Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä unta näit? Muut tulkitsee

Uniketju
01.02.2020 |

Näin viime yönä unta jossa mun piti synnyttää lääkärin mukaan 1 elävä vauva ja 1 kuollut. Tulikin 3 elävää, ja ne olikin jo noin 2-4-vuotiaita. Aluksi yksi oli kuollut vauva, mutta heräsikin henkiin. Muistan kuinka katsoin sitä vauvaa, joka oli harmahtava ja näytti nukkuvan ja ihmettelin, miksi en ole järkyttynyt. Kun sitten kaikki olivatkin elossa, tunsin pahaa omatuntoa, koska olin vähän pettynyt.

Menin pahoittelemaan asiaa miehelle. Että anteeksi, synnytin 3 lasta. Yhtäkään lasta ei ollut tarkoitus hommata.

Oli kyllä hyvä fiilis herätä yhden lapsen äitinä ja ei raskaana.

Mistähän tämä uni tuli ja mitä se merkitsee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti hiukset isoina tuppoina.

Toisena yönä olin kampaajalla ja sillä aikaa kun väri vaikutti niin kampaaja tatuoi minun kädet täyteen kaikkia kuvia, pahin oli Mersun logo.

Vierailija
2/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähti hiukset isoina tuppoina.

Toisena yönä olin kampaajalla ja sillä aikaa kun väri vaikutti niin kampaaja tatuoi minun kädet täyteen kaikkia kuvia, pahin oli Mersun logo.

Pelkäät kontrollin menettämistä ja leimatuksi tulemista. Sitä että joku muu vie ja sinä vikiset ja kun tajuat asian, on jo liian myöhäistä.

Hoito: Lue Stephen Kingin Mersumies ja opettele sanomaan ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin nähneeni unta että olen etelän lämmössä valkealla hiekkarannalla, mutta ei se ollutkaan uni koska olen täällä edelleen ja olen myös nipistänyt itseäni takapuolesta.

Vierailija
4/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eksäni kanssa yhdessä, ja jotenkin synnytin lapsen, vaikken halunnutkaan. Outoa oli se, että itse olin muualla kuin lapsi. Olin yksin, ja nautin yksinolostani kovasti. Lapsi oli miehen kanssa, ja viestittelin heille. Tiesin että minun on mentävä heitä tapaamaan, vaikkei yhtään huvittaisi. Siirsin sitä, lopulta menin. Lapsi.oli pieni ja alikehittyneen näköinen. Mies oli hommannut maidon korviketta, mutta lupasin että koitan imettää. Miehen olisi pitänyt lähteä tekemään yrittäjänä työkeikka, johon menisi kaksi tuntia. Lupasin vastentahtoisesti huolehtia lapsesta sen aikaa, vaikka olen epävarma, osaanko. Mietin lapsen viemistä hoitoon, mutta ajattelen ettei se ole hyväksi noin pienelle.

Murehdin myös tulevaisuutta, ja tajuan että olen yli kuusikymppinen kun lapsi on aikuinen. Ajattelen, että ehkä lapsi pärjäisi jo 13-vuotiaana niin, että voin muuttaa ulkomaille. Välillä olen poissa eksän kotoa, liikun ulkona, sairaalassa ja jossain oudolla mutta kauniilla rannalla, jossa näen aurinhonlaskun. Kuvaan sitä.

Näin myös unta jossa opastin sukulaisen vaimolle antiikin kunnostusta, ja että olin oudossa tilaisuudessa kirkossa, jossa huomaan, että vaatteeni ovat nurinpäin päällä.

Vierailija
5/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on nyt 4 päivää kun täällä puhuttiin unista, niin heti näin.

Voi olla, että se uni on ollut täällä kirjoitettuna ennenkin.

Pääpiirteittään siis.

Sinccis

Vierailija
6/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pääpiirteittäin. 

Siinä oli varmaan joitakin unia sekoittunut.

Olimme jääneet vangiksi tietyn jäälautan taakse, jossa oli jotain tekniikkaa. Yritettiin tekniikasta rakentaa ylityspaikkaa. Jotenkin kävin kahlaamassa pädäyssä olevasta 15-20 cm leveästä kaistaleesta yli, että siitä niukin naukin pääsee yli, jos ei sitten putoa jäiseltä ohuelta pätkältä jäiseen veten, jossa oli jäälohkareitakin.

Jäätä kokeilin. Se oli niin ohutta, että yli ei pääse. 

No, rakenneltiin niistä muka jotain hyödyllistä niistä kamoista mitä siellä oli, että yli ja pois pääsisi. Kun saatiin ne rakennettua, niin meinasin mennä yli.

Yhtäkkiä siihen kapean kaistaleen eteen parkkeerasi jääkarhu kuin syöttiä odottamaan, että putoaa pois sieltä ja sen jääkarhun viereen valkohai. 

Heh. Molemmat kyttäsivät sitä 15-20 cm ohutta pätkää mistä olisi 10 - 15 metriä päässyt yli. 

Noh ajattelin, että noh, rakennetaan kuitenkin ne romut valmiiksi ja mennään yli. 

Ilmeisesti päättäväisyyteni haittasi matrixia, niin kohta siihen ilmestyi jostain vielä yksi ylimääräinenkin karhu, joka lähti meitä seuraamaan. Koitettiin mennä siellä jääluolassa sinne sun tänne, mutta se seurasi vain kintereillä. Sain sitä ehkä jonkin verran eksytettyä ja aattelin, että kasaan ne romut ja menen yli siitä missä oli jääkarhu ja hai vartioimassa. Sitten heräsin.

Toisessa olin ulkona kävelemässä metsässä ja sienestämässä. Löysin kanttarelleja ja tatteja. Yksi tatti, jonka keräsin oli kuin suklaasta tehty, jollaista en ollut ikinä nähnytkään. Pohdiskelin, että onkohan tämä sieni syötävä vai ei. Leikkasin sen kuitenkin mukaan ja lähdin kotio kohti. Ajattelin, että tarkistanpa kotona onko tämä syötävä. Se oli niin suklaisen näköinen, että meinasin maistaa sitä jo metsässä.

SincSinc

Myrkkysieniä, karhuja, haita ja trapped. Se siitä viime kerrasta kun täällä käytiin painajaiskeskustelua.

Tosin eihän noi oikeestaan mitään painajaisia olleet .. kun ei mitään tapahtunut.

Vierailija
7/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelimme työkavereiden kanssa nauraen käytävällä. Kaikilla oli hiukset nutturalla.

Vierailija
8/8 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kotona sisällä ison omenan kokoinen pitkäjalkainen hämähäkki. Se kutoi yläpuolelleni kauniin verkon, jossa kimalteli kastepisaroita. Hivuttauduin varovasti alta pois. Ei ollut pelottavaa, mutta sellainen varovainen olo. Yritin pyydystää sen purkkiin, mutta otus ei mahtunut sinne kokonaan, jalat jäivät ulkopuolelle. Sitten otus katosi. Tytär tuli ja löysi purkin ja sieltä sykkyrässä olevan hämähäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi