Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies torjui painon takia?

Vierailija
01.02.2020 |

Kyselyä (sinkku)naisille (varatutkin saavat toki vastata että miten toimisitte, jos olisitte sinkkuja)

Alkutilanne: Olet 168 cm pitkä ja 82 kg nätti nainen. Ihailemasi mies torjuu sinut, vaikka on tiettävästi vapaa. Torjuntasyyt ovat sitä perus "en just nyt halua mitään suhdetta" tms.

Sitten myöhemmin, kun olet 58 kg ja kiinteytynyt myös, mies osoittaa kiinnostusta.

Miten nainen toimisit tällaisessa tilanteessa? Olettaen, että olisit yhä kiinnostunut miehestä.

Kommentit (191)

Vierailija
81/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itseä edelleen kiinnostaa niin mikäs siinä sitten, voihan se olla että ihan sattumalta on mieli seurustelun suhteen muuttunut, tuskin tuo painonpudotus yhdessä yössä tapahtui...

Itseänihän minä vain kiusaisin jos alkaisin "kostamaan" sitä, etten lihavana kelvannut. Sitä paitsi alussa katsotaan aina ulkonäköä ensin, joku ei välttämättä aloittaisi ylipainoisen kanssa seurustelua mutta ei siltikään harmistu, kun se oma rakas puoliso myöhemmin vähän lihoo.

Vierailija
82/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laihtunut todella paljon. Olin liikalihavana näkymätön ja sukupuoleton miehille.

Laihdutin liikakilot pois ja aloin urheilla säännöllisesti, kasvatin pitkät hiukset, pukeuduin eri tavalla, naisellisesti.

Miehet katselevat ja kysyntää on.

Minusta ihan ymmärrettävää. Aluksi se huomio tuntui oudolta, kun esim bussipysäkillä mies flirttaili tai metrossa mies vilkaisee kahteen kertaan jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti kypsä ihminen ymmärtää, että muillakin kuin itsellä on oikeus asettaa henkilökohtaista vaatimustasoa. Naisena en haluaisi ylipainoista miestä. Reiluna naisena ymmärrän samat toiveet miessukupuolen puolelta.

Joo, minäkin ymmärrän, enkä vaadi ketään hyväksymään minua ylipainoisena. Mutta sitä en ymmärrä että valehtelee ja keksii tekosyitä. 

Vierailija
84/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen laihtunut todella paljon. Olin liikalihavana näkymätön ja sukupuoleton miehille.

Laihdutin liikakilot pois ja aloin urheilla säännöllisesti, kasvatin pitkät hiukset, pukeuduin eri tavalla, naisellisesti.

Minusta ihan ymmärrettävää. Aluksi se huomio tuntui oudolta, kun esim bussipysäkillä mies flirttaili tai metrossa mies vilkaisee kahteen kertaan jne.

Ymmärrettävää...itse en vaan pystyisi olemaan miehen kanssa, joka ei hyväksy minua lihavana. Tuskin hyväksyisi sitten jos lihoisin uudestaan. 

Vierailija
85/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen, joka painottaa liikaa ulkoisia arvoja on usein myös rasittavan epävarma itsekin. Sellaisen kanssa eläminen, seurustelu, asuminen yhdessä, menisi kaiken aikaa "pohtimiseen" mitä muut ovat teidän suhteesta ja tekemisistä mieltä.  Et saisi häneltä muuta kuin valmiiksi muualta omaksuttuja mielipiteitä saati saisitte mitään aitoa vuorovaikutusta syntymään keskenänne.

Jos on kerran torjunut, niin miksi turhaan jäädä häntä pohtimaan sen enempää. Maailmassa on mukavia ihmisiä, joita kannattaa vähän aikaa odotella.

Ok. Olen tosin tavannut aika lihavia ihmisiä, joille tuosta suuresta ylipainosta on tullut itsessään jonkinlainen valttikortti, kun ovat oppineet sen syyllistämisarvon.

Minulle suuri ylipaino on rumaa, suuri terveysriski ja merkki huonosta elämänhallinnasta. Ihmistä ei ole suunniteltu läskikasaksi.

Fyysisissä töissä myös pääsevät helpommalla, kun ahtaisiin paikkoihin yms. ei mahdu ja voi sen kepakon eli minut laittaa puolestaan aina asialle. Onko tämä reilua? Usein toivon, että olisinpa minäkin lihava, niin pääsisin vähemmillä töillä koska "en minä mahdu/taivu/whatever". Hoikkana ei ole mitään tuollaisia luistamissyitä vaan hommat on tehtävä.

Vierailija
86/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läski tosiaan häivyttää ne sukupuoleen liittyvät seikat. Ei kannata mielestäni kauheasti itkeä sitä muille ihmisille, koska tämä on vain biologiaa tms? Samat säännöthän on kaikille. Jos syö paljon, muuttuu palloksi. Ja tämä tulee ihmiseltä, jolle kovin rakastunutkin mies aikanaan totesi, että no en kyllä ole kovin siro kieltämättä. Tuntui pahalta vaikka en hänen tunteisiinsa vastannut. Painoon liittyvät kommentit sattuvat, ainakin minua. Mutta en ole ollut painava vuosikausiin.

Vierailija
87/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet minua lyhyempi ja painat lähes 20kg enemmän.

Alle 170cm:lle 65kg on ihan maximi paino jos ei harrasta jotain treenaamista.

No huh. Olet ap:ta pidempi ja painat lähes 20 kiloa vähemmän kuin hän. Ap on 58kg ja sinä siis n. 40kg?!?

Vierailija
88/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin ymmärrän, jos joku ei pidä ylipainoista seksuaalisesti viehättävänä, eikä siinä oo mitään pahaa tietenkään. En silti tossa tilanteessa enää lämpenis miehelle, koska tietäis, että jos taas lihoisin, niin sitten en enää kiinnostais. Tää varmaan altistaisi helposti syömishäiriöllekin jne.

Ahaa, itselle pitää voida antaa optio lihomiseen. Eikö olisi fiksumpaa käsitellä ne asiat pois, jotka johtaa ylensyöntiin ja/tai jatkuvaan herkutteluun?

Syömisellä/herkuttelulla ja lihomisella ne sen sijaan ei ratkea.

Vierailija
89/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti kypsä ihminen ymmärtää, että muillakin kuin itsellä on oikeus asettaa henkilökohtaista vaatimustasoa. Naisena en haluaisi ylipainoista miestä. Reiluna naisena ymmärrän samat toiveet miessukupuolen puolelta.

Ei ole siitä kysymys, saa vaatia vaikka 40kg naista jos haluaa mutta tuo epärehellisyys, käytös ja kyllä se on nöyryyttävää jos yhtäkkiä sut torjunut kiinnostuu kun olet muuttunut ei siitä tule mitään jos on vähänkään itsekunnioitusta.

Missä epärehellisyys? Ap on läski, mies ei ole kiinnostunut. Ap laihtuu, mies kiinnostuu. Totta kai minäkin kiinnostuisin miehestä, joka saa elämäntapansa hallintaan. Sehän kertoo paljon kyseisen ihmisen henkisestä selkärangasta.

Eihän mies kertonut ap:lle että syy on ylipaino vaan että ei muka halua suhdetta -> käännös ei halua suhdetta juuri ap:n kanssa koska lihava.

Minusta tuo on ollut kohtelias tapa torjua toinen. Huonokäytöksistä olisi ollut sanoa toista lihavaksi. Kaikkea saa ajatella mutta kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen. Olen minäkin torjunut miehen jolla paha akne ja todellakaan en sitä sanonut syyksi.

T. Ylipainoinen nainen

Ihan mielenkiinnosta, osoittaisitko kiinnostusta samaa miestä kohtaan sitten jos hän saisi ihonsa kuntoon? Kuinka suhtautuisit siihen, jos mies silloin torjuisi sinut?

Tuskin osoittaisin. Mulla ei toistaiseksi ole ollut vielä niin huono vienti, että tarvitsisi palata haikailemaan niiden perään, jotka oon joskus torjunut. Toisaalta oon myös tottunut siihen että ylipaino on joillekin turn off ja tottunut myös siihen, että joskus torjutaan. Eli jos kuvitellaan että yrittäisin tuota miestä ja tulisin torjutuksi, niin varmaan se kirpaisisi lyhyesti ja sitten suuntaisin huomioni muihin mahdollisuuksiin.

T. Se ylipainoinen

Noin suhtautumaan pystyy vain ihminen, jolla on vahva itsetunto. Epävarmat ihmiset jäävät kiinni egonsa loukkauksiin ja hekumoivat ajatuksella , että saisivat torjua ihmisen joka torjui heidät.

Vierailija
90/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkää edes harkitsisi tuollaista miestä. Seuraava kysymys.

Vierailija
91/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle suuri ylipaino on rumaa, suuri terveysriski ja merkki huonosta elämänhallinnasta. Ihmistä ei ole suunniteltu läskikasaksi.

Tämä. En ala minkään laarditankkerin siipaksi.

Vierailija
92/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjestas mitä amatsooneja! Yli 80 kg on luonnoton paino naiselle.

Vierailija
93/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se juna meni jo. En alkaisi juttuun tuollaisen miehen kanssa.

Ansaitset parempaa.

Vierailija
94/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä hyvin olisi aloittaja voinut kysyä joko olette lopettaneet puolisonne kiusaamisen.

168cm pitkä 82kg nainen ei ole nätti, vaan lihava.

On naurettavaa syyllistää miehiä siitä, ettei epäterveellisen lihavia naisia koeta kauniiksi (tai edes nätiksi), vaan terveen kokoiset naiset kiinnostavat miehiä enemmän.

Vierailija
95/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai kukaan halua läskiä porsasta katella

Vierailija
96/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin olisi aloittaja voinut kysyä joko olette lopettaneet puolisonne kiusaamisen.

168cm pitkä 82kg nainen ei ole nätti, vaan lihava.

On naurettavaa syyllistää miehiä siitä, ettei epäterveellisen lihavia naisia koeta kauniiksi (tai edes nätiksi), vaan terveen kokoiset naiset kiinnostavat miehiä enemmän.

Ap:n kokemus nätteydestä on varmaan syntynyt siitä, että monille miehille hänen ulkonäkö on ollut ok.

Mä oon lievästi ylipainoinen nainen ja ihan saan positiivista huomiota miehiltä. Hoikempana sain toki enemmän, mutta ei tää kaikkia karkoita. Ne jotka ei tykkää, saa tietysti antaa pakit.

Vierailija
97/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisiko ap itse läskin miehen? Tai muut ketjun naiset?

Aika monella suomalaisella naisella on lihava mies koska miehissä niin moni on lihava. Siinä mielessä huvittaa naiselta hoikkuutta vaativat miehet.

T..hoikka nainen jolla vuosien mittaan lihavaksi lihonut miespuoliso

Vierailija
98/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herranjestas mitä amatsooneja! Yli 80 kg on luonnoton paino naiselle.

Harva mies osaa arvioida naisen painoa. Oma mies veikkasi painokseni 65kg vaikka totuus on 75kg. Samoin irl eräs mies oli musta erittäin kiinnostunut (olin tuolloin vielä sinkku) ja nettideittiprofiilisssaan haki 50-60kg painavaa naista. :D

Vierailija
99/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia miehiä ja naisia on kylläkin yhtä paljon.  

Vierailija
100/191 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas lapsellista olettaa ihminen on yhtä viehättävä 100kg kuin 50 kg

Toiseksi lapsellista väittää että lihavuus on VAIN ulkonäkö asia

Lihavuus vaikeuttaa koko elämää, rajoittaa liikuntaa, palautumista, aiheuttaa sairauksia, kulumia, altistaa miljoonalle eri riskitekijälle

Lihavuudessa ei ole mitään hyviä puolia....ei mitään....usko jo