Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?
Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?
https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…
Kommentit (245)
Niin ja tuo aiemmin linkitetty vyö oli aika kiva ja keventäisi asua.
Eri asia jos haluat olla "tyrkky". Silloin hiukset auki kiharalle, kirkasta huulipunaa, mustat korkeat kengät ja punainen huuliin mätsäävä laukku.
Ihana häämekko, laita ehdottomasti se! Näytät siinä jumalaisen seksikkäältä mutta et tyrkyltä. Häistä ei jälkeenpäin muisteta muuta kuin sinun rintasi ja The Musta Mekko.
Siinä sinulle vastaus, jonka halusit.
Pistä mekko päällesi ja ota siitä kuva. Sitten voidaan kommentoida, miltä mekko näyttää päälläsi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois 30 euroa
Apua, ehkä rumin mekko ikinä :D
Aivan hyvä. Olen ollut häissä mustassa mekossa (oli myös mustat kengät ja musta laukku). Jos musta on kantajan tyyli, niin se sopii vieraalle kyllä.
Ei mustaa häihin eikä valkoista muilla kuin morsiamella. Ei kesällä, ei talvella. Ei koskaan mitään farkkuja mihinkään juhliin, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pakko laittaa jotain tummaa niin miten olisi tummansininen? Tässä kaksi esimerkkiä, jotka ovat sekä juhlavampia että sopivampia kesäisiin juhliin:
https://www.asos.com/asos-design/asos-design-wrap-bodice-midi-dress-wit…
https://www.asos.com/tfnc-petite/tfnc-petite-bridesmaid-exclusive-high-…
Em. vaihtoehdot tosi hyviä, mustaa EI todellakaan laiteta häihin. Näiden sinisten mekkojen kanssa sopisi hopeiset tai kultaiset korolliset sirot sandaalit.
Vierailija kirjoitti:
Aivan hyvä. Olen ollut häissä mustassa mekossa (oli myös mustat kengät ja musta laukku). Jos musta on kantajan tyyli, niin se sopii vieraalle kyllä.
Oliko vielä musta hattu? Näytit varmaan juhlatiloissa liitävältä noita-akalta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois 30 euroa
No ei ole vaan klassisen nätti.
Vierailija kirjoitti:
Ihana häämekko, laita ehdottomasti se! Näytät siinä jumalaisen seksikkäältä mutta et tyrkyltä. Häistä ei jälkeenpäin muisteta muuta kuin sinun rintasi ja The Musta Mekko.
Siinä sinulle vastaus, jonka halusit.
En halunnut tällaista vastausta, en halunnut mitään vastausta erityisesti. Ihan mielenkiintoinen keskustelu. Kaikki vastaukset ovat hyviä, paitsi ne muutamat ilkeät, joita täällä on ollut. Jännä sinänsä, että joku kokee tarpeelliseksi ilkeillä tuntemattoman ihmisen mekosta. Asiat voi esittää ihan neutraalisti ja argumentoida ilman sen suurempia tunteita.
Olen tietoinen siitä, että korkea kaulus ja isot rinnat eivät ole paras yhdistelmä. Minulla on kerran ollut vähän saman tyylinen mekko, tosin siinä oli edessä napit, ja sain siitä aikoinaan todella paljon kehuja. Jokin tuossa mallissa tekee sen, että ne tissit vaikuttavat ihan siedettäviltä, niiden koon huomaa lähinnä sivuprofiilista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois 30 euroa
Näyttää jopa tuossa myyntikuvassa mallin päällä ryppyiseltä ja ryhdittömältä halvasta kankaasta tehdyltä säkiltä, saati sitten luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että poolokaulus korostaa isoja tissejä ja puhun seksikyydestä siksi, että se on suurin kysymysmerkkini tämän mekon kanssa tähän tilaisuuteen. Minusta musta mekko häissä on aivan ok ja olen sinut sen kanssa, että joidenkin mielestä se ei ole. Sen sijaan en halua, että minusta ajatellaan hääjuhlissa, että "laittoi tyrkkymekon päälleen häihin, kaiken lisäksi mustan." Sen sijaan kukaan ei onneksi ole puhunut siitä aspektista, vaikka olen itse siita monta kertaa maininnut, eli ehkä se puoli asiasta on ok. Jotenkin muuten se, että mekko on musta ja yläosassa on kuviontia vaikuttaa niin, että se poolokaulus ei korosta rintoja niin paljon kuin yleensä. Siis omasta mielestäni.
ApOlet tuossa mekossa vain nolo, et seksikäs, et tyylikäs, et kaunis, et häihin sopivasti pukeutunut. Vain nolo ja säälittävä.
Mutta koska tuon rätin olet mekoksesi valinnut, ei sinulta voi tyylikkyyttä odottaakaan, joten ihan sama. Ole vain nolo itsesi ja mene tuossa rätissä.
Minulta lensi kahvit suusta kun luin että yhdistät tuohon nudet kengät ja sähkönsinusen laukun. Hulluko oket?Toivon että olet trolli, mutta jos et ole, niin säälin sinua todella paljon. Ilkeistä ja pahansuovista ihmisistä ei pidä kukaan. Sulla on varmaan tosi paha olla.
Juuri näin. Sen sijaan että olisi kirjoittanut perustellun kommentin ja vaikka ehdottanut jotain parempaa, jokainen lause syöksee ilkeyttä ja vihaa. Ehkä osa täällä ei vain osaa kirjoittaa rakentavasti, myrkyn sylkeminen tulee niin paljon luontevammin.
Toi ehdotus nudevyöstä oli aika kiva, nudet kengät, kuvan tyylinen vyö, ja joku toimiva laukku mukaan. Asusta voisi saada tosi kivan ja tyylikkään. Vielä kokonaisuuteen sopiva koru/korut (hillityt ettei mene överiksi), klassinen nutturakampaus ja hillitty meikki. Ei pöllömpi. Olin itse häissä joissa vieraalla myös leggarit ja tunika, eikä kantajaa näyttänyt haittaavan pätkääkään. Tämä nyt on miljoona kertaa parempi!
Sanoisin että musta voi sopia häihin, kunhan ei ole päästä varpaisiin kokomusta. Varsinkin alkukesästä sää voi olla kolea ja vaalea silkkimekko voikin yhtäkkiä tuntuu vieraalta ajatukselta, jos ulkona onkin lämmintä kymmenen astetta, tuulee ja sataa ja on synkeää. Muistelkaa vaikka niitä lukemattomia surkeita juhannuskelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois 30 euroa
No ei ole klassinen, vaan halvan ja huonosti istuvan näköinen rytky. Hyvä että ehdotatte vaihtoehtoja, mutta nyt meni kyllä metsään, sorry.
Et voi laittaa, koska et mahdu tuohon kuvan mekkoon ja av-mammojen normin xxxxxxxl kokoista säkkiä tuosta ei valmisteta. Myöskään violetti kananhanurikuontalosi ei sovi minkään vaatteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Et voi laittaa, koska et mahdu tuohon kuvan mekkoon ja av-mammojen normin xxxxxxxl kokoista säkkiä tuosta ei valmisteta. Myöskään violetti kananhanurikuontalosi ei sovi minkään vaatteen kanssa.
Mene trolli muualle. Olet pitkästyttävä.
Musta on värinä ihan hyvä häihin. Itsekin olen monta kertaa ollut mustassa mekossa, myös kesähäissä. Mutta tekisin hiuksilla, meikillä ja asusteilla ja esim. laukulla raikasta ilmettä kokonaisuuteen. Ei välttämättä mitään värikästä edes, vaan valkoista, hopeaa, kultaista tms. Tyylillisesti tuo mekko on kuitenkin mielestäni liian arkinen. Häät ovat ehkä kaikista juhlista se juhlallisin, joten silloin saa kyllä laittaa ihan ykköset päälle.
Tässä olisi kaksi ehdotusta samasta kaupasta.
https://www.galerieslafayette.com/p/robe+maxi+longueur+en+chiffon+de+so…
https://www.galerieslafayette.com/p/robe+longue+frarley+asymetrique+imp…
Vierailija kirjoitti:
Musta on värinä ihan hyvä häihin. Itsekin olen monta kertaa ollut mustassa mekossa, myös kesähäissä. Mutta tekisin hiuksilla, meikillä ja asusteilla ja esim. laukulla raikasta ilmettä kokonaisuuteen. Ei välttämättä mitään värikästä edes, vaan valkoista, hopeaa, kultaista tms. Tyylillisesti tuo mekko on kuitenkin mielestäni liian arkinen. Häät ovat ehkä kaikista juhlista se juhlallisin, joten silloin saa kyllä laittaa ihan ykköset päälle.
Musta kuuluu hautajaisiin. Suurin osa vanhemmista ihmisistä pitää mustaan pukeutunutta henkilöä joko etiketistä piittamattoma huomiohuorana tai protestina hääparia kohtaan.
Morsiamena en pahastuisi. Meidän häissä kahdella vieraalla oli sellaiset hirvitykset päällä, että koin heidän olevan minulle vihaisia. Toisella mustat leggingsit, gladiaattorisandaalit ja tummansininen tunika.. Toista en voi tunnistamisen takia edes kuvailla. Molemmat osaavat halutessaan pukeutua..
Tuohon mekkoon yhdistäisin nutturakampauksen jossa esimerkiksi liljankukka, tai pieniä vaaleita kukkia, nudejen kenkien kaveriksi nude tai beige siisti silkkinen pikkulaukku ja vaalea huivi tai jakku mukaan.