Superlike tinderissä
Minkä takia profiilini on joka kerta top profiileissa jossa on 4 profiilia jolle voi antaa superliken?
Joka toinen mies on painanut minulle superlikeä tinderissä ja se alkaa jo ärsyttää kun ei tiedä kuka on oikeasti kiinnostunut
En omista tinder goldia ja olen ollut kuukauden tinderissä
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä näet että olet jollain top-listoilla, jos sinulla ei ole käytössäsi maksullista versiota?
Tätä minäkin ihmettelin. Näkyykö Tinderissä muka joku listasijoitus ja minkä ihmeen perusteella se muka määrittyisi?
Match miehien kanssa jotka ovat painaneet minulle superlikeä sitten kysyn miehiltä miks painoit superlikeä ja he kertovat olleeni top listalla josta valitsivat minut
ap
Nyt alkaa löytymään juurisyy sille miksei enemmistö miehistä saa mätsejä. Vaatimattomat jätetään suoriltaan sivuun ja siirrytään suoraan toplistalla oleviin naisiin.. Miehet syyttävät naisia tästä vaikka tekevät itse täysin samoin
Mitkä ihmeen "viattomat"?? Älyätkö että kukaan ei voi vaikuttaa siihen että joutuu top listalle. Tässä yritän just selvittää miksi itsekkin olen siellä ja en mielelllään olisikaan
Ei niille ole pakko antaa tykkäystä. Tässä puhuttiin miehistä jotka sivuuttaa muut naiset ja joukolla keskittyy noihin listoilla oleviin. Ei sillä etteikö olisivat ennenkin tätä tehneet ja itkeneet kun saavat nolla mätsiä.
Ihan niin kuin miehet eivät siirtyisi tavallisiin tarjouksiin sen jälkeen kun top lista on käyty läpi. Eihän se sisällä kuin jotain 10 naista.
Ihme miesviha sun jutut. Muutama tuntemani kaveri vetää kyllä kaikki naiset oikealle. Sellaisia naisia ei taas ole, koska ne kaverit eivät saa muita mätchejä kuin jotain botteja ym huijareita. Revi siitä ulisija!!!
Huomaa sana siirtyvät ja tämä sitten näkyy treffeillä. Ei ole kerta tai kaksi kun oon saanut kuulla, et kiva kun joku lähti en meinaa saanut muita kuin sinut.
No kannattaisko panostaa ulkonäköön?
Kannattaisiko panostaa varallisuuteen niin ei tarvitsisi jäädä tänne itkemään? Kas kun heti likeltä löytyy niitä kaunottaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todennäköisesti sinä näyt siellä listalla juuri siksi, että olet mätsännyt hänen kanssaan jo aiemminkin. Eli, jos et halua olla listoilla, älä poistele niitä vanhoja mätsejä tai poistele profiilia välissä.
Minkä takia näyn uusille matcheille myös superlike listalla?
Mikä ihmeen superlike-lista? Etkö nyt ymmärrä, ettei se ole mikään superlike-lista, vaan ihan vain lista. Ja miksi se on nyt sitten niin ihmeellistä, että ne, joiden listalla näyt, ovat sinusta tykänneet? En nyt ihan oikeasti ymmärrä, mikä tässä on se ongelma tai ristiriita. Eikö ole ihan loogista, että tykkäyksiä tulee enemmän niiltä miehiltä, joille sinua mainostetaan?
Tuo keskeytys missä tinder laittaa nenän eteen liudan miehiä ja kysyy laitetaanko kaikille näille superlikeä tapahtuu vain naisille. Tämä siis tietenkin sen takia jotta tinderi saisi miehille luotua sellaisen mielikuvan että ovat haluttuja. Naiset kun harvemmin mitään suberlikeä kenellekään antavat kun jo se oikealle pyyhkäisy on niille niin ylitsepääsemättömän vaikeata.
Eli tuo juttu on vain naisille ja trolliprovolija ap oletti että se sama on mieskäyttäjille. Jäitpäs nyt nolosti kiinni ap!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Tuo keskeytys missä tinder laittaa nenän eteen liudan miehiä ja kysyy laitetaanko kaikille näille superlikeä tapahtuu vain naisille. Tämä siis tietenkin sen takia jotta tinderi saisi miehille luotua sellaisen mielikuvan että ovat haluttuja. Naiset kun harvemmin mitään suberlikeä kenellekään antavat kun jo se oikealle pyyhkäisy on niille niin ylitsepääsemättömän vaikeata.
Eli tuo juttu on vain naisille ja trolliprovolija ap oletti että se sama on mieskäyttäjille. Jäitpäs nyt nolosti kiinni ap!!!!!
Niin, ja tuo selittää myös sen miksi mieskirjoittajat täällä väittävät ettei ole mitään listaa. Eivät voi tietää kin heille ei sitä ole.
Siis mitä? Saako tuohon listaan sitten kaikille sen supertykkäyksen vaikka ei olisi goldia? Vai mitä ihmettä tuossa tapahtuu? Eikö supertykkäyksiä ole enää vain yksi per päivä? Selittäkää, kun itselläni ei enää ole tinderiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja tuo selittää myös sen miksi mieskirjoittajat täällä väittävät ettei ole mitään listaa. Eivät voi tietää kin heille ei sitä ole.
Minä en ole mies vaan nainen. En vain ole käyttänyt tinderiä pitkään aikaan, joten en ole tietoinen tällaisesta listasta. Enkä nyt vieläkään ole vakuuttunut, että kyseessä on joku top-lista, vaan eiköhän kyse ole vain tyypeistä, jotka on jotenkin rankattu sinun profiilillesi sopivaksi (esim aiemman mätsin perusteella).
Miehille (ja varmaan naisillekin) on sitten top picks osio jos maksavat mutta se ei todellakaan ole sama juttu. Siellä näkyy päivittäin muutama hyvännäköinen muikkeli mutta ei siellä todellakaan saa ilmaiseksi laittaa superlikeä kellekään. Eli tinderi toimii niin että se laittaa piiloon ne parhaimmat muikkelit ja miehet joutuvat maksamaam jotta pääsevät swaippaamaan niitä.
Goldissa on top lista. Jos sulla ei ole sit en tiedä miksi olet sinne joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Saako tuohon listaan sitten kaikille sen supertykkäyksen vaikka ei olisi goldia? Vai mitä ihmettä tuossa tapahtuu? Eikö supertykkäyksiä ole enää vain yksi per päivä? Selittäkää, kun itselläni ei enää ole tinderiä.
Kyllä. Naisille on eri säännöt kuin miehille, kuten nämä ilmaiset superliket. Näin se vaan menee.
Ja miehet sitten ihmettelevät miksi naiset eivät vastaa vaikka ovat saaneet heiltä superliken.
Miesten kannattaa tehdä naisprofiili noille niin ymmärtävät paremmin miten homma toimii.
Esim cupid sivustot laittavat joka kerta kun nainen loggaa sisään liudan miesprofiilejä naisen nokan eteen ja kysyvät laitetaanko näille tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten kannattaa tehdä naisprofiili noille niin ymmärtävät paremmin miten homma toimii.
Esim cupid sivustot laittavat joka kerta kun nainen loggaa sisään liudan miesprofiilejä naisen nokan eteen ja kysyvät laitetaanko näille tykkäystä.
Miksei voi vain selittää? Nyt puhutaan tinderistä eikä mistää cupidista. Minä ainakin haluaisin tietää, kun itse en enää tinderissä ole, että mikä aloittajan ongelma nyt edes oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja todennäköisesti sinä näyt siellä listalla juuri siksi, että olet mätsännyt hänen kanssaan jo aiemminkin. Eli, jos et halua olla listoilla, älä poistele niitä vanhoja mätsejä tai poistele profiilia välissä.
Mikä ihmeen superlike-lista? Etkö nyt ymmärrä, ettei se ole mikään superlike-lista, vaan ihan vain lista. Ja miksi se on nyt sitten niin ihmeellistä, että ne, joiden listalla näyt, ovat sinusta tykänneet? En nyt ihan oikeasti ymmärrä, mikä tässä on se ongelma tai ristiriita. Eikö ole ihan loogista, että tykkäyksiä tulee enemmän niiltä miehiltä, joille sinua mainostetaan?
Siis ne joille näyn listalla EIVÄT ole laittaneet superlikeä EIKÄ normaalia likeä. Eihän tos ois mitää vtun järkee jos ois laittanu ja pitäis uudestaa laittaa huhhuh mitä uunoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi vain selittää? Nyt puhutaan tinderistä eikä mistää cupidista. Minä ainakin haluaisin tietää, kun itse en enää tinderissä ole, että mikä aloittajan ongelma nyt edes oli.
Ihmettelin että miksi olen jollain top listoilla ku avasin tinderin kuukaus sitten ja en ostanut edes goldia. Minullekkin tulee top lista miehistä joille en ole ikinä painanut sydäntä enkä edes ohittanut