitu laajalti Briteissä. Linkki pujeeseen tässä
https://mobile.twitter.com/northernip/status/1222572226660261888
Selkeää puhetta!
Kommentit (39)
Laura, tuo unelmissani valkoisella heposella pitkin taivaita ratsastava valkyria :-9
M
Laura sanoo, että vihdoin on odottanut se päivä jota brittiläiset on odottanut. Nyt maa on irti ja vapaa kaikesta. Teillä on oma raha. Meillä ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Huhtis sitten sanoi?
Kertoi mm, että demokratia mahdollistuu jälleen briteissä ja EU:ssa usko demokratiaan vahvistuu.
Briteille näyttää olleen olennaisena, että ”Britain will triumph”. Eli toivoi menestystä heille. Se on nostettu esille lukemattomissa lööpeissä ja kommenteissa ympäti brittien. Ainakaan ei voisi paljon parempaa viennin edistämis puhetta olla olemassakaan.
”More important for me is the common sense and fact she puts forward. The reasons why the #EU is failing.”
Kaikki muutkin alatukset on nyt keskustelussa Brittien kanssa. Oikein mukava ilta suomalaisena vientijohtajana. En ole varmasti ainakaan Suomen kannalta pitänyt Brexittiä hyvänä, mutta jos noin paljon näkyvyyttä saadaan saarivaltiossa Suomelle, siitä ei todellakaan ole haittaa. Propsit Huhtasaarelle siitä.
No ei todellakaan ole. Asun Englannissa, eikä täällä ole kukaan koskaan kuullutkaan jostain hiton Huhtasaaresta, eikä hänen puheensa tai mielipiteensä kiinnosta ketään. Paitsi ehkä juuri jossain Expressiä, joka on Brexshitin äänitorvi ja vahvin kannattaja, ja yleensäkin pahimman luokan roskalehti jolla itse en pyyhkisi edes per$ettäni.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole. Asun Englannissa, eikä täällä ole kukaan koskaan kuullutkaan jostain hiton Huhtasaaresta, eikä hänen puheensa tai mielipiteensä kiinnosta ketään. Paitsi ehkä juuri jossain Expressiä, joka on Brexshitin äänitorvi ja vahvin kannattaja, ja yleensäkin pahimman luokan roskalehti jolla itse en pyyhkisi edes per$ettäni.
Kaiva pääsi esille ja käy kurkkaamassa mitä lehtitelineissä näkyy. Ne lehtitelineet on yleensä aika keskeisillä paikoilla, joten aika piilossa olet nyt ollut jos et ole huomannut. Kaikki jotka odottavat edes ymmärrystä muulta Euroopalta huomaavat sen. Brexiteerit sen lisäksi nauttivat siitä. Ne jotka pohtivat jotain keskustelun aihetta suomalaisten kanssa aloittavat tuolla aiheella small talkin.
Mistähän Larska on käynyt plagioimassa tuon lukemansa tekstin.
Laura on minun edustajani tuolla!
T. Ylpeä Äänestäjä
Laura on jo lähes unohdettu täällä. Paluuta ei enää toivota.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän Larska on käynyt plagioimassa tuon lukemansa tekstin.
Se selviää kun puhe on litteroitu, kuten muutkin siellä pidetyt puheet ja näin saatu tekstisisältö tarkastetaan esim. Urkundilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun myös Englannissa, ja täällä kaikki tuntevat Huhtasaaren ja tietävät hänen puheensa. Moni Brexitin vastustaja on jo kääntänyt takkinsa asiasta Huhtasaaren ansiosta, ja kaikki he taputtavat seisaallaan.
Suosituimmat kommentit lukijoilta:
Beauty and brains combined - Up the Finns...!
Reply
Share
Report
207 Likes
Unlike the LIbs/Dems, Green, Labour and SNP MEPs this Finnish MEP spoke the truth and showed more loyalty to the UK than our own nationals. I hope they all come back to mundane jobs the ungrateful toads.
Reply
Share
Report
311 Likes
Give that Finn woman a Nobel peace prize as she is one of the very few MEP's that seems to have any brains there.
Reply
Share
Report
202 Likes
Tummanharmaa juurikasvu vetyperoksoitu näkymättömiin, hiukset pesty kammattu eikä piueruverkkareita eli ryhdistäytynyt edellisten istuntojen väsähtäneestä lookista Suurta Päivää varten
Aivan mielettömästi Twitterissä saanut kehuja Laura ! Hyvä Suomi, Hyvä Laura !
Laura on Suomikuvan kiillottaja maailmalla !
Missäs Hakkaraisen kommentit viipyvät? Halla-Ukon terävin keihäänkärki Euroopassa.
Teukka pitää ensin löytää jostakin pubista, saada kiskottua viinamuki kourasta ja taluttaa lehdistön eteen.
Teukka pitää Suomen mainetta yllä.
Britit tipahtavat ällistyksestä polvilleen
Vierailija kirjoitti:
Juuri ennen eroa luin Independentistä Brexit tapahtumien koostetta:
” The only continental MEPs to celebrate the decision were from far-right parties. Finns Party representative Laura Huhtasaari said: “Britain will triumph outside of the EU! A shining movement that cannot be stopped. Farewell to the Brexit Party! I love you guys!””
Naurattaa nämä minä asun Britanniassa mäntit jotka eivät ole kuulleet edes Boris Johnsonista ja lässyttävät täällä kuinka kaikki briteissä halusivat pysyä EU:ssa. Mikä v i t t u teitä vaivaa, ettekö osaa maanne kieltä vai oletteko vain hemmetin tyhmiä? Olkaa hiljaa ja rekisteröitykää. Ärsyttää lukea tuollaista vinkumista.
Tää Huhtasaari sitä ja Huhtasaari tätä -kirjoittelu tuntuu ihan Saara Aalto-kirjoittelulta... Yhtä epätoivoista
https://www.express.co.uk/news/uk/1235502/Brexit-News-update-latest-EU-…