Tuli myötähäpeällinen olo, kun vastaan käveli nainen Revolution Race housuissa.
En tiedä onko myötähäpeä oikea termi, en osaa kuvailla. Mutta jotenkin eräs merkin mainostaja on sen niin pilannut, että tuli tunne että en itse kehtaisi ikinä käyttää. Pitkospuilla retkeilyreitillä housut käveli vastaan.
Itselläni oli 20 vuotta vanhat rukan tuulihousut, eli ei mitään varaa kehua kyllä omia vaatteita.
Kommentit (42)
Okei. Ehkäpä tuo kyseinen henkilö ei tunne merkin mainostajia. En minäkään. Ostan tuotteen jos tuntuu hyvältä ja hinta kohdillaan. Tuo merkki minulle vieras. Onpas sinulla vaikeaa kun täytyy tutkia, että kuka mainostaa mitäkin että voi sitten myötähäpeillä.
Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Ehkäpä tuo kyseinen henkilö ei tunne merkin mainostajia. En minäkään. Ostan tuotteen jos tuntuu hyvältä ja hinta kohdillaan. Tuo merkki minulle vieras. Onpas sinulla vaikeaa kun täytyy tutkia, että kuka mainostaa mitäkin että voi sitten myötähäpeillä.
Outoa.
Minä kuulin koko brändistä nyt ekaa kertaa, mutta ihan asiallisilta heidän tuotteet näyttää. Seuraan niin vähän mainoksia, ettei itsellä ainakaan tulisi mieleen yhtään mainosta mistään ulkoiluvaatteesta, joten saattaisin itsekin poimia väärin mainostetun tuotteen, jos vastaa tarkoitustani (sarkasmia).
Kuulostaa siltä, että aloittajalla on aika pieni elämä. Jotkut housut saavat tunnekuohun valtaan, koska hänen maailmassaan on iso asia, että joku ihminen edustaa jossain somessa tuota tuotemerkkiä.
Ihan sama kuka niitä mainostaa, mutta itse en niitä laittaisi jalkaani, koska ovat niin rumat.
Niin siitä syystä kyseisellä henkilöllä ei enää mainostettavia olekaan.
Ongelma taitaa olla AP:n korvien välissä, ei tuotemerkissä itsessään.
Kun ei seuraa mitään kohujulkkiksia (edellisistä kommenteista päätellen), ei pilaa itseltään heidän mainostamiensa merkkien mainetta.
Pienestä se sulle myötähäpeät ym. tulee ..
Omassa elämässä kaikki hyvin, kun jonkun ventovieraan pukeutuminen kaivelee pers .. niin paljon, että täytyy tehdä aloitus vauva -palstalle .. ???
Mummoni mekko joka minulla on joskus käytössä on Vieläkin vanhempi kun nuo housut, on mekolla ikää jo 71- vuotta ! Kun se on vuoden 1950 luvun Tammer Leninki , pidän sitä kylläkin juhlissa mutta en arkena toinen on sekin 60- vuotta vanha sekä on tallella körttihuivi.Ja enkä osta kalliita merkki vaatteita minäkään , vaan ostan Halpahallista tai kirpputorilta , minulle kun ne kelpaavat, mitä sitä hienostelee!
Ja hel..! Ajattelen Ei kuulu kellekkään!
Mitä pukee päällensä , eikä kenenkään tarvi vahata sitä
Mitä joku pukee päällensä Kunhan on vaatteet!
Puhtaat ja ehjät vaatteet niin mikä sekin vouhotus on , että pitää olla resut farkut tai ihonmyötäset pinseät vaaterötköt olla, josta näkyy kaikki läpi ne lessingit nehän vasta rumia jos mitä on.
Nehän on kun unohtaisi pitkälahkeiset alushousut jalkaan.!
Eihän niillä oo lentokoneeseenkaan päästetty ja ne on monissa Maissa kielletytkin .
Ja pitää olla jo tyttölapsilla napaita .
Hyi sanon minä!
Afrikassa kun jollakin on päällä kalliit vaatteet niin tapetaan kun luullaan, että on rikas! Ja tämä on kuulkaa Tietämys.
Että näin saattaa siellä käydä.
Mutta hei , kerta kovin inhottaa v..
Jonku vaatteet niin ihmeessä osta hälle 200- hintanen paita, joka ei oo kuitenkaan mistään kotoisin, osta jotkut kitsakkeet lessingit tai mauttomat housut hinnaltaan vähintään 200€( niinhän ne maksaa suunnilleen mitä oon jonku " merkkivaateliikkeen housuja kahtonu")
Ja kauhean korkoset korkokengät
Miehelle myös sellaiset korkea korkoset kengät.
Maanantaina kun meikäläinen sellaset 50- nen akka laittaa päälle ja menisi,. lehmän paskaa kottareil talikolla hakeen kyllä oisin näös.
Eikä kaikilla siis oo varaa eikä muillakaan menee elämiseen kuulkaa rahat ruokaan , vuokraan, kännykkä laskuun, sähkölaskun, automaksuihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka merkin mainostaja?
Sofia B, R Kulju, Martina, Maisa mm julkkiskaunottaret.
Vintage kirjoitti:
Mummoni mekko joka minulla on joskus käytössä on Vieläkin vanhempi kun nuo housut, on mekolla ikää jo 71- vuotta ! Kun se on vuoden 1950 luvun Tammer Leninki , pidän sitä kylläkin juhlissa mutta en arkena toinen on sekin 60- vuotta vanha sekä on tallella körttihuivi.Ja enkä osta kalliita merkki vaatteita minäkään , vaan ostan Halpahallista tai kirpputorilta , minulle kun ne kelpaavat, mitä sitä hienostelee!
Ja hel..! Ajattelen Ei kuulu kellekkään!
Mitä pukee päällensä , eikä kenenkään tarvi vahata sitä
Mitä joku pukee päällensä Kunhan on vaatteet!
Puhtaat ja ehjät vaatteet niin mikä sekin vouhotus on , että pitää olla resut farkut tai ihonmyötäset pinseät vaaterötköt olla, josta näkyy kaikki läpi ne lessingit nehän vasta rumia jos mitä on.
Nehän on kun unohtaisi pitkälahkeiset alushousut jalkaan.!
Eihän niillä oo lentokoneeseenkaan päästetty ja ne on monissa Maissa kielletytkin .
Ja pitää olla jo tyttölapsilla napaita .
Hyi sanon minä!
Afrikassa kun jollakin on päällä kalliit vaatteet niin tapetaan kun luullaan, että on rikas! Ja tämä on kuulkaa Tietämys.
Että näin saattaa siellä käydä.
Mutta hei , kerta kovin inhottaa v..
Jonku vaatteet niin ihmeessä osta hälle 200- hintanen paita, joka ei oo kuitenkaan mistään kotoisin, osta jotkut kitsakkeet lessingit tai mauttomat housut hinnaltaan vähintään 200€( niinhän ne maksaa suunnilleen mitä oon jonku " merkkivaateliikkeen housuja kahtonu")
Ja kauhean korkoset korkokengät
Miehelle myös sellaiset korkea korkoset kengät.
Maanantaina kun meikäläinen sellaset 50- nen akka laittaa päälle ja menisi,. lehmän paskaa kottareil talikolla hakeen kyllä oisin näös.
Eikä kaikilla siis oo varaa eikä muillakaan menee elämiseen kuulkaa rahat ruokaan , vuokraan, kännykkä laskuun, sähkölaskun, automaksuihin.
Olipa päätön vuodatus 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka merkin mainostaja?
Selvä. Pitäisikö sen jotenkin liikuttaa?
Ap sohasi nyt muurahasipesään. av mammat kulkee maisulin ale koodilla ostetuissa racereissa.
Nehän ovat hienoja. Toisaalta ei minua kiinnosta pätkääkään minkälaiset housut jollain on. Ehkä ala-asteen koulukiusaajaa kiinnostaa. Mutta siellähän se pysyykin, alhaalla.
Mulla taas iskee myötähäpeä ihmisistä, jotka käyttävät sanaa myötähäpeä.
Mikä tämän säälittävän aloituksen pointti on?
Vierailija kirjoitti:
Maisuli mainosti merkkiä.
Eipä ole tullut kiinnitettyä huomiota Maisan mainostamiin tuotteisiin kun ne sekoilut vie suurimman huomion. En muista tuollaista merkkiä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka merkin mainostaja?
Selvä. Pitäisikö sen jotenkin liikuttaa?
Itseppä kysyit...
Myötähäpeä iski, kun luin jonkun raportoivan muiden ulkoiluvaatteista av:lla.