Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?
Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?
https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että poolokaulus korostaa isoja tissejä ja puhun seksikyydestä siksi, että se on suurin kysymysmerkkini tämän mekon kanssa tähän tilaisuuteen. Minusta musta mekko häissä on aivan ok ja olen sinut sen kanssa, että joidenkin mielestä se ei ole. Sen sijaan en halua, että minusta ajatellaan hääjuhlissa, että "laittoi tyrkkymekon päälleen häihin, kaiken lisäksi mustan." Sen sijaan kukaan ei onneksi ole puhunut siitä aspektista, vaikka olen itse siita monta kertaa maininnut, eli ehkä se puoli asiasta on ok. Jotenkin muuten se, että mekko on musta ja yläosassa on kuviontia vaikuttaa niin, että se poolokaulus ei korosta rintoja niin paljon kuin yleensä. Siis omasta mielestäni.
ApOlet tuossa mekossa vain nolo, et seksikäs, et tyylikäs, et kaunis, et häihin sopivasti pukeutunut. Vain nolo ja säälittävä.
Mutta koska tuon rätin olet mekoksesi valinnut, ei sinulta voi tyylikkyyttä odottaakaan, joten ihan sama. Ole vain nolo itsesi ja mene tuossa rätissä.
Minulta lensi kahvit suusta kun luin että yhdistät tuohon nudet kengät ja sähkönsinusen laukun. Hulluko oket?
Toivon että olet trolli, mutta jos et ole, niin säälin sinua todella paljon. Ilkeistä ja pahansuovista ihmisistä ei pidä kukaan. Sulla on varmaan tosi paha olla.
En itse laittaisi. Hääthän ovat ilonjuhla. Hautajaisiin taas mustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
31 lisää
Häiden pukeutumisen pointti ei ole se, että on itse mahdollisimman tyylikäs vaan se, että kunnioittaa morsianta. Ja kun meillä on tapaa laittaa häihin muita kuin mustaa, niin jos ei sitä noudata niin osoittaa halveksuntaa morsianta kohtaa. Parempi olla menemättä niihin häihin, jos ei voi noudattaa pukukoodia. Häissä ei saa kiinnittää itseensä huomiota vaatetuksella ja osittain läpinäkyvä vartalonmyötäinen musta mekko on todellakin huomion kiinnittämistä, kun kaikki muut välttävät sitä mustaa.
Niin halveksuntaa morsianta kohtaan koska hääpäivä on morsiamen oma päivä.
Samaa mieltä. Miksi se ei ole sulhasta kohtaan epäkunnioittavaa jos joku miesvieras pukisi esim. räikeän oranssin puvun häihin? Useimmiten sulhasilla on mustia tai valkoisia pukuja. Tämähän veisi huomion sulhasen tavallisesta puvusta..
Miksi vain naisten pukeutumista säännöstellään?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?
https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…
Kun otsikossa puhuttiin alkukesän häistä, niin sen synnyttämiin mielikuviin nähden kuvan mekko näyttää vähän synkältä. En pidä sitä kuitenkaan epäsopivana kesäisiin häihin, varsinkin, jos siihen yhdistää värikkäät asusteet, esim. kampaukseen laitettu kukka keventää tyyliä. Häissä on lisäksi iloinen ilme ja tunnelma, joten musta ei tunnu yhtä synkältä kuin tuollaisessa pelkistetyssä kuvassa.
Jos ei halua pukeutua mustaan, mutta tykkää hillitystä, klassisesta tyylistä, sininen tai tummansininen on hyvä vaihtoehto. Esim. tummansininen on niitä harvoja värejä, jotka mielestäni sopivat kaikille väritykseen katsomatta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän kyllä, että poolokaulus korostaa isoja tissejä ja puhun seksikyydestä siksi, että se on suurin kysymysmerkkini tämän mekon kanssa tähän tilaisuuteen. Minusta musta mekko häissä on aivan ok ja olen sinut sen kanssa, että joidenkin mielestä se ei ole. Sen sijaan en halua, että minusta ajatellaan hääjuhlissa, että "laittoi tyrkkymekon päälleen häihin, kaiken lisäksi mustan." Sen sijaan kukaan ei onneksi ole puhunut siitä aspektista, vaikka olen itse siita monta kertaa maininnut, eli ehkä se puoli asiasta on ok. Jotenkin muuten se, että mekko on musta ja yläosassa on kuviontia vaikuttaa niin, että se poolokaulus ei korosta rintoja niin paljon kuin yleensä. Siis omasta mielestäni.
ApOlet tuossa mekossa vain nolo, et seksikäs, et tyylikäs, et kaunis, et häihin sopivasti pukeutunut. Vain nolo ja säälittävä.
Mutta koska tuon rätin olet mekoksesi valinnut, ei sinulta voi tyylikkyyttä odottaakaan, joten ihan sama. Ole vain nolo itsesi ja mene tuossa rätissä.
Minulta lensi kahvit suusta kun luin että yhdistät tuohon nudet kengät ja sähkönsinusen laukun. Hulluko oket?Trolli se on. Valitsee tilaisuuteen ja olemukseensa nähden mahdollisimman epäedullisen asun, kyselee siitä aihevapaalla ja pitää tiukasti päänsä, vaikka sivukaupalla kommentoijia pitää ideaa mauttomana.
Juuri näin. Väri sopimaton häihin ja lisäksi asun malli täysin epäsopiva isorintaiselle naiselle. Kukaan isorintainen ei tuollaista yläosaa valitsisi ellei halua huomiota rinnoillaan.
Ehkä jokin tämäntapainen toimisi.
Provohan tämä on, mutta jos joku miettii tätä tosissaan, niin mekko ei ole juhlava, ei kesäinen eikä sovelias kesähäihin. Korkea kaulus vielä tekee sen, että sitä on vaikea keventää millään huivilla, jakulla, laukulla, kengillä... millään. Hameosa näyttää toimistotyövaatteelta.
Jos tässä olisi toinen väri tai malli, voisi oikein asustettuna mennäkin kesähäihin. En pidä umpinaista mustaa hyvänä kyllä edes talvihäihin.
Joissain syyshäissä olen ollut, joissa morsian on valinnut kaasoille mustat mekot. Se voi toimiakin, mutta vaatii kyllä aika harkittua kokonaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään! Hyvin sopii häihin. Itsekin olen mustan suurkuluttaja ja melkein aina päällä on mustaa.
Nudet korot ja joku laukku niin olet erittäin tyylikäs. Kukkamekot ja värikkäät jakut voit unohtaa ihan suosiolla ja jättää ne isöäideille.Ei se ole nuorekasta ja seksikästä pukeutua häihin tuollaiseen asuun vaan pelkästään noloa. Sitäpaitsi on muitakin vaihtoehtoja kuin kukkamekot jos niitä kammoaa.
Noloa? Miksi tuo mekko on nolo?
Hyvä mekko. Häiden jälkeen voi jatkaa hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Öööö....halpa puuvillatrikoomekko häihin? Oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Trollaatko?
Vierailija kirjoitti:
Häihinkö ajattelit? Arkinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ois 30 euroa
Kiitos avusta, ihan nätti on mekko, mutta ei todellakaan sopisi minulle. Näyttäisin ihan hirveältä tuo päällä, olen liian lyhyt ja liian rintava tuohon. Minusta tuo on myös aika synkkä kesään. Musta on toki vieläkin synkempi, mutta ainakin siinä on klassista tyyliä.
Aika tylyjä kommentteja kyllä tullut :)
Joku sanoi, että mekko on 2007 tyylinen, itseni täytyy myöntää, että olen lakannut seuraamasta muotia ihan kokonaan enkä yhtään tiedä, miten nykyään on tyylikästä pukeutua. Olen yli 40-vuotias ja tykkään ajattomista jutuista, joiden kanssa voi kikkailla pienillä yksityiskohdilla.
Ihan oikeasti minua tuon mekon kanssa jännittää eniten se, että vaikutan liian seksikkäältä ja tyrkyltä, koska se on aika ihonmyötäinen. Sen lisäksi joitakin häiritsee musta väri. Toisaalta mekko on peittävä, mikä on ihan hyvä. Tyylikysymykset muuten eivät varsinaisesti kiinnosta minua tässä.
Ap[/quote
olet lyhyt ja rintava ja kuvittelet näyttäväsi seksikkäältä mekoissa, varsinkin siinä mustassa ??
kukaan ei näi sinua seksikkäänä siinä joten ei pidä kettuilunakaan, mauttomuutenba ehkä...
keksi jotain muuta...
Tuollainen korkea kaulus on isorintaisen kauhistus. Pakko olla siis provo.
Terveisin isorintainen
On se kyllä tyylimoka mennä mustassa mekossa kesähäihin. Ei tuo mallikaan pue lyhyttä ja rintavaa.
Miksi ap ei voisi laittaa sitä vaaleansinistä silkkimekkoa, josta hän puhui?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei voisi laittaa sitä vaaleansinistä silkkimekkoa, josta hän puhui?
Koska siitä ei tulisi seitsemän sivun keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on rantalomamekko. Sandaalit jalkaan ja baariin sen kummemmin laittamatta.
Mä rakastan mustia poolomekkoja ja käytän niitä melekin koko talven jatkuvasti.
Olen pitkä, pienirintainen ja hoikka. Ja yli 40v.
En silti ikipäivänä laittaisi tätä kesähäihin, ihana mekko muuten. Periaatteessa voisin laittaa mustan mekon ja joskus on tainnut ollakin, mutta musta poolo ei vaan käy, se on tyylitön. Sori ap.
Ja ohiksena vielä se, että taisit itse kysyä mielipiteitä, joita sait. Ei mielestäni olleet mitään sen töykeämpiä.