Noin 50-vuotias nainen, jos olisit sinkku, etsisitkö enää uutta miestä?
Kommentit (132)
En jaksanut lukea koko ketjua. Olen 48 ja eronnut. Jokin aika sitten tapailusuhteessa muutaman kuukauden, nyt ei mitään. Parisuhde oikeanlaisen kumppanin kanssa olisi mukava, mutta viihdyn niin hyvin itsekseni, että minulta puuttuu viitseliäisyys aktiiviseen seuran etsimiseen. Mietin nettideittailua, mutta tällä hetkellä minulla ei ole edes aikaa deittailla, sen verran on kiireistä töiden ja harrastusten parissa. Lisäksi olen herkkä, enkä ehkä jaksaisi kovin kauaa pinnallista, ulkonäkökeskeistä deittailukulttuuria. Luulen, että jos sopiva mies osuu kohdalle livenä, asiat menevät omalla painollaan.
Kyllä haluaisin. Olen aviossa hyvän miehen kanssa, eikä aikaisemmatkaan suhteeni ole huonoja olleet.
Osa meistä naisista on luuseri-imureita. Sitten katkeroidutaan kun se, ihanuus, osoittautuikin luuseriksi. Vaikka ystävät olivat etukäteen tästä varoittaneet.
Vanha sanonta, että "vakka kantensa valitsee", pitää monesti paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Aika harvalla 50 v naisella on saumaa parempiin miehiin. Sellaisiin hyvinvoiviin jotka ovat urheilleet ja menestyneet työelämässä ja joilla on erityistä annettavaa. Moni nainen alkaa olemaan tuossa iässä heikossa hapessa. Jos jotain saavat niin ne ovat niitä ylipainoisia ja terveysongelmaisia reppanoita.
Samaa katkeraa virttä suollat.
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko juttu.
Zinkkis
Ja sinäkin oot nainen vissiin.
Kysymys on naisille.
Viihdyn hyvin yksin ja viime suhteesta jäi niin isot haavat että aion pärjätä loppuun asti yksin. En ota enää riskiä ja luovu nykyisestä mielenrauhastani.
N 54
Mun isäni rakastui kuin teini 74 v:nä:) Ihana 4 vuotta ennen hänen kuolemaansa!
En usko että minäkään ikinä haluaisin jäädä yksin ilman läheisyyttä ja seksiä. Irtosuhteet ei kiinnosta
N 59 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä 46-vuotias nainen olen sinkku ja etsin vasta sitä ensimmäistä miestä. Että kyllä parisuhde kelpaisi.
Kyllä sinulla on tämä elämä pelattuna, tosiasiat kannattaa myöntää.
Jep, tiedostan kyllä tuon, mutta saan kai kuitenkin haaveilla elämäni rakkaudesta? Ihanaahan se on edes ajatuksissa kokea kuinka joku rakastaa juuri minua.
Realisti olen ja tiedän etten koskaan tule parisuhdetta saamaan jo ikäni takia. Ja koska en tähän ikään mennessä ole ketään löytänyt, niin tuskin löydän jatkossakaan. Ei siinä, yrittänyt olen, mutta olen aina vaan kaveri miehille, koskaan ei ole romanttista virettä ollut. Vaikeaa sanoa mistä tämä johtuu.
Sama 46v. nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä 46-vuotias nainen olen sinkku ja etsin vasta sitä ensimmäistä miestä. Että kyllä parisuhde kelpaisi.
Kyllä sinulla on tämä elämä pelattuna, tosiasiat kannattaa myöntää.
Jep, tiedostan kyllä tuon, mutta saan kai kuitenkin haaveilla elämäni rakkaudesta? Ihanaahan se on edes ajatuksissa kokea kuinka joku rakastaa juuri minua.
Realisti olen ja tiedän etten koskaan tule parisuhdetta saamaan jo ikäni takia. Ja koska en tähän ikään mennessä ole ketään löytänyt, niin tuskin löydän jatkossakaan. Ei siinä, yrittänyt olen, mutta olen aina vaan kaveri miehille, koskaan ei ole romanttista virettä ollut. Vaikeaa sanoa mistä tämä johtuu.
Sama 46v. nainen
Ei kannata menettää toivoa. Löysin ensimmäisen hyvän ja pidemmän parisuhteen 45-vuotiaana (jossa siis olen edelleen, nyt 51 v.). Sitä ennen muutama lyhyt, enemmän tai vähemmän toivoton viritelmä. Jotkut rakastuvat vielä 9-kymppisinäkin...:) Ihan älytöntä ajatella, että elämä on ohi, kun on vasta keski-iässä.
Tuskin etsisin kun en etsi nytkään. Yksin on paljon mukavampaa. Mutta toki, jos kaipaa seuraa niin kyllä sitä varmasti löytyy. Vaikka sieltä tanssilattialta.
En etsisi, mutta joku saattaisi hyvinkin löytyä jostain tuttavapiiristä. Ainakin näin on käynyt tuntemissani tapauksissa 50 + naisten kohdalla. Ja hyvät miehet ovat kaikki löytäneet, joten ei kannata sinkkunaisten menettää toivoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustelkaa naiset, miksi ette enää miestä ottaisi.
Ap
Viisikymppinen nainen ei enää ”ota” ketään. Tuossa iässä nainen on ongelmajätettä parisuhdemarkkinoilla.
Millaisia kokemuksia sinulla on tästä? Jos pidät itseäsi ongelmajätteenä, niin kyllä se varmasti heijastuu uloskinpäin.
Enpä varmaan aktiivisesti etsisi, mutta jos kohdalle osuisi niin miksei.
Voi Herran pieksut sentään. Miten niin "etsisitkö enää"? Mitä enää? 50-vuotiaalla voi olla vielä puolet elämästään jäljellä. Miksi ei etsisi? Yritätkö ehdottaa että 50-vuotias nainen on liian vanha? Taitaa olla joku idiootti mies, joka teki tämän aloituksen.
Paras ystäväni täytti juuri 50 ja meni samalla kihloihin. Ehti elää eron jälkeen viisi vuotta lastensa kanssa, ja nyt kun nuorinkin on täysi-ikäinen, hänellä on uusi elämä uuden ihanan kumppanin kanssa.
Mies on todellinen helmi ja löytyi ihan sattumalta paikasta, josta vähiten odottaisi. Ystäväni teki itse aloitteen ajatellen, että jos ei siitä mitään tule niin ei väkisin.
Ensin pitkään yksin elänyt mies tuntui varautuneelta, mutta hiljalleen ovat lähentyneet ja kahden vuoden jälkeen mies kosi.
Jännä juttu tässä on se, etteivät ystäväni ja tämä mies välttämättä aio muuttaa yhteen ainakaan lähivuosina. Välimatkaa on yli 100 km ja kummallakin työt ja asuminen mallillaan eri kaupungeissa. Näkevät viikonloppuisin ja lomilla, muuten soittelevat ja whatsapp laulaa.
Olen valtavan iloinen heidän molempien puolesta. Rakkaus on ihanaa missä iässä tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Voi Herran pieksut sentään. Miten niin "etsisitkö enää"? Mitä enää? 50-vuotiaalla voi olla vielä puolet elämästään jäljellä. Miksi ei etsisi? Yritätkö ehdottaa että 50-vuotias nainen on liian vanha? Taitaa olla joku idiootti mies, joka teki tämän aloituksen.
Naiset elävät keskimäärin 84 vuotta Suomessa, että kyllä tässä jo suurin osa elämästä on eletty. Kannattaa miettiä tarkkaan miten loppuajan käyttää, oli sinkku tai varattu. N52
Kolme tuttavaani on 45 ja 55 ikävuoden välillä löytänyt uudelleen nuoruudenrakkautensa tai muuten vanhan tutun/ystävän/kollegan, jonka kanssa aikanaan on ollut vetoa mutta jokin on silloin ollut esteenä. Takana epäonnistuneet liitot ja uusi onni löytynyt vanhan tutun kainalosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohda koko juttu.
Zinkkis
Ja sinäkin oot nainen vissiin.
Kysymys on naisille.
Käskinkin unohtamaan koko jutun.
Zinccis
samoin hyvät keski-ikäiset naiset ovat harvinaisuus.