Olen yksin, ja keskenmeno paljastui eilen ultrassa.
Viikko sitten plussasin. Tiistaina kävin gynellä, sain ajan toiselle gynelle eiliselle päivälle. Sikiön sykettä eikä liikettä ei enää ollut. Sain pillerit ja ohjeet kotiin abortointiin. Nyt olen yksin, vuodan verta, tää on kamalinta ikinä.
Ja missä on mies?
No meni sinne typeriin mopomessuille poikansa kanssa vaikka minä tarttisin kotona apua, kun jaloissa pyörii 3v uhmis.
En tiedä milloin tulevat, ja poika tuli tänne paskamaiseen aikaan muutenkin. Sille ei voi kertoa, kun on heti juoruamassa äidilleen ja mummolleen aivan kaiken, sellanen juoruämmä vielä.
Olo on hirveä. Vituttaa. Ahdistaa. Itkettää. Sattuu. Väsyttää. Eniten vituttaa, kun tälläisellä hetkellä sitä eniten kaipaisi toisen apua lapsen kanssa ja tukea vaikeassa tilanteessa. Mutta ei auta muu kuin kestää. Onneks olen sen ikäinen jo ja 3 lasta saanut aikaan, että saan sterin.
Tämä on eka ja vika kerta, kun näin tapahtuu.
Asian arkaluontoisuuden takia kukaan ei tiedä minun edes olleen raskaana.
Kommentit (119)
Mies pakoilee vastuuta pienimmästä lapsesta teinin avulla. Ja se on av-mammoille täysin ok.
Vierailija kirjoitti:
Siis monen mielestä on ok jättää nainen yksin vuotamaan kotiin pienen lapsen kanssa ja on ok lähteä jonnekin täysin turhille messuille? Uskomattomia kommentteja. Mies olisi voinut kieltäytyä ja keksiä jonkun syyn lapselleen, ja jäädä kotiin. Mutta ei, on se näköjään vaikeaa joillekin opettaa lapsilleen sietämään niitä pettymyksiäkin ja sanomaan "ei".
Eihän mies sille mitään voi,jos noin kävi.Eikö naisella ole sen verran älliä,että kutsuu kotiinsa jonkun turvakseen? Ihmettelen ,niten ei ole sairaalahoidossa,jos toi ei ollut liioiteltua totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Mies pakoilee vastuuta pienimmästä lapsesta teinin avulla. Ja se on av-mammoille täysin ok.
Ai keskenmenosta tietämätön teini on jokin rikoskumppani miehelle? Nyt valoja päälle, jooko?
Mies olisi voinut ottaa kolmevuotiaan lapsen mukaan messuille.
pidä juhlat, pääsit eroon turhasta limamöntistä jonka ei kuulunutkaan kasvaa.
Ei tarttenu myöhemmin tehä aborttia/houstaanottoa.
mies varmaan juhlii nyt siellä, ja kunnolla, ja aiheesta
Siis näkyikö se syke jo ekalla kerralla?
Onko ultrat nykyisin jo niin tarkkoja, että syke näkyy jo rv 5 niin suurella varmuudella, että voidaan todeta keskenmeno, jos sykettä ei silloin vielä näy?
Silloin kun minä viimeksi olin raskaana, ei noilla viikoilla vielä näkynyt syke. Hyvällä tuurilla rv 6 saatiin syke näkyviin.
Ihmettelen kyllä tätä teinin syyttelyä. Teini ei tiennyt koko keskenmenosta (ei voinut kertoa, ettei juorua eteenpäin) ja halusi lähteä isänsä kanssa messuille. Mies lähti ja jätti ap:n pulaan, vaikka tiesi keskenmenosta. Mies tässä on se sika eikä teini.
Vierailija kirjoitti:
Onko ultrat nykyisin jo niin tarkkoja, että syke näkyy jo rv 5 niin suurella varmuudella, että voidaan todeta keskenmeno, jos sykettä ei silloin vielä näy?
Silloin kun minä viimeksi olin raskaana, ei noilla viikoilla vielä näkynyt syke. Hyvällä tuurilla rv 6 saatiin syke näkyviin.
Jos on otettu labrat ja arvot koholla?
Onhan tuo keskenmeno aina kauhea asia. Mutta hyvä ap. todennäköisesti alkio oli sairas, ja oma kroppasi hylki pois. Et kerennyt olla tietoinen raskaudestasi kun kaksi viikkoa oli myös tosi alussa. Lapsellista syyllistää teiniä siintä että kroppasi toimii niin kuin pitääkin.
Toivon tosiaan, ettei aplle käy huonosti. Stressaava tilanne, kun vielä pieni kotona ja yksin jätetty, jonkun himputin teinin vaatiman reissun vuoksi. Jos apn mies olisi mies, olisi sanonut, että ei tänä vuonna lähdetä sille teinilleen.
"Mutta kun ei voi tuottaa pettymystä". Ei tule olemaan sillä penskalla helppoa aikuisena ollenkaan.
Toivon aplle kaikkea hyvää jatkossa.
Sairaalaan heti jos vuoto on runsasta. Itse saman kokeneena ja todellakin meinasin vuotaa kuiviin.
Kiva teille, jotka revitte itsellenne ilon toisen lyttäämisestä noin kamalassa tilanteessa. Kun osuu vastaavaa omalle kohdallenne, tulkaa tänne avautumaan mutta älkää vaan ihmetelkö, jos joku käskee vuotamaan kuiviin yms. Kurja tilanne ap:lla ja turhan herkkä on ihminen jota haittaa, kun toinen tuossa tilassa kiroaa.
Toivottavasti ap miehes tukee sua messujen jälkeen ja on läsnä. Näillä täällä huutelijoilla ei käytöksestään ja katkeruudestaan päätellen taida olla omaa ukkoa tai akkaa:'(
Vierailija kirjoitti:
Kiva teille, jotka revitte itsellenne ilon toisen lyttäämisestä noin kamalassa tilanteessa. Kun osuu vastaavaa omalle kohdallenne, tulkaa tänne avautumaan mutta älkää vaan ihmetelkö, jos joku käskee vuotamaan kuiviin yms. Kurja tilanne ap:lla ja turhan herkkä on ihminen jota haittaa, kun toinen tuossa tilassa kiroaa.
Toivottavasti ap miehes tukee sua messujen jälkeen ja on läsnä. Näillä täällä huutelijoilla ei käytöksestään ja katkeruudestaan päätellen taida olla omaa ukkoa tai akkaa:'(
En pysty ymmärtämään, miten ilkeitä ihmiset ovat. Käytöstavoista ei ole tietoakaan ihmisillä netissäkään. Toivottavasti noilla huutelijoilla ei ole omaisia ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sä luit rv5?
Vierailija kirjoitti:
Toivon tosiaan, ettei aplle käy huonosti. Stressaava tilanne, kun vielä pieni kotona ja yksin jätetty, jonkun himputin teinin vaatiman reissun vuoksi. Jos apn mies olisi mies, olisi sanonut, että ei tänä vuonna lähdetä sille teinilleen.
"Mutta kun ei voi tuottaa pettymystä". Ei tule olemaan sillä penskalla helppoa aikuisena ollenkaan.Toivon aplle kaikkea hyvää jatkossa.
Miten teini on syyllinen siihen, että mies päätti viedä hänet messuille? Se oli miehen päätös, hän valitsi messut mieluummin vaikka tiesi tilanteen toisin kuin teini.
Vieläkö ap. meinaat tuota hulttiota kauankin katsoa? Ei ihme, jos niitä ex-liiton lapsia, kun muut ovat heittäneet miehen pellolle. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuollaista peliä katso.
Mies lähtee mopomessuille, vaimolla keskenmeno ja 3v lapsi hoidettavana ja kyselee: onks kiire. Hertsileijaa, tekee pahaa ap. puolesta.
Sinuna soittaisin ambulanssin, ottavat noin pienen mukaan ja järjestävät hoitajan. Siinä on yksi todistusaineisto, kun puhutaan lapsen huoltajuudesta, kun jättää tuossa tilanteessa lapsen heitteille ja ihan vielä tietoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ap. meinaat tuota hulttiota kauankin katsoa? Ei ihme, jos niitä ex-liiton lapsia, kun muut ovat heittäneet miehen pellolle. Kukaan itseään kunnioittava nainen ei tuollaista peliä katso.
Mies lähtee mopomessuille, vaimolla keskenmeno ja 3v lapsi hoidettavana ja kyselee: onks kiire. Hertsileijaa, tekee pahaa ap. puolesta.
Sinuna soittaisin ambulanssin, ottavat noin pienen mukaan ja järjestävät hoitajan. Siinä on yksi todistusaineisto, kun puhutaan lapsen huoltajuudesta, kun jättää tuossa tilanteessa lapsen heitteille ja ihan vielä tietoisesti.
Aika kehno provo, älkää nyt ihmiset menkö tähän! Edellisellä viikolla plussasi, tällä viikolla muka näkyi liike ja syke - aikaisin ultra jossa sykettä voi näkyä on 6. viikolla. Ja tuossa vaiheessa kehitys niin alussa ettei abortoituminen juuri poikkea kuukautisista.
Teni-ikäinen ihminen voi ihan hyvin mennä messuille yksinkin. Ap:n mies olisi voinut sanoa pojalleen, ettei voi lähteä siksi, koska vaimo tullut sairaaksi ja hänen pitää olla kuopuksen kanssa siksi kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kehno provo, älkää nyt ihmiset menkö tähän! Edellisellä viikolla plussasi, tällä viikolla muka näkyi liike ja syke - aikaisin ultra jossa sykettä voi näkyä on 6. viikolla. Ja tuossa vaiheessa kehitys niin alussa ettei abortoituminen juuri poikkea kuukautisista.
Sinä voisit kyllä opetella lukemaan. Ap sanoi aiemmin viikkoja olleen jo 8+4 joten mene huutelemaan provoa toiseen ketjuun. Ja itse ainakin sain käsityksen jo alkuun, että tämä on ap:n enskmmäinen keskenmeno ja ensimmäisen abortti. Taisi myös olla paniikkikohtaus lähellä, kun tyhjennys alkoi.
Ihan oikeasti jotain rajaa provoilusta huutelulle.
Miehen tosiaan olisi pitänyt perua messuille meneminen, ottaa vastuu 3 vuotiaasta ja olla toisen tukena kotona. Nyt vaimo jätettiin tylysti yksin ja vielä kaiken lisäksi huolehtimaan pienestä lapsesta, kun pitäisi keskittyä siihen omaan vointiin tuossa tilanteessa.
Ja kuka olisi ampulanssimiehille oven avannut, kun toinen ei pääse pöntöltä pois eikä 3 vuotias osaa lukossa olevaa ovea avata?
Jotain järkeä kommentteihin olisi syytä käyttää. Tai ainakin opetella lukemaan ensin.
Itsekäs mies sulla, jos olet sanonut että olisi kiire tulla kotiin, mutta toinen ei tunnu asian eteen tekevän mitään. Ihanko oikeasti haluat jatkossa olla tuollaisen ääliön kanssa?
Olen kuitenkin sitä mieltä että soita häkään! Kerrot samalla että olet taaperon kanssa yksin, kyllä varmasti jonkinlainen apu teille molemmille löytyy. Ei ole turvallista teidän kummankaan kannalta tuo tilanne, jos tosissaan ei isää "kiinnosta" sieltä messuilta - ilmeisesti - lellityn teininsä kanssa tulla.