Asiakas, miksi rynkytät kaikin voimin kaupan ovea ennen sen aukeamista?
Olen töissä kaupassa, joka aukeaa klo 8 ja joka aamu siellä on ihmisiä odottelemassa jo puoli tuntia ennen kaupan aukeamista ja he repivät ovea kaksin käsin heti kun näkevät, että henkilökuntaa on jo paikalla. Aukioloajat on selvästi kaupan ovessa. Miksi ihmeessä harrastat tätä?!?
Kommentit (232)
Toivotan teille rynkeetä päivänjatkoa! 😘
Onko teillä lempikahvamallia? Siinä pitää olla just hyvä muoto, käsituntuma ja pitävyys.
Miten liuku-ovia voi rynkyttää?
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju ennen kuin vastaat.
Vierailija kirjoitti:
Nyrkeillä. Rynks rynks.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas on aina oikeassa
Saman värssyn joku päällikkö meilläkin veti. Jos asiakas haluaa tuotteen puoleen hintaan tai kassasta kaikki rahat niin onko edelleen oikeassa?;)
Kannattaiskos mennä kerrankin sinne oven toiselle puolelle, eikä syyllistää, rynkyttäisit itsekin.
Itsellä i oli ainakin erityäin tärkeää asiaa mikä vaikutti todella moneen ihmiseen. Tuskin kukaan huviksene rynkyttää, oletko vinksahtanut? Yleensä kysytään mikä hätänä. Siis normaali ihminen kysyisi.
Vierailija kirjoitti:
Myös pankit on hyvin suosittuja jonotus ja rynkytys paikkoja. Ensimmäiset mummot ja papat alkavat jo ottamaan asemiaan 45min ennen pankin aukeamista. Nordea on tässä lajissa todella suosittu. Vanhempi väki on sen verran kiukkusta että nokkapokkaakin voi siinä kiihkossa syntyä.
Usein nähnyt aamulla kun mummot flaidaa pankin edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue ketju ennen kuin vastaat.
En lue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös pankit on hyvin suosittuja jonotus ja rynkytys paikkoja. Ensimmäiset mummot ja papat alkavat jo ottamaan asemiaan 45min ennen pankin aukeamista. Nordea on tässä lajissa todella suosittu. Vanhempi väki on sen verran kiukkusta että nokkapokkaakin voi siinä kiihkossa syntyä.
Usein nähnyt aamulla kun mummot flaidaa pankin edessä.
Tää oli ennen niin hauska joka aamuinen näytelmä Nordean edessä 😂😂😂 Nykyään sitä ei enää niin näe, kun konttori on harvoin auki ja kaikilla melkein varattu aika.
Olin taas tänään harjoittamassa rakasta harrastustamme, tällä kertaa uimahallin ovilla. Tai siis yritin harrastaa, mutta paikalle oli ehtinyt ennen minua joku törkeä vanhus: hän piti oven kahvasta jatkuvasti kiinni (!), kuin ottaen siitä tukea. Hän ei siis oikeaoppisesti rynkyttänyt tai nykinyt kahvaa, vaan piti siitä yhtäjaksoisesti kiinni vieden koko rynkyttämistilan! Olin aivan järkyttynyt, että joku kokee oikeudekseen pilata muiden harrastukset sillä tavalla. Olen karaistunut harrastelija ja selvisin kyllä tällä kertaa pelkillä mielikuvaharjoituksilla ja uimahallin henkilökunnan tuijottelulla, mutta mitä jos paikalle olisi eksynyt joku rynkytysharrastustaan ujosti aloitteleva ihminen? Hänhän olisi pelästynyt tuota vanhuksen aggressiivisuutta, ja olisi jättänyt rynkytyksen sikseen. Ehkä kyseinen vanhus halusi näyttää muille, että homma on ns. hanskassa, ja hän avaa oven heti kun sähköinen lukitus sen sallii. Olen edelleen aivan kiihdyksissä, ja aion kirjoittaa paikallislehden tekstaripalstalle tiukkasävyisen tekstin tästä!
Koska aion ostaa Rynkebyn mehuja ja haluan virittäytyä henkisesti oikeaan tilaan sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Liukuovien kohdalla toteutetaan old school koputtelua. Ostin Intersportista koputteluhanskat (rystysten kohdalta metallilla vahvistetut), ja niillä on oikein tehokasta koputella liukuovien lasia. Metallin ja lasin kohtaamisesta syntyy sellainen herkullinen korkea kilahdus, joka herättää kunnioitusta ja ihailua muissa rynkyttelijöissä. Tuo lähikaupan vakiorynkyttelijäkin (jo kolme vuosikymmentä yhtäjaksoisesti, joka aamu!) nöyränä väistyy liukuovien edestä sivummalle, kun vedän koputteluhanskat käsiini.
Huutista ääs marketin ovea ostoskärryllä perkoville Kaleveille :D nissan kaskailla menty jo kaupan pihaan klo 6 vaikka klo 7 aukeaa kauppa. "Laiskaa on nykynuoriso kun eivät tule töihin tuntia ennen töiden alkua jämpti"
Aukioloajat tuntuu olevan vieras käsite.
Mä siivoan yhtä elintarvikemyymälää ja huvittaa kun joskus jotkut ihmiset tulleet rynkyttämään ovea, kun näkevät mun imuroivan tuulikaappia 😂 Luuleeko ne oikeasti, että siivooja kyllä avaa niille myymälän, kunhan rynkyttävät tarpeeksi tarmokkaasti? 🤣🤣🤣