Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yksin, ja keskenmeno paljastui eilen ultrassa.

Vierailija
01.02.2020 |

Viikko sitten plussasin. Tiistaina kävin gynellä, sain ajan toiselle gynelle eiliselle päivälle. Sikiön sykettä eikä liikettä ei enää ollut. Sain pillerit ja ohjeet kotiin abortointiin. Nyt olen yksin, vuodan verta, tää on kamalinta ikinä.

Ja missä on mies?
No meni sinne typeriin mopomessuille poikansa kanssa vaikka minä tarttisin kotona apua, kun jaloissa pyörii 3v uhmis.
En tiedä milloin tulevat, ja poika tuli tänne paskamaiseen aikaan muutenkin. Sille ei voi kertoa, kun on heti juoruamassa äidilleen ja mummolleen aivan kaiken, sellanen juoruämmä vielä.

Olo on hirveä. Vituttaa. Ahdistaa. Itkettää. Sattuu. Väsyttää. Eniten vituttaa, kun tälläisellä hetkellä sitä eniten kaipaisi toisen apua lapsen kanssa ja tukea vaikeassa tilanteessa. Mutta ei auta muu kuin kestää. Onneks olen sen ikäinen jo ja 3 lasta saanut aikaan, että saan sterin.

Tämä on eka ja vika kerta, kun näin tapahtuu.
Asian arkaluontoisuuden takia kukaan ei tiedä minun edes olleen raskaana.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen yritin puhua asiasta. Eilinen oli elämäni kamalin päivä. Mies oli todella välinpitämätön, joten en puhunut koko iltana hänelle mitään. Viime yönä muksu herätti kolmesti ja yllätys, yllätys, minä hänen tarpeensa hoidin. Mies ei tosiaan aattele muuta kuin omaa mukavuuttaan ja kunhan itsellä on kivaa. Mun isommat lapset asuvat isällään jos tämä tieto uteliaita helpottaa ja rauhoittaa. Mies kittaa kaljaa taas jo aamusta. Äsken tuli tökkimään mahaani ja sanoin jo että ei koske ku on kipeä. Oli eilen sitä mieltä että menisin töihin alkuviikosta, enkä pitäisikään saamaani saikkua. Ja minähän pidän saikkuni, ihan sama mitä on mieltä. Minä tässä kovilla olen ollut ja yksin joudun selviämään tästä. Kun ketään ei kiinnosta, kenellekään en voi puhua asiasta ilman haukkuja, kuten sen näkee täälläkin.

Ap

Mikähän oli peruste tuolle, että menisit töihin? Järkyttävä mies.

Ja jos koittaa kaljaa tähän aikaan, niin kannattanee alkaa miettiä muuttoa lapsen kanssa muualle.

Nimenomaan. Hyvä miehen malli sille teinillekin xD

Ja todellakaan et ap mene töihin. Pidät saikun ja toivut rauhassa.

Vierailija
102/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen yritin puhua asiasta. Eilinen oli elämäni kamalin päivä. Mies oli todella välinpitämätön, joten en puhunut koko iltana hänelle mitään. Viime yönä muksu herätti kolmesti ja yllätys, yllätys, minä hänen tarpeensa hoidin. Mies ei tosiaan aattele muuta kuin omaa mukavuuttaan ja kunhan itsellä on kivaa. Mun isommat lapset asuvat isällään jos tämä tieto uteliaita helpottaa ja rauhoittaa. Mies kittaa kaljaa taas jo aamusta. Äsken tuli tökkimään mahaani ja sanoin jo että ei koske ku on kipeä. Oli eilen sitä mieltä että menisin töihin alkuviikosta, enkä pitäisikään saamaani saikkua. Ja minähän pidän saikkuni, ihan sama mitä on mieltä. Minä tässä kovilla olen ollut ja yksin joudun selviämään tästä. Kun ketään ei kiinnosta, kenellekään en voi puhua asiasta ilman haukkuja, kuten sen näkee täälläkin.

Ap

Ja jos koittaa kaljaa tähän aikaan, niin kannattanee alkaa miettiä muuttoa lapsen kanssa muualle.

Koska tarvitaan rahaa. Mutta ei mun työtunneilla herroiks eletä :D

Huomisesta olisin tienannut 40€ ja ylihuomisesta olisi tullut 50€ xD

Juu, en mene töihin mattoja kantamaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ❤️ Ei auta sanoa mutta koita olla kiitollinen siitä mitä sulla on.. vaikka hormonit myllää nyt ja on suru.

Rukoilen sun puolesta että saat rauhan ❤️

Halauksia.

Vierailija
104/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Koska tarvitaan rahaa. Mutta ei mun työtunneilla herroiks eletä :D

Huomisesta olisin tienannut 40€ ja ylihuomisesta olisi tullut 50€ xD

Juu, en mene töihin mattoja kantamaan.

Ap

Taidatte olla molemmat jotain pienituloisia ja silti teette lisää lapsia.

Vierailija
105/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti suhdettasi ap- haluatko jatkaa noin välinpitämättömän miehen kanssa joka ei mitenkään huomioi sinua? Tuollainen käytös ei kyllä mitenkään ole rakastavan ihmisen käyttäytymistä!

Vierailija
106/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap on siivooja ja mies aamusta iltaan kaljaa kittaava työtön mies. Ap. llä lapsia 3,joista isän luona asuu 2. Yksi yhteinen lapsi. Nykyisellä miehellä lapsia edellisestä liitosta. Ja tähän tekevät vielä lisää lapsia. Missä järki?

Vierailija
107/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ❤️ Ei auta sanoa mutta koita olla kiitollinen siitä mitä sulla on.. vaikka hormonit myllää nyt ja on suru.

Rukoilen sun puolesta että saat rauhan ❤️

Halauksia.

Kiitollinen siitä mitä on? Ap:lla on juoppo vetelys miehenä, isommat kersat jäännyt eksälle ja rasittava 3v yksin huolettavana, kun miehestä ei ole mihinkään. Elävät vieläpä köyhyydessä ja keskenmeno siigen kaupan päälle. Entä onpa hienoa elämää, josta olla kiitollinen.

Vierailija
108/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työelämässä myös. Mutta olut maistuu ihan liikaa viikonloppuisin. Rahaa ei paljoa ole, ja lisää haki kaupasta, vaikka pyysin vain kolmea asiaa hakemaan. Kyllä, olen sanonut monta kertaa, että kun ei kerta ole mun varaa käydä edes kenkäkaupassa, niin ei kyllä olisi varaa ostella jatkuvasti olutta. Yhden pienen asian kun itselleni ostan joskus ja jouluna, niin älytön haloo, "taasko ostat jotain", joo taas ostan itselleni jotain, edelliskerrasta onkin jo vuosi aikaa.

Olen jo vuoden päivät ehdottanut, että mentäisi pienen kanssa lasten tapahtumiin yms, muttei miestä kiinnosta lähteä. Olen sitten yksin mennyt.

On todella kurja olo. Yksin tämän asian kanssa.

Vierailija
109/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että miehesi on täys idiootti. Sairaana töihin, jos on jo saanut saikkuakin? Mitä sinä tuollaisella kaljan kittaajalla teet. Päästä vapaaksi, jos ei perheelämä sitä kiinnosta. Pikaista paranemista, keskenmeno ei ole helppo asia ja joudut vielä olemaan yksin.

Vierailija
110/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on työelämässä myös. Mutta olut maistuu ihan liikaa viikonloppuisin. Rahaa ei paljoa ole, ja lisää haki kaupasta, vaikka pyysin vain kolmea asiaa hakemaan. Kyllä, olen sanonut monta kertaa, että kun ei kerta ole mun varaa käydä edes kenkäkaupassa, niin ei kyllä olisi varaa ostella jatkuvasti olutta. Yhden pienen asian kun itselleni ostan joskus ja jouluna, niin älytön haloo, "taasko ostat jotain", joo taas ostan itselleni jotain, edelliskerrasta onkin jo vuosi aikaa.

Olen jo vuoden päivät ehdottanut, että mentäisi pienen kanssa lasten tapahtumiin yms, muttei miestä kiinnosta lähteä. Olen sitten yksin mennyt.

On todella kurja olo. Yksin tämän asian kanssa.

Miksi sinä sitten tuollaisen kanssa haluat lisää lapsia? Ja eihän teillä muutenkaan ole lisä lapsiin varaa.

Vierailija
111/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä tilanne perseestä. Tiedän sen itsekin. En ole viitsinyt mitään puhua kui paska olo mulla on, kun ei kerta kiinnosta. Odotan huomista. Muksun vien päiväkotiin, saan olla aivan yksin ja sulatella tätä rauhassa pari päivää, kun ketään ei ole kotona. Eniten vituttaa tässä se, että minut jätettiin muksun kanssa yksin, vähän niinkuin "pärjää pääsi kanssa" - meiningillä, "minä pidän nyt hauskaa, kärsi sä vaan". Yritän ensin toipua eilisestä, ja päätän sitten mitä tehdä tämän liiton kanssa. Luulin tosiaan, että miehellä olis munaa sanoa edes kerran ei teinilleen, mutta eipä ollut. Unohti, että täällä pyörii pieni lapsi, joka on täysin avuton ja aikuisesta riippuvaisempi kuin 15 vuotias teinipoika, jos mulle olisi huonolla onnella huonosti käynyt.

Ap

Vierailija
112/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ehkä aiemmin olen melko välinpitämättömästi suhtautunut keskenmenoon aikaisessa vaiheessa, kun sellainen kuvahan siitä annetaan että vähän vuotaa.

No itselle tuli keskenmeno viikolla 6 ja se oli jotain ihan hirveää.

Verta tuli niin että jouduin taaperon vaipoista askartelemaan suojia ja nekin meni läpi tunneissa. Kramppeja, kylmää hikeä yms. Kuumetta

Hormonit ihan sekaisin vielä näin 3 kk myöhemmin.

Tsemppiä aloittaja, ei omakaan mies tajunnut mutta juteltiin asia läpi myöhemmin.

Suosittelen myös sinulle että kerrot tunteesi kun pystyt.

Ja tsemppiä.

Täytä limsapullo kuumalla vedellä ja haudo vatsaa, auttoi minulla kramppeihin vähän.

Vierailija
113/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä tilanne perseestä. Tiedän sen itsekin. En ole viitsinyt mitään puhua kui paska olo mulla on, kun ei kerta kiinnosta. Odotan huomista. Muksun vien päiväkotiin, saan olla aivan yksin ja sulatella tätä rauhassa pari päivää, kun ketään ei ole kotona. Eniten vituttaa tässä se, että minut jätettiin muksun kanssa yksin, vähän niinkuin "pärjää pääsi kanssa" - meiningillä, "minä pidän nyt hauskaa, kärsi sä vaan". Yritän ensin toipua eilisestä, ja päätän sitten mitä tehdä tämän liiton kanssa. Luulin tosiaan, että miehellä olis munaa sanoa edes kerran ei teinilleen, mutta eipä ollut. Unohti, että täällä pyörii pieni lapsi, joka on täysin avuton ja aikuisesta riippuvaisempi kuin 15 vuotias teinipoika, jos mulle olisi huonolla onnella huonosti käynyt.

Ap

Turhaan sinä sitä teiniä ja sen menoja syytät. Vika on yksistään miehesi. Tiesit että otat ns valmispaketin eli miehen jolla on lapsia. Turha sitä asiaa on parkua. Ja miten luulit, että mies on niin hyvä saalis, kun on jo ennestään eronnut? Varmaan ex vaimo jätti kaljanjuonnin tms takia. Syyhän siihen eroon oli, ei naiset huvikseen eroa jos on yhteisiä lapsiakin.

Vierailija
114/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Turhaan sinä sitä teiniä ja sen menoja syytät. Vika on yksistään miehesi. Tiesit että otat ns valmispaketin eli miehen jolla on lapsia. Turha sitä asiaa on parkua. Ja miten luulit, että mies on niin hyvä saalis, kun on jo ennestään eronnut? Varmaan ex vaimo jätti kaljanjuonnin tms takia. Syyhän siihen eroon oli, ei naiset huvikseen eroa jos on yhteisiä lapsiakin.

Mies haki eroa, kun ei elämäntapatyötöntä enää jaksanut katsella ja elättää. Että asiat voivat olla näinkin päin, uskokaa tai älkää, naiset.

Ap

Vierailija
115/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä siinä samaa mieltä apn kanssa, että mise olisi voinut kyllä sanoa teinilleen ei ja olisivat jättäneet messut väliin.

Täysin typerää pelätä teinin pettymyksen tunteita, olisi jo korkea aika opettaa käsittelemään niitäkin tunteita ja ottamaan muutkin huomioon, eikä aina olla minä, minä, minä. Kyllä tulee kakrulle kova koulu eteen jos nyt edes omilleen ikinä muuttaakaan.

Vierailija
116/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies haki eroa, kun ei elämäntapatyötöntä enää jaksanut katsella ja elättää. Että asiat voivat olla näinkin päin, uskokaa tai älkää, naiset.

Ap

No, eipä se näytä sinunkaan kanssa onnellinen olevan kun kaljaa kittaa ja kohtelee sua huonosti. Sitten kun nyt eroat, sulla on kaksi rikki mennyttä perhettä. Älä nyt ainakaan enää lapsia tee.

Vierailija
117/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

No, eipä se näytä sinunkaan kanssa onnellinen olevan kun kaljaa kittaa ja kohtelee sua huonosti. Sitten kun nyt eroat, sulla on kaksi rikki mennyttä perhettä. Älä nyt ainakaan enää lapsia tee.

Vierailija
118/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta toipuminen vaatii aikaa. Ei se helppoa ole. Ja vielä, kun on yksin asian kanssa :(

Jokainen toivoisi saavansa tukea puolisoltaan vaikeissa asioissa yms. ja tottakai se loukkaa, kun näin olekaan. Kyllä tuo on mieheltä vastuun pakoilua ja 3 vuotiaan lapsen heitteille jättäminen. Ohjeissakin lukee, että aikuisen on oltava paikalla, kun abortti tehdään lääkkeellisesti kotona. Varmasti on ap ollut peloissaan, paniikin partaalla, kun oli yksin ja vielä pienen lapsen kanssa. Ja mies ei viesteistä huolimatta mitään kiirettä pitänyt kotiin tulossa typeriltä messuilta.

Vierailija
119/119 |
02.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, en voi kuin ihmetellä että olet jaksanut tuollaista miestä katsella! Omaan mukavuuteen pistää rahaa ja sinä et saisi mitään ostaa. Nyt kasvatat selkärangan ja nouset sieltä kynnysmatolta! Sanot miehelle suorat sanat että sinua ei noin enää kohdella. Etsit oman asunnon, huomaat että elämäsi muuttuu rauhallisemmaksi ja rahallisestikin pärjännet kun voit itse taloutesi suunnitella.