Olen yksin, ja keskenmeno paljastui eilen ultrassa.
Viikko sitten plussasin. Tiistaina kävin gynellä, sain ajan toiselle gynelle eiliselle päivälle. Sikiön sykettä eikä liikettä ei enää ollut. Sain pillerit ja ohjeet kotiin abortointiin. Nyt olen yksin, vuodan verta, tää on kamalinta ikinä.
Ja missä on mies?
No meni sinne typeriin mopomessuille poikansa kanssa vaikka minä tarttisin kotona apua, kun jaloissa pyörii 3v uhmis.
En tiedä milloin tulevat, ja poika tuli tänne paskamaiseen aikaan muutenkin. Sille ei voi kertoa, kun on heti juoruamassa äidilleen ja mummolleen aivan kaiken, sellanen juoruämmä vielä.
Olo on hirveä. Vituttaa. Ahdistaa. Itkettää. Sattuu. Väsyttää. Eniten vituttaa, kun tälläisellä hetkellä sitä eniten kaipaisi toisen apua lapsen kanssa ja tukea vaikeassa tilanteessa. Mutta ei auta muu kuin kestää. Onneks olen sen ikäinen jo ja 3 lasta saanut aikaan, että saan sterin.
Tämä on eka ja vika kerta, kun näin tapahtuu.
Asian arkaluontoisuuden takia kukaan ei tiedä minun edes olleen raskaana.
Kommentit (119)
Voi luoja miten pahalta tuntuu puolestasi Ap. Miehesi on täysi ääliö!!! Lääkkeellinen keskeytys voi olla tosi kurja ja raju. Ja todellakin, siinä pitäisi olla aikuinen katsomassa perään. Toivoisin että juttu olisi provo, eikä kenenkään tarvitsisi noin idioottia miestä sietää tosielämässä.
Olen kokenut sekä spontaanin km:n että lääkkeellisen tyhjennyksen, eikä niissä hommissa kuulu olla lasten lähistöllä. Ei isojen eikä pienten.
Mies on tehnyt huonon valinnan suostuessaan lähtemään messuille, mutta älä viitsi suhtautua noin miehesi teini-ikäiseen. Rivien välistä paistaa mustasukkaisuus ja katkeruus ei-omaa lasta kohtaan, jolle miehesi antaa aikaa. Käytät tosi epäkunnioittavaa kieltä teinistä, varmasti normaalioloissakin olet mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
No. Nyt he palasivat oikein rentoutuneina takaidin. Lähtivät saunaan ja ottivat pikku neidin mukaan. Olo on todella tyhjä :(
Pahin on ohi, tai luulen niin. Ikinä en ole tälläistä kokenut. Ja jäin yksin kamalaan tilanteeseen. Ne klöntit olivat hirvittävän kokoisia ja tuntui ettei se lopu koskaan. Tämä oli pahempaa kuin synnytys, ja olen kolme lasta synnyttänyt kaikki alateitse ja yhden ilman kivunlievitystä, kun se oli syöksysynnytys.Toivottavasti kukaan ei joutuisi vastaavaan tilanteeseen. Koskaan. Tai ainakaan olisi yksin, kuten minä. Mies ei oikein vastaillut viesteihini koko päivänä. Luulin tosiaan olevan kotona, jos jokin menisi pieleen, ja tosiaan hoitaisi pienimpää.
Ap
Miksi et sano tuota kaikkea miehelle?
Ei kyllä sen teinin vika millään muotoa. Yritä päästä yli vihastasi häntä (vai ex-vaimoa?) kohtaan.
Mies olisi voinut perua pojan tulon ja perua messuille menon, kun jo eilen oli aloitettu abortti esilääkkeellä. En käsitä miksi miehet eivät voi ajatella yhtään mitään muuta kuin omaa mukavuuttaan, oli tilanne mikä tahansa?
Jos ap:lla jo kolme lasta, missä ne kaksi muuta olivat? Ja miten hän huomasi raskauden noin myöhään?
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä relaa, tilailee pitsoja ja chillailee, kun vessassa istun kolmatta tuntia vuodon ja nyrkin kokoisten hyytymien valuessa pönttöön? Onneks muksu nukkuu. Nälkäkin olis, mutta ei täältä pöntöltä mihkää lähetä.
Ap
Hyvin riittää kuitenkin voimat av:lle kirjoitteluun ja miehen lapsen haukkumiseen. Kyllä olisin minäkin lähtenyt mieluummin messuille kuin jäänyt kanssasi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos ap:lla jo kolme lasta, missä ne kaksi muuta olivat? Ja miten hän huomasi raskauden noin myöhään?
Lue ap. kommentit, sieltä ne selviävät, ainakin meille muille.
Ja miten tuo raskauden huomaaminen liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei selvinnyt, missä ne kaksi omaa lasta oli. Nuorin oli kotona.
Joo en jatkaisi tuon miehen kanssa, aivan kuin vauvan menetys ei koskettaisi häntä lainkaan.
Edesvastuutonta jättää 3 v ilman valvontaa ja tunteetonta jättää vaimo kokemaan keskenmeno yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tässä relaa, tilailee pitsoja ja chillailee, kun vessassa istun kolmatta tuntia vuodon ja nyrkin kokoisten hyytymien valuessa pönttöön? Onneks muksu nukkuu. Nälkäkin olis, mutta ei täältä pöntöltä mihkää lähetä.
Ap
Hyvin riittää kuitenkin voimat av:lle kirjoitteluun ja miehen lapsen haukkumiseen. Kyllä olisin minäkin lähtenyt mieluummin messuille kuin jäänyt kanssasi kotiin.
Et ole sitten kuullut, että se vie huomion tai ainakin vähentää, kivusta ja tuskasta. Se myös edistää ihmisen tajuissaan pysymistä.
Sama vaikutus äänikirjoilla, lukemisella, musiikilla jne.
Ja tätä suositaan kaikkialla, jopa hammaslääkärissä, ainakin yksityisellä.
Ja tuo, että sinäkin olisit lähtenyt messuille, kertoo vain sinun välinpitämyydestä ja vastuunottamisesta, kun vielä ylpeilet, kuinka olisit ollut 3v puolustuskyvyttömän lapsen jättänyt oman onnensa nojaan ja heitteille, mutta kyllähän ihmiset saattavat ylpeillä millä vain, jopa m urhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei selvinnyt, missä ne kaksi omaa lasta oli. Nuorin oli kotona.
Isällään? Tai jo aikuisua.
Jos oikeasti mies olisi jättänyt naisen jolla kovempia kipuja kuin synnytyksessä yksin pikkulapsen kanssa, luulisi että nainen olisi soittamalla komentanut miehen kotiin. Ei ainakaan, että hän olisi palstaillut pikkulapsi oman onnensa nojassa.
Teini ei ole tehnyt mitään väärä. Sinun on syytä olla miehellesi vihainen, ei teinille eikä ex-vaimolle.
Ihan kamala tilanne kyllä.
Siis kuin viikko plussasta ja syke ja liike muka näkyis? Sehän on ihan minikokoinen toukka vielä silloin? Ethän trollaa vakavalla aiheella??
Palstamammojen miesvihakiimalla korvattaisiin Olkiluodon ydinvoimala.
Siis te todellakin uskotte ihan kaiken, mitä palstalle suolletaan.
Eilen yritin puhua asiasta. Eilinen oli elämäni kamalin päivä. Mies oli todella välinpitämätön, joten en puhunut koko iltana hänelle mitään. Viime yönä muksu herätti kolmesti ja yllätys, yllätys, minä hänen tarpeensa hoidin. Mies ei tosiaan aattele muuta kuin omaa mukavuuttaan ja kunhan itsellä on kivaa. Mun isommat lapset asuvat isällään jos tämä tieto uteliaita helpottaa ja rauhoittaa. Mies kittaa kaljaa taas jo aamusta. Äsken tuli tökkimään mahaani ja sanoin jo että ei koske ku on kipeä. Oli eilen sitä mieltä että menisin töihin alkuviikosta, enkä pitäisikään saamaani saikkua. Ja minähän pidän saikkuni, ihan sama mitä on mieltä. Minä tässä kovilla olen ollut ja yksin joudun selviämään tästä. Kun ketään ei kiinnosta, kenellekään en voi puhua asiasta ilman haukkuja, kuten sen näkee täälläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eilen yritin puhua asiasta. Eilinen oli elämäni kamalin päivä. Mies oli todella välinpitämätön, joten en puhunut koko iltana hänelle mitään. Viime yönä muksu herätti kolmesti ja yllätys, yllätys, minä hänen tarpeensa hoidin. Mies ei tosiaan aattele muuta kuin omaa mukavuuttaan ja kunhan itsellä on kivaa. Mun isommat lapset asuvat isällään jos tämä tieto uteliaita helpottaa ja rauhoittaa. Mies kittaa kaljaa taas jo aamusta. Äsken tuli tökkimään mahaani ja sanoin jo että ei koske ku on kipeä. Oli eilen sitä mieltä että menisin töihin alkuviikosta, enkä pitäisikään saamaani saikkua. Ja minähän pidän saikkuni, ihan sama mitä on mieltä. Minä tässä kovilla olen ollut ja yksin joudun selviämään tästä. Kun ketään ei kiinnosta, kenellekään en voi puhua asiasta ilman haukkuja, kuten sen näkee täälläkin.
Ap
Miksi tuollaisen kanssa teet lapsia? Miksi otit eronneen miehen jolla on lapsia? Kai tajusit ettei kukaan eroa hyvästä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikähän oli peruste tuolle, että menisit töihin? Järkyttävä mies.
Ja jos koittaa kaljaa tähän aikaan, niin kannattanee alkaa miettiä muuttoa lapsen kanssa muualle.
No. Nyt he palasivat oikein rentoutuneina takaidin. Lähtivät saunaan ja ottivat pikku neidin mukaan. Olo on todella tyhjä :(
Pahin on ohi, tai luulen niin. Ikinä en ole tälläistä kokenut. Ja jäin yksin kamalaan tilanteeseen. Ne klöntit olivat hirvittävän kokoisia ja tuntui ettei se lopu koskaan. Tämä oli pahempaa kuin synnytys, ja olen kolme lasta synnyttänyt kaikki alateitse ja yhden ilman kivunlievitystä, kun se oli syöksysynnytys.
Toivottavasti kukaan ei joutuisi vastaavaan tilanteeseen. Koskaan. Tai ainakaan olisi yksin, kuten minä. Mies ei oikein vastaillut viesteihini koko päivänä. Luulin tosiaan olevan kotona, jos jokin menisi pieleen, ja tosiaan hoitaisi pienimpää.
Ap