Mitä miehelle "muistoksi", auttakaa keksimään
Meillä aika tuore suhde ja nyt joudutaan olemaan kolme kuukautta erossa. Haluaisin miehelle jonkinlaisen muiston/rakkauden osoituksen jättää ennen kuin erotaan.
Mitä keksin?
Mies ei käytä mitään koruja.
Kommentit (17)
Haluat siis merkata reviirisi? Fritsuja eri puolille kehoa? Likaisia pikkareita miehen kodin nurkkiin levittämään ilmaan hajuja ja fermoneja?
Ruoskit sen selkään vähän reippaammin pari ihan kunnon arpea. Muistaa sitten sen session vähän paremmin.
Joku kiva kuva teistä yhdessä? Työpöydälle tms. Eikö toi ole perinteinen. Jos hän juo kahvia tms, niin kahvimuki. Muistaa sut joka aamu kun juo.
Vierailija kirjoitti:
Haluat siis merkata reviirisi? Fritsuja eri puolille kehoa? Likaisia pikkareita miehen kodin nurkkiin levittämään ilmaan hajuja ja fermoneja?
No mies jää asumaan minun asuntoon niin eiköhän siellä oo tarpeeksi pikkareita muutenkin.
Eikä ne fritsut kolmea kuukautta pysy
Vierailija kirjoitti:
Joku kiva kuva teistä yhdessä? Työpöydälle tms. Eikö toi ole perinteinen. Jos hän juo kahvia tms, niin kahvimuki. Muistaa sut joka aamu kun juo.
Tää ois muuten ihan kiva idea muttei oo aikaa.
Huomenna lähtö jo.
Itse ostaisin jonkun viherkasvin ja pyytäisin pitämään sen hengissä sen 3 kk :)
Vierailija kirjoitti:
Itse ostaisin jonkun viherkasvin ja pyytäisin pitämään sen hengissä sen 3 kk :)
Joo, satiainen.
Onko teillä yhteisiä harrastuksia? Molemmille merkittävää musiikkia tai kirjallisuutta? Pidättekö taiteista? Ruokamuisto? Jotain, mikä liittyy teihin molempiin. Jotain, joka saa hänet muistamaan sinut. Miten hän pukeutuu? Kiva kraka tai rusetti. Cool t-paita. Urheiluun liittyvää? Millaisia arvoja hänellä on? Jotain niitä tukevaa. Tai sitten joku ihan pikkujuttu, joka muistuttaa päivittäin lahjan antajasta: tarkkaan mietitty avainmenperä, kirjanmerkki...
Pikatatuointi. Vaikka lasten tarroilla.
no jos lähtö huomenna, niin melko turhaan nyt kyselet, ei käynyt aikasemmin sitten mielessä tämä?
Teetä 3D-malli pimpulista jostain plastisesta aineesta.
siis meet kreikkaan 3 kuukaudeksi?
Vierailija kirjoitti:
Teetä 3D-malli pimpulista jostain plastisesta aineesta.
clone-a-....
Löytyy valmiita settejä , google kertoo.
Ostin exälle Rolexin . Paras sijoitus tähän päivään asti. Hinta on 200 kertaistunut.
Ärhäkkä sukupuolitauti.