Superlike tinderissä
Minkä takia profiilini on joka kerta top profiileissa jossa on 4 profiilia jolle voi antaa superliken?
Joka toinen mies on painanut minulle superlikeä tinderissä ja se alkaa jo ärsyttää kun ei tiedä kuka on oikeasti kiinnostunut
En omista tinder goldia ja olen ollut kuukauden tinderissä
Kommentit (54)
On se kauheaa olla suosittu.
T: Ruma ja lihava mies
Vierailija kirjoitti:
Yritän tässä vaan selvittää miksi olen top listoilla aina
En ymmärrä miten sinne ees joutuu
Superlike tulee helposti vahingossa.
Mistä ihmeestä näet että olet jollain top-listoilla, jos sinulla ei ole käytössäsi maksullista versiota?
Vierailija kirjoitti:
Minut torjuttiin kaltaistesi toimesta T. Ruma ja kookas nainen
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä näet että olet jollain top-listoilla, jos sinulla ei ole käytössäsi maksullista versiota?
Tätä minäkin ihmettelin. Näkyykö Tinderissä muka joku listasijoitus ja minkä ihmeen perusteella se muka määrittyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sinne ees joutuu
Sovelluksessasi on joku bugi tai se on mainos. Ei tuollaista listaa ole normaalissa tinderissä.
Vierailija kirjoitti:
Match miehien kanssa jotka ovat painaneet minulle superlikeä sitten kysyn miehiltä miks painoit superlikeä ja he kertovat olleeni top listalla josta valitsivat minut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelin. Näkyykö Tinderissä muka joku listasijoitus ja minkä ihmeen perusteella se muka määrittyisi?
Match miehien kanssa jotka ovat painaneet minulle superlikeä sitten kysyn miehiltä miks painoit superlikeä ja he kertovat olleeni top listalla josta valitsivat minut
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sinne ees joutuuSovelluksessasi on joku bugi tai se on mainos. Ei tuollaista listaa ole normaalissa tinderissä.
Minulle tulee aina miehistä sama top lista joten bugi se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Superlike tulee helposti vahingossa.
Niinkun sanoin olen kysynyt miehiltä eli match ja miksi painoivat superlikeä ja ovat joko kehuneet tai sanoneet et olen sillä weekly top listalla huoh osaatko lukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt alkaa löytymään juurisyy sille miksei enemmistö miehistä saa mätsejä. Vaatimattomat jätetään suoriltaan sivuun ja siirrytään suoraan toplistalla oleviin naisiin.. Miehet syyttävät naisia tästä vaikka tekevät itse täysin samoin
No voi kyynel. #humblebrag
Minulla on sinulle ratkaisu karmeaan ongelmaasi. Tykkää niistä profiileista, jotka sinua kiinnostavat. Sen jälkeen selviää, alkaako juttu sujua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinnehän taitaa mennä uusimmat ja aktiivisimmat profiilit. Eli kun teet uuden profiilin, sitä näytetään aluksi monille käyttäjille. Sitten sille tulee luonnollisesti tiuhempaan tahtiin tykkäyksiäkin joten saattaa mennä jollekin listalle.
Miten ylipäätään keksit kysyä tuollaista niiltä miehiltä? En nyt ihan tajua tätä kuvioita.
Mä en painanut sulle Superlikeä koska oot liian lihava mun makuun ja sulla on ruma naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sinne ees joutuuSovelluksessasi on joku bugi tai se on mainos. Ei tuollaista listaa ole normaalissa tinderissä.
En ole käyttänyt tinderiä pitkään aikaan. Missä siellä muka tulee joku top-lista?
Vierailija kirjoitti:
Mä en painanut sulle Superlikeä koska oot liian lihava mun makuun ja sulla on ruma naama.
Ja sinä taas olet liian köyhä niille virottarille ja venakoille ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole käyttänyt tinderiä pitkään aikaan. Missä siellä muka tulee joku top-lista?
Kun olen käyttämässä tinderia normaalisti eli swaippaamassa niin eteen ilmeesty sellanen ilmotus mihin tulee weekly top profiles ja sit siitä saa valita jos haluu antaa superliken joka ei oo siis pakko antaa
Vierailija kirjoitti:
Mut miehes paino;P
Olen kysynyt miehiltä myös että miks ovat painaneet superlikeä ja ovat joko kehuneet tai sanoneet että profiilini näkyy aina TOP- listalla.
Ap