Hei te Miehet, jotka ette pidä lävistyksistä/tatskoista naisella!
Tiedustelisin mielipidettänne jonkinlaisten perustelujen kera siitä voiko perinteikäs napalävistys olla naisellinen ja tyylikäs tai jotenkin positiivinen asia, samoin kuten käsittääkseni monen mielestä lävistetyt korvalehdet (siis ne tavalliset "korvikset".
Kuten ehkä arvaatte on itselle teininä tullut näpalävistys hankittua ja sitäkin näin aikuisena pohtinut onko jokin tietty aikaraja jonka jälkeen napakoru näyttää kantajallaan säälittävältä teiniajan muinaisjäännökseltä, josta olisi viisainta luopua...toisaalta intiassa kyseinen lävistys kai on ihan tavallinen vanhemmillakin naisilla.
Eritisesti kiinnostaa ns. kunnollisten tavis miehen mielipide mutta miksei muidenkin pohdintaa aiheeseen liittyen :)
Kommentit (46)
Se on ok. Pääasia, ettet ala lävistää pärstääsi.
Mitä väliä kaikki ei tykkää kuitenkaan teit mitä tahansa.Se että tekee tai jättää tekemättä jotain muiden tykkäämisen takia on aika hölmöä
Jos se napalävistys on todella hankittu teininä eikä aikuisena kännissä festareilla, niin se on minulle ihan ok. Voi olla seksikäskin, jos se sopii kantajalleen.
M31
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä kaikki ei tykkää kuitenkaan teit mitä tahansa.Se että tekee tai jättää tekemättä jotain muiden tykkäämisen takia on aika hölmöä
On sillä merkitystä. Kuitenkin napalävistys on ja pysyy. Itsellenihän sen aikoinaan hankin, mutta mieli voi silti muuttua.
-ap
Jos mies ei tykkää läväreistä tai tatskoista, miksi tykkäisi sun napaläväristä? Toisaalta se ei varmaan mikään este suhteellekaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sillä merkitystä. Kuitenkin napalävistys on ja pysyy. Itsellenihän sen aikoinaan hankin, mutta mieli voi silti muuttua.
-ap
Ei sillä siltikään ole mitään väliä, jos se jonkun mielestä näyttää rumalta/kauniilta, näyttää se sitten siltä. En jaksa uskoa, että yks läväri estäisi oikeaa rakkautta, jos sellainen tulisi vastaan. Ja jos se miestä tyyliin oksettaisi, ottaisit ihan varmasti sen vaan pois :D
Vierailija kirjoitti:
Jos se napalävistys on todella hankittu teininä eikä aikuisena kännissä festareilla, niin se on minulle ihan ok. Voi olla seksikäskin, jos se sopii kantajalleen.
M31
Kiitos vastauksesta. Halusin sen ottaa tultuani täysi-ikäiseksi ja pitkän harkinnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
M31
Jos on seksikäs ja sopii kantajalleen mutta hommattu teininä kännissä festareilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Jos on seksikäs ja sopii kantajalleen mutta hommattu teininä kännissä festareilla?
= on ok. Vai pitääkö vielä monasti toistaa?
Kai se riippuu myös navasta, missä se lävistys on? Riippumatta siitä, pitääkö tatuoinneista tai lävistyksistä, uskoisin että suurin osa on sitä mieltä, että niihin kohtiin mihin niitä on lisätty on tarkoitettu vetämään katse puoleensa. Niinpä timmi masu napalävistyksellä voi olla hyvinkin nätti, kantajan iästä viis, kun taas ryppyinen sellupallo, jossa roikkuu timantteja, ei välttämättä ole kovin esteettinen tai eroottinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
Älä viitsi vastailla minun puolestani.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Ei tulis mieleenkään, vai missä kohtaa näit nimimerkkisi M31??
Okei, asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus (ja olen varmastikin juuri se hakemasi 'kunnollinen tavismies'). Itse en pidä tatuoinneista enkä lävistyksistä juuri lainkaan.
Tatuoinneista käy sellaiset pienet (luokkaa kolikon kokoiset), yksittäiset jutut kuten vaikka joku kukka tai sydän esim. pakarassa tai hartiassa. Mutta lähtökohtaisesti tatuoinnit ovat minulle turn-off.
Lävistyksistä korvat tietysti ihan okei, kunhan ei ole kauhean montaa. Nenässä sierainkannen pieni nasta juuri ja juuri menettelee, mutta en kauheasti pidä siitäkään.
Nännit ja pimppi ovat täysin no-no, en todella tykkää tippaakaan. Vaikka olisi muuten miten seksikäs daami, niin tuollaiset lävistykset romauttaisi kiinnostuksen aivan nollaan, tai paremminkin negalle.
Napa on sitten jossain siltä väliltä. Jos on siro ja esteettinen (siis lähinnä lävistys, mutta myös napa!) niin vielä menettelee, saattaa jopa olla kivakin, mutta mitään isoa tai rumaa esim. hakaneulaa tms. en haluaisi nähdä.
Napalävistys ok jos kroppa kunnossa roikkuvaa säkkiä ei kyllä koru komista. Yli kolmikymppisellä maisella kulma, huuli ja kielilävistys on sellaisia mistä ajattelen naisen jämähtäneen teini-ikään 🤔
M33
Perinteiset korvakorut lävistyksillä OK, muut on tarpeetonta leikkimistä ja erikoisuuksien etsimistä mauttomuuksiin asti. Jolle sitten ole mitään rajaa kun sille tielle lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Sinä vastasit minulle esitettyyn kysymykseen. Ole vähän tarkempi jatkossa.
M31
En erityisemmin pidä tatuoinneista ja lävistyksistä, mutta ne eivät ole minulle yleensä mikään iso juttu. Napakoru ei ole paha. Kuitenkin joku sonninrengas tai nännilävistykset ovat iljettäviä. Tai yleensäkin iso määrä lävistyksiä. Tai tatuointeja joka puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M31
M31
Sinä vastasit minulle esitettyyn kysymykseen. Ole vähän tarkempi jatkossa.
M31
Toivottavasti olet huomannut, että tällä palstalla saa vastata mihin haluaa. Saa myös olla vastaamattakin. Sulla on vieläpä se etu, että käytät M31 nimmaria, jolla erotut muista vastaajista. Jos vastaisin samalla nimmarilla, ymmärtäisin, että kilahtaisit vähän.
Naamassa lävistykset turn-off. Joskus näkee naamalävistettyjä naisia ja näyttää kuin olisi haulikolla ammuttu 😂 Korvikset ok paitsi venytyskorut ällöttäviä. Ei näytä hyvältä shampanjapullonkorkki korvassa!
Jäi aloituksessa mainitsematta(jos merkitystä), että kroppa on edelleen hoikassa kunnossa ja vatsa timmi vaikken napaani esittelekään julkisesti (paitsi ehkä rannalla)
-ap