Asiakas, miksi rynkytät kaikin voimin kaupan ovea ennen sen aukeamista?
Olen töissä kaupassa, joka aukeaa klo 8 ja joka aamu siellä on ihmisiä odottelemassa jo puoli tuntia ennen kaupan aukeamista ja he repivät ovea kaksin käsin heti kun näkevät, että henkilökuntaa on jo paikalla. Aukioloajat on selvästi kaupan ovessa. Miksi ihmeessä harrastat tätä?!?
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan keksinyt miten liukuovia voisi rynkyttää? En millään haluaisi luopua pitkäaikaisesta harrastuksestani.
Ammattilaisvinkki.
Liukuoviin voi koputella, ensin varovaisesti ja kysyvästi. Sitten kun näkee jonkun henkilökunnasta lasin takaa, voi koputtaa vaativammin, jopa hakata sitä ovea. Ammattilaiset myös huutelevat oven takana "Mulla on kiire" ja "Se on jo minuutin yli".
Tätä en suosittele osaamattomien hommiksi, sitä pitää harjoitella että saa äänenpainon kohdalleen.Niin no voisihan tuota ainakin kokeilla.
Harmittaa vaan, kun hiljattain ostin uudet rynkytyshanskat ja sitten huomasin, että perinteisen rynkytyksen paikkoja onkin koko ajan vähemmän.
Mistä löysit hanskat? Minulla alkaa olla ihan lopussa nykyinen pari, olen jopa käyttänyt välillä puutarhahaskoja ainakin lauheimmalla keleillä.
Paikallisesta urheiluliikkeestä. Olivat ihan siinä lentopallomailojen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Missä mä pääsisin rynkyttämään? Molempien lähikauppojeni ovet avautuvat automaattisesti, samoin Viiskulman terveysaseman. Vuorimiehenkadun Alkossa pääsis vetämään, mutta en ehdi sinne aamuisin ja työpäivän jälkeen ovi ei ole lukossa!
Vaihda johonkin pienempään terveysasemaan esim maltsu tai laakso.
näiltä terveysasemilta löytyy hyviä ovia rynkytykseen.
Pidän itseäni tosi hyvänä asiakaspalvelijana, joten laitan yhden ovista kiinni aina viittä vaille sulkemisaika. Näin asiakkaat saavat rynkyttää sekä ulkoa päin että sisältä. ❤❤❤❤
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni tosi hyvänä asiakaspalvelijana, joten laitan yhden ovista kiinni aina viittä vaille sulkemisaika. Näin asiakkaat saavat rynkyttää sekä ulkoa päin että sisältä. ❤❤❤❤
Tosi huomaavaisesti tehty <3
Vierailija kirjoitti:
Niin suomalaista, NIIN suomalaista.
Ulkomailla asiakkaat otetaan ilolla sisään, jos ollaan jo kaupassa, eikä pidetä kellon tarkasti säännöistä kiinni ja avata ennen aukioloaikaa.
Siellä ollaan vähän fiksumpia ja joustavampia.
Sinccis
Aivan, ulkomailla kaikki on paremmin toki 😂
No, itse en ainakaan avaa. Jos tulen vaikka seitsemään töihin ja kauppa aukeaa yhdeksältä, puran sen tunnin ja kolme varttia kuormaa, sitten pidän tauon ja paria minuuttia vaille aukeamista menen sitten kassan suuntaan, siellä katson että on pusseja jne. pikkuhommaa ja sitten onkin jo aukaisuaika. Tai sitten jos tulen töihin vasta tasan aukeamisaikaan, vielä vähemmällä syyllä avaisin ovet etuajassa.
Minä rynkytän sängyssä ja ruokapöydällä. Joskus myös farmarimallin Opel Insignian takakontissa. On hyvät tilat ja ilmapatja.
Suurlähetystöönkiin voi mennä rynkyttämään! Mitä siitä, että aukioloajat lukee netissä, sinne vaan summeria painamaan ja rynkyttämään. Paitsi että viisumitäti voi suuttua ja viisumi jäädä saamatta. Tai jos rynkyttäjältä puuttuu yksikin lippu tai lappu, niin pääsee uudelle rynkytysreissulle.
Olen ns. rynkkyseksuuali. Saan mielihyvää vain ovien rynkyttämisestä ❤️🚪❤️
Aah, täällä on muitakin harrastajia. Pian on taas kesäsesonki, ja sesongin myötä tulevat aina kesätyöntekijät. Olen vienyt harrastukseni hieman syvemmälle tasolle, ja harrastan sosiaalisia kokeita: saanko tänä vuonna murrettua työntekijän tahdon? Kesätyöntekijät ovat helppo kohde, sillä he ovat yleensä nuoria ja arkoja. Olen koko talven valmistautunut kesäsesonkiin, ja pääsen pian testaamaan tuimia ilmeitäni ja äkäisiä huutojani kohteisiin. Luulen, että elämän tarkoitus ei suinkaan ole selviytyminen ja lisääntyminen, kuten yleisesti uskotaan. Elämän tarkoitus on saada kaupan työntekijä avaamaan ovet ennen virallista aukeamisaikaa.
Jos näen, että kaupassa on jo valot päällä ja henkilökuntaa sisällä, niin kokeilen olisiko ovi jo auki.
T. Mumma 64vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan keksinyt miten liukuovia voisi rynkyttää? En millään haluaisi luopua pitkäaikaisesta harrastuksestani.
Niitä päin voi kävellä ikäänkuin odottaisi oven aukeavan. Voi ottaa hieman eri kulmia, kävellä olkapää edellä, vaihtaa välillä oikealta olalta vasemmalle, tulee monipuolinen harjoitus. Edistyneemmät peruuttavat päin ovea. Jää siinä se rynkytysliike pois, mutta toisaalta vaihtelu virkistää. Ja sitten kun se ovi aukeaakin, kun kello on tasan, niin tulee kiva yllätysliike, jossa refleksit mitataan. Suoraan kasvot edellä ei kannata, se voi johtaa hammasvaurioihin ja monet vakuutukset eivät korvaa extremeharrastuksissa tulleita vammoja.
Tämä on hyvä vinkki tälle keväälle. Ottakaamme tämä vtutuksen hoitoomme 🤜
Vierailija kirjoitti:
Aah, täällä on muitakin harrastajia. Pian on taas kesäsesonki, ja sesongin myötä tulevat aina kesätyöntekijät. Olen vienyt harrastukseni hieman syvemmälle tasolle, ja harrastan sosiaalisia kokeita: saanko tänä vuonna murrettua työntekijän tahdon? Kesätyöntekijät ovat helppo kohde, sillä he ovat yleensä nuoria ja arkoja. Olen koko talven valmistautunut kesäsesonkiin, ja pääsen pian testaamaan tuimia ilmeitäni ja äkäisiä huutojani kohteisiin. Luulen, että elämän tarkoitus ei suinkaan ole selviytyminen ja lisääntyminen, kuten yleisesti uskotaan. Elämän tarkoitus on saada kaupan työntekijä avaamaan ovet ennen virallista aukeamisaikaa.
🙌 Tsemppiä sulle. Ei pidä luovuttaa.
MINÄKIN TAHDON RYNKYTTÄÄ MUTTEN SUINKAA OVEA!!
Vierailija kirjoitti:
Jos näen, että kaupassa on jo valot päällä ja henkilökuntaa sisällä, niin kokeilen olisiko ovi jo auki.
T. Mumma 64vee.
Mummako ei näe lukea ovessa tai lähistöllä näkyviä aukioloaikoja? Mummako paukkaa ovesta sisään, jos ovi on auki ennen aukioloaikaa tavaran toimituksen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mumma 64vee.
Mummako ei näe lukea ovessa tai lähistöllä näkyviä aukioloaikoja? Mummako paukkaa ovesta sisään, jos ovi on auki ennen aukioloaikaa tavaran toimituksen vuoksi?
Luulen Mumman tekevän juuri niin. Näitä Mummoja saa aina hätistellä takaisin ulos, kun livahtavat salaa sisään. Olenpa muutaman kerran todistanut kiinteistön hälyttimien paukahtavan soimaan, kun joku Mumma on löytänyt itsensä putiikin puolelle ennen kuin henkilökuntakaan on saapunut työmaalle. Olen siis siivooja (taikka palveluvastaavahan se nimike nykyään on...), ja kiertänyt siistimässä toimitiloja. Jos oven on erehtynyt jättämään auki siivouksen helpottamiseksi, niin Mummat ne sieltä livahtavat sisään, kuin kissat niiltä kiellettyyn huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Mumma 64vee.
Luulen Mumman tekevän juuri niin. Näitä Mummoja saa aina hätistellä takaisin ulos, kun livahtavat salaa sisään. Olenpa muutaman kerran todistanut kiinteistön hälyttimien paukahtavan soimaan, kun joku Mumma on löytänyt itsensä putiikin puolelle ennen kuin henkilökuntakaan on saapunut työmaalle. Olen siis siivooja (taikka palveluvastaavahan se nimike nykyään on...), ja kiertänyt siistimässä toimitiloja. Jos oven on erehtynyt jättämään auki siivouksen helpottamiseksi, niin Mummat ne sieltä livahtavat sisään,
Näitä Mummia löytyy myös hotellisiivouksen puolelta. Muina Mummina tallustavat sisään huoneeseen kesken siivouksen, ja käyvät ihmettelemään että tämä huonehan on suurempi kuin meidän, tämä kylpyhuone on suurempi, hei täältä parvekkeelta on paremmat maisemat kuin meidän huoneesta...! Eittämättä samat Mummat livahtelevat kauppoihinkin.
Sama, ja sitten näsäviisaat asiakkaat marmattaa "minun kelloni on jo minuutin yli". No sinun kellosi on sitten väärässä ajassa, siihen aikaa kaupassa soi aina radio ja tiesin tasan tarkkaan koska kello oli 9, ei se asiakkaan kello ollut oikeassa. Onneksi en ole alalla enää.