Talent Suomi 2020
Saa nähdä tuleeko hienoja ja yllättäviä esiintyjiä. Vai onko suurinosa taas laulua tai tanssia. Kovasti on ainaki mainostettu!
Kommentit (701)
Kun sen lapsitanssiryhmän koreografi, valmentaja tai mikä lie sälli, tuli lavalle ja teki ne kierrehypyt yhellä jalalla monta kertaa peräkkäin oikeesti huudahin, et mitä hittoa?! SE oli talenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eks toi Krista osaa puhua kunnolla suomen kieli?
Kristan äidinkieli on ruotsi.
Just så jette kiva.
Krista sanoi että hyvä tyttö ryhmä, vaikka oli siellä poikakin....
Miks slobot valloittaa kaikki suomalaiset tosi-tv-kilpailut? Menisivät Venäjän talenttiin ja idolsiin.
No nyt on talenttia!!!! Just tollasta erikoista talenttia mä haluun nähä! Toi pullonsoittaja siis.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on talenttia!!!! Just tollasta erikoista talenttia mä haluun nähä! Toi pullonsoittaja siis.
Just näin! Lisää näitä, ei enää yhtään lapsiryhmää tekemässä yhtään mitään. Ei myöskään enää yhtään laulajaa tai tanssijaa.
Pulloäijä oli hyvä ja erilainen.
Ei koskettanut Jormaa, heh, heh.
Vierailija kirjoitti:
"Meillä on niin kova taso, että vain parhaat pääsevät jatkoon."?! Ollaanko nyt samassa ohjelmassa?
Seuraavalla kierroksella alkaa sitten rankka tiputus. Niin se menee.
Tuo pullonsoitto oli taitavaa ja mielenkiintoista. Virittäminen ja soittaminen vaatii talenttia.
Ärsyttävät tekopirteät nuo taikuriveljekset
Oliko pakko ottaa mukaan suomenruotsalainen tuomari?
Jos pitää olla talenttia niin miksi se kuuro tyttö ei ollut ? Tottai Jormakin osaa sitä persettä vatkaa lavalla mutta tuskin tuollaista kuin kuuro tyttö teki.
Ärsyttää kun Krista Siegfrids päästää kaikki jatkoon, tekoylipositiivinen kikattaja bimbo blondi.
Jes, vihdoin taikuri ja vielä hyvä sellanen. Minusta oli hyvä meininki veljeksillä, ei ihan perinteisen suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitää olla talenttia niin miksi se kuuro tyttö ei ollut ? Tottai Jormakin osaa sitä persettä vatkaa lavalla mutta tuskin tuollaista kuin kuuro tyttö teki.
Kyllä. Ihmettelin ettei kuuro tyttö päässyt jatkoon kun vertaan millaisia esityksiä on päästetty jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vatsastapuhujapojan esitys kopioitu lähes sanasta sanaan Amerikan vastaavan kilpailun 12 kauden voittajan Darci Lynnen karsintaesityksestä. Uotinen sen huomasikin, ja kysyi kenen käsialaa esitys on? Poika vastasi pokkana, että hänen. Uotisen ilme paljasti narahtamisen, ei vain halunnut näköjään nolata poikaa, fiksua häneltä.
Jos tämä on totta, niin sietäisi hylätä hänen jatko. Jos vaan pölli toisen idean pokkana niin meni pohja kaikelta!
Linkkiä esitykseen tai missä jaksossa se Darci Lynnen esitys oli?
Ällön kuuloista kun t väännetään th:ksi
Joo mä puuhailin samalla keittiössä ja vilkuilin Talenttia. Pullojäbä kiinnitti mun huomion kunnolla. Taikuri on tuttu jostain, taitava hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Joo mä puuhailin samalla keittiössä ja vilkuilin Talenttia. Pullojäbä kiinnitti mun huomion kunnolla. Taikuri on tuttu jostain, taitava hänkin.
Taikuri Markus on viisinkertainen Suomen mestari ja Suomen Taikurit ry:n puheenjohtaja.
Tanssihan ei ollut kummoista. Monia kiehtoo sinänsä Drag ja esiintyminen. Se meikkaaminen naiseksi on melkein " taidetta " ainakin taitavaa. Toivotaan, että löytävät seuraavaan esitykseen uutta "ilmettä ja tietysti taitoa".
Toisia ärsyttää, toisia viihdyttää - Drag.