Asiakas, miksi rynkytät kaikin voimin kaupan ovea ennen sen aukeamista?
Olen töissä kaupassa, joka aukeaa klo 8 ja joka aamu siellä on ihmisiä odottelemassa jo puoli tuntia ennen kaupan aukeamista ja he repivät ovea kaksin käsin heti kun näkevät, että henkilökuntaa on jo paikalla. Aukioloajat on selvästi kaupan ovessa. Miksi ihmeessä harrastat tätä?!?
Kommentit (232)
🤣🤣🤣🤣🤣 Aijai, kiitos tästä ketjusta, hihitin näille vedet silimissä! Ei muuta kun rynkyttelemisiin! 😂
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi kerran käänteisesti näin. Suljettiin myymälää ja eräs Mumma oli onnistunut pujahtamaan takahuoneeseen katselemaan. Tarkastettiin myymälä, todettiin että tyhjä on ja suljettiin kauppa. Mumma oli siellä hätääntynyt, yrittänyt ovista ulos, laukaissut kaikki hälyytykset ja soittanut häkeen. Aika hässäkkä ihan sen takia, että mumma oli mennyt "vain henkilökunnalle" tiloihin.
Kuvittelen mumman maukuneen surkeana oven takana, kuin vahingossa parvekkeelle unohdettu kissa.
Miten voi olla mahdollista että olen missannut tämän ketjun aikaisemmin? Kiitos nauruista, on ollut ikävä näitä ketjuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kävi kerran käänteisesti näin. Suljettiin myymälää ja eräs Mumma oli onnistunut pujahtamaan takahuoneeseen katselemaan. Tarkastettiin myymälä, todettiin että tyhjä on ja suljettiin kauppa. Mumma oli siellä hätääntynyt, yrittänyt ovista ulos, laukaissut kaikki hälyytykset ja soittanut häkeen. Aika hässäkkä ihan sen takia, että mumma oli mennyt "vain henkilökunnalle" tiloihin.
Kuvittelen mumman maukuneen surkeana oven takana, kuin vahingossa parvekkeelle unohdettu kissa.
Itse en enää ollut todistamassa, mutta myymäläpäällikkö oli tietysti hälytetty paikalle. Mumma oli ollut kovasti sitä mieltä, ettei hänen toiminnassaan ollut mitään vikaa, koska hän oli ehtinyt paikalle ennen sulkemisaikaa. Poliisi, vartija ja myymäläpäällikkö olivat eri mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Hauska ketju. Kiitos!
Harmi, että osa otti kommentit tosissaan ja närkästyi niistä.
Ilonpilaajia löytyy joka ketjusta. Huomaa etteivät itse ole tehneet päivääkään aspa työtä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan myyjä, miksi runkutat itseäsi tiskin takana klo 07:55 etkä voi tulla avaamaan niitä ovia vaikka näet että ulkona odottelee asiakkaita?
Useimmiten kaupassa sisällä on vielä tekemistä klo 7.55 tai jos itse olisikin jo valmis, niin työkaverilla saattaa olla vielä joku homma kesken. Turha kuvitella, että työnantaja on varannut runsaasti aikaa aamutoimille tai että työntekijä tulisi kovin paljon aikaisemmin kun mistä aletaan maksamaan palkkaa.
Asiakas heittäytyy ovilasiin ja liimautuu siihen X asennossa. Kasvot tai poski lasia vasten.
Työkkärin oven takana taitaa olla hiljaisempaa.
Meillä oli kerran Mumma pujahtanut sisään takaovesta kun tavarantoimittaja oli kuormaa tuonut aamulla. Löytyi taukotilasta mussuttamassa henkilökunnan hedelmiä. Kuvittelin olevani paikalla yksin ja säikähdin vallan kauheasti kun kolinaa kuului. Liikkeen aukeamiseen oli melkein tunti vielä aikaa.
Mitäs menet liian aikaisin töihin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli kerran Mumma pujahtanut sisään takaovesta kun tavarantoimittaja oli kuormaa tuonut aamulla. Löytyi taukotilasta mussuttamassa henkilökunnan hedelmiä. Kuvittelin olevani paikalla yksin ja säikähdin vallan kauheasti kun kolinaa kuului. Liikkeen aukeamiseen oli melkein tunti vielä aikaa.
Perusteliko mumma miksi hän söi niitä henkilökunnan hedelmiä?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menet liian aikaisin töihin.
Täytyy tehdä kaupan avaustoimet! Jos saapuisin työpaikalle vasta klo 8, niin oven ehtisin avaamaan vasta klo 8.30, josta tulisi valtava itkuparkuporu, kun kaupan pitäisi aueta klo 8.
Vierailija kirjoitti:
Huutista ääs marketin ovea ostoskärryllä perkoville Kaleveille :D nissan kaskailla menty jo kaupan pihaan klo 6 vaikka klo 7 aukeaa kauppa. "Laiskaa on nykynuoriso kun eivät tule töihin tuntia ennen töiden alkua jämpti"
Ai hitto 🤣🤣🤣 Meillä on näitä autojonottajia aina Halpa-Hallin parkkipaikalka jo hyvissä ajoin ennen myymälän aukeamista. Kun tulee tuntia aikaisemmin, niin saa auton paraatipaikalle, ihan ovien eteen. Siitä voi puoli tuntia ennen avaamista siirtyä ovien eteen hyviin rynkytysasemiin 😂
Ihanan harrastukselleen omistautunutta porukkaa täällä! Suosittelen teitä kokeilemaan myös leivontasuklaan maistelua:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5297492/voiko-leivontasuklaata-syoda-se…
Vaihtelu virkistää, mutta varokaa, tuo johtaa helposti väärinkäyttöön ja addiktioon.
Olin töissä hotellin uimahallin kassalla.
Myyntitiski oli sellainen seinässä oleva luukku, missä alumiininen rullaverho.
Vieressä iso seinäkello mistä näkee ajan ja isolla tekstillä mainittu aukioloajat.
Joka Jeesuksen kerta aukioloaikojen ulkopuolella joku tuli rynkyttämään verhoa, huutaen "avaappa luukku, kyllä mä näen että siellä on joku sulla on valot päällä!"
Kiusallani tein sitten sitä että jätin koppiin valot päälle, kun lähdin töistä 🤯 ai että sitä rynkytyksen määrää!
Tämän ketjun innoittamana täytyy mennä joskus kaupan pihaan ennen aukeamisaikaa. Aion istua autossa ja katsella kiikareilla rynkyttäjiä luonnollisessa elinympäristössään.