En jaksa miehen tapaa leikkiä lasten kanssa!!!
Meillä on 2v poika ja 6kk tyttö. Minä hoidan aina lapset ja kodin ja oikeastaan melkein kaiken tässä taloudessa. Mies tekee lapsista ihan hulluja riehujia eikä ymmärrä, etten kerta kaikkiaan jaksa sitä hirveää riehumista ja huutamista. Mies ei siis koskaan esim syötä lapsia, vaihda vaippaa, käytä pesulla, pue päälle jne ellen erikseen pyydä ja silloinkin tehdään nuristen. Olen henkisesti ihan poikki muutenkin ja äreä jatkuvasti ja mies sitten vielä lisää vettä myllyyn tekemällä näistä lapsista jotain vtun mielipuolia. Poika on todella vilkas ja villi tapaus. Ja varmasti mies on tähän käytöksellään osasyy.
Mies ei koskaan voi leikkiä leluilla nätisti heidän kanssaan vaan leikit on sellaisia, että riehutetaan ja juoksutetaan ja huudetaan koko ajan. Heitetään palloa kovaa lasta päin ja hohotetaan kovaa päälle. Jahdataan niin, että lapsi lopulta pelkää tai kaatuu ja satuttaa itsensä. Annetaan "piiskaa" paidalla kevyesti ja taas nauretaan kovaäänisesti päälle. Otetaan peitto pään päälle ja huudetaan HUHUU. Otetaan lapsi syliin ja heitetään jollain vtun heitolla sänkyyn. Poika kyllä yleensä nauraa katketakseen, mutta monesti selvästi pelästyy ja tulee äidin luo turvaan. Miksi tarvii olla noin helvetin rajuja leikkejä, oikein tekee tosta pojasta levottoman ja riehuvan riiviön. On alkanut vauvankin kanssa leikkimään tuollaisia huutoleikkejä. Tai jahtaa vauva sylissä poikaa ja huutaa kovaa.
Sitten mies vielä suuttuu, jos on jaksa kuunnella ja katsella tuollaista. Äskön oli tilanne, jossa mies heitti pehmeää palloa poikaa ja ikkunaa päin kovaa ja huusi aina päälle "DODGEBALL!!!!!!#!#!!€!€!" Tätä riehumista jatkui varmaan 10min ja mulla alkoi mennä hermo ja vedin peiton pään päälle ja hautauduin sohvalle. No sitten mies alkoi heittelemään minua päähän pallolla ja huutamaan entistä kovempaa. Lapsi alkoi riekkua päälläni ja molemmat olivat sitten lopulta päälläni mylvimässä. Menin saunaan kun halusin hetken hiljaisuutta mutta ei kun mies ja lapsihan sinne seuraavat huutamaan.
Mies sitten lopulta suuttui, kun hän ei saa leikkiä lasten kanssa ja kerrankin kun hän tekee lasten kanssa jotain niin ei saa tehdä. Ja lähti pojan kanssa äidilleen. Ja varmasti riehumaan. Hänen äitinsäkin on monta kertaa sanonut, ettei tolla tavalla voi leikkiä ja miksi pitää möykätä. Enhän mä nyt tarkoita ettei saa tehdä, mutta onko stna pakko huutaa ja mylviä ja riehua??? Leikkiä voi huutamattakin. Vtuttaa kun mies ei osaa olla isä joka asettaa rajoja, vaan on pahempi kakara kuin kumpikaan lapsistaan ja opettaa heille kaikki pahat ja että riehutaan vaan.
Itsehän olen mieheni valinnut, mutta voi kun olisin tiennyt millainen on lasten kanssa leikkiessä. En jaksa tollaista hirveää riekkumista kun muutenkin on univajeen ja oman ajan puuttumisen takia pinna kireällä jatkuvasti.
Kommentit (102)
Kaikki nuo miehet ovat täysin epäkelpoja leikkimään lapsen kanssa.
Onko miehillänne aivoissa vikaa jos ei kerrasta mene perille kun sanotaan että tuollaiset leikit ei sovi?
Saati että aikuinen ei tosiaan itse osaa arvioida miten leikitään itseä pienemmän ja heikomman ja herkemmän kanssa jotta tähän ei satu tai muuta ikävää tapahdu?
Ja jotkut teistä ovat vielä toistamiseen lisääntyneet tuollaisen kanssa.
Eikö ole mitään keskusteluyhteyttä vai pelkäättekö niin kovasti jäävänne yh:ksi että ette voi mitään sanoa?
Onko teistä normaalia että mies ei tee kodin eteen mitään ja ainoat leikit lasten kanssa ovat liian rajuja? Tuohan on aivan selvä homma ettei miehellä ole MITÄÄN vastuuntuntoa omia lapsiaan kohtaan, ei mitään vanhemmuuteen kuuluvaa vaistoa suojella ja leikkiä turvallisesti.
Nuo miehenne ovat oikeasti jotain imbesillejä, jolloin vastuu turvallisuudesta jää täyspäiselle aikuiselle, tässä tapauksessa äidille.
Joku täällä kirjoitti "kun miehelle huomauttaa liian rajusta leikeistä, hän ottaa nokkiinsa ja uhriutuu." Niin varmasti, koska sinä koitat viedä häneltä ainotta keinoa purkaa jotain sisäistä ongelmaa ja aggressiota, joka näyttäytyy liian rajuna leikkinä pienen lapsen kanssa.
Kuinka tossu pitää aikuisen olla ettei saa karjaistua jos ei muu mene perille, että nyt loppuu se liian raju leikki lasten kanssa, nyt loppuu se iltaa vasten villitseminen, lapset eivät rauhoitu nukkumaan.
Seuraavan kerran kun liian raju leikki alkaa, ota ja lähde omille menoillesi. Joku sen oli täällä jo tehnytkin. Antaa miehen hoitaa hommat. Ja jos et pysty siihen, silloin olet lisääntynyt aivan väärän ihmisen kanssa kun et uskalla lasta jättää isänsä kanssa kaksin.
Suurinosa myös kuulostaa siltä että mies kostaa lasten villiinnyttämisellä jotain pahaa oloaan lasten äidille, sekä tavallaan haastaa riitaa noilla toimilla, jotta lapsen äiti puuttuisi peliin ja mies voisi kokonaan vetäytyä vastuusta heittäytymällä marttyyriksi.
Pistää oikeasti miettimään miksi aikuiset naiset eivät tee tarvittavia toimenpiteitä jotta i*iootti mies lopettaa lapsen vahingoittamisen.
Joo, täällä myös yksi siitä dokkarista kiinnostunut.