Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te Miehet, jotka ette pidä lävistyksistä/tatskoista naisella!

Vierailija
01.02.2020 |

Tiedustelisin mielipidettänne jonkinlaisten perustelujen kera siitä voiko perinteikäs napalävistys olla naisellinen ja tyylikäs tai jotenkin positiivinen asia, samoin kuten käsittääkseni monen mielestä lävistetyt korvalehdet (siis ne tavalliset "korvikset".
Kuten ehkä arvaatte on itselle teininä tullut näpalävistys hankittua ja sitäkin näin aikuisena pohtinut onko jokin tietty aikaraja jonka jälkeen napakoru näyttää kantajallaan säälittävältä teiniajan muinaisjäännökseltä, josta olisi viisainta luopua...toisaalta intiassa kyseinen lävistys kai on ihan tavallinen vanhemmillakin naisilla.

Eritisesti kiinnostaa ns. kunnollisten tavis miehen mielipide mutta miksei muidenkin pohdintaa aiheeseen liittyen :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit sekä lävistykset antaa mielikuvan huonosta elämänhallinnasta, eli hissi ei kulje ylimpään kerrokseen. Aikalailla täydellinen turn-off. Korvakoru on ok. M42

22/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedustelisin mielipidettänne jonkinlaisten perustelujen kera siitä voiko perinteikäs napalävistys olla naisellinen ja tyylikäs tai jotenkin positiivinen asia, samoin kuten käsittääkseni monen mielestä lävistetyt korvalehdet (siis ne tavalliset "korvikset".

Kuten ehkä arvaatte on itselle teininä tullut näpalävistys hankittua ja sitäkin näin aikuisena pohtinut onko jokin tietty aikaraja jonka jälkeen napakoru näyttää kantajallaan säälittävältä teiniajan muinaisjäännökseltä, josta olisi viisainta luopua...toisaalta intiassa kyseinen lävistys kai on ihan tavallinen vanhemmillakin naisilla.

Eritisesti kiinnostaa ns. kunnollisten tavis miehen mielipide mutta miksei muidenkin pohdintaa aiheeseen liittyen :)

Mies, nainen tai hermafrodiitti, niin tatuoinnit ja lävistykset ovat mielestäni rumia. Toisaalta ne ovat käteviä, kun yhdellä vilkaisulla voi luokitella henkilön. Esim. omalla työpaikallani on henkilökuntaa  on tuhansia, enkä muista nähneeni tatuointeja tai lävistyksiä, poikkeuksina naisilla olen nähnyt korvakoruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napakoru on aika kiva oikealla naisella, jos ei ole mikään kauhean iso ja roikkuva yhdistettynä alaselkätatskaan tms.

Vierailija
24/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaläviatykset on ihan turhia. Samoin napalävistykset. Näyttää vaan rumalta.

Vierailija
25/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttäjät miellyttää. Miellyttämisen halu=huono itsetunto

Vierailija
26/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneinta on luonnollinen hoidettu nainen, ei sotkuja eikä lävistyksiä.

Vierailija
27/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Eipä tule yleensä edes kiinnitettyä huomiota naisten koruihin/tatuointeihin muuten kuin negatiivisessa mielessä.

Vierailija
28/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni napalävistys aika neutraali juttu. En pahemmin läväreistä tai tatskoista syty, mutta ei yksittäinen lävistys mitään haittaa. Sitten jos on naama täynnä rautaa ja iho kokonaan tatskojen peitossa, niin se on jo turn off

Vierailija
29/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lävistykset korvalehdissä ovat itsestään selvästi ok, mutta muut lävistykset ei? Ja miksi korvalehdissäkin lähinnä vain yksi / korvalehti on ok? En tajua. Itse olen siis nainen, jolla ei ole edes korvakoruja, ei siis mitään lävistyksiä, mutta en silti tajua tuota logiikkaa. Vai onko se niin, että miellätte lävistykset niin hurjiksi, että sen vuoksi ette tykkää? Että tavalliset pienet korvakorut ovat vielä niin sovinnaiset, että se on ok?

Vierailija
30/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "luonnollinen hoidettu"?

Vierailija
31/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea turn-off, että aikuinen nainen kyselee tällaisia tältä paskapalstalta ja on noin epävarma ja heikkoitsetuntoinen.

Vierailija
32/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "luonnollinen hoidettu"?

ajeltu?

Vierailija
34/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea turn-off, että aikuinen nainen kyselee tällaisia tältä paskapalstalta ja on noin epävarma ja heikkoitsetuntoinen.

Kunhan mielenkiinnosta kyselen millaisia mielipiteitä asiasta on(jos on), sehän voi parhaimmillaan avartaa omaa näkemystä asiaan tai jos yleinen suhtautuminen on vaikkapa nuivaa, niin en välttämättä halua antaa itsestäni tietämättäni tiettyä tai kyseenalaista vaikutelmaa jos sellainen on vaarana.

Varsinkin kun nykyään suhtaudun omaan lävistettyyn napaan aika välinpitämättömästi ja luultavasti kysyttäessä en muistaisi mainita että on lävistys, koska en itse sitä jotenkin miellä sellaiseksi, samoin kun en korvienkaan....muista lävistyksistä tulee yleensä itselleni erilainen mielleyhtymä ja jos napalävistys herättää muissa samoja tunteita kuin itselleni yleisesti lävistykset, niin voisin siitä korusta luopuakin.

-ap

Vierailija
35/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakorut sopivat naisille. Napalävistys menettelee. Tatuoinnit ja nenälävistys 100 prossan turnoff minulle.

Vierailija
36/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko muuten mielestänne naiselle isot korvarenkaat? vai onko "hutsahtavat"

Vierailija
37/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lävistykset korvalehdissä ovat itsestään selvästi ok, mutta muut lävistykset ei? Ja miksi korvalehdissäkin lähinnä vain yksi / korvalehti on ok? En tajua. Itse olen siis nainen, jolla ei ole edes korvakoruja, ei siis mitään lävistyksiä, mutta en silti tajua tuota logiikkaa. Vai onko se niin, että miellätte lävistykset niin hurjiksi, että sen vuoksi ette tykkää? Että tavalliset pienet korvakorut ovat vielä niin sovinnaiset, että se on ok?

En tiedä miksi, mutta mielestäni se on juuri noin. Normaalit korvakorut, yksi per korvalehti, on hyvä, ja jopa suotavaa. Kaikki muut lävistykset on turhia tai rumia. Samoin tatuoinnit. Tosin poikkeuksia olen joskus todella harvoin nähnyt, että joku tatuointi onkin näyttänyt aika hyvältä tai joku napakoru jollain nuorella saattanut näyttää hyvältä.

Kuitenkin pääsääntöisesti mielestäni ehdottomasti paras on vain ne pelkät korvakorut.

M40

Vierailija
38/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, tämän minäkin haluaisin tietää! Mutta veikkaan että miehet on tottuneet vain noihin tavallisiin korvakoruihin...toisaalta jostain syystähän juuri niiden lävistäminen on yleistynyt...mistäköhän sekin tapa juontaa juurensa? ja sitten sekin miksi naisille laitetaan molempiin korviin ja miehille vaan toiseen

Vierailija
39/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun olen ottanut napaan lävistyksen nuorempana ja nenäkorun...saahan ne korut pois mutta lävistysreikä jää. Meneeköhän ne pienemmäksi jos ottaa korun pois?

Vierailija
40/46 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi ja miksi? Siksi. Kai tässä on jokaisella oikeus omaan makuunsa ja mielipiteisiinsä. Miksi on okei olla yksi korvis per korva, mutta ei 28? Koska 28 ei ole enää ihan ns. normaalia, joka jo sinällään kertoo henkilöstä jotain. Miksi on okei lävistää korvat mutta ei okei laittaa jotain hiton suurta hakaneulaa poskesta läpi, tai tatuoida silmämunia mustiksi? No ihan just tuosta samasta syystä. Siis tämä on minun mielipiteeni. Jos sinulla on eri mielipide, niin se on ihan okei.