Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa tämän mekon alkukesän häihin?

Vierailija
01.02.2020 |

Tiedän, että musta ei ole paras väri häihin, mutta tykkään mekosta todella paljon. Kysymyksiä herättää myös se, että mekko on aika ihonmyötäinen, ei kuitenkaan mikään nakinkuori. Mitä mieltä olette?

https://www.galerieslafayette.com/fstrz/r/s/static.galerieslafayette.co…

Kommentit (245)

Vierailija
101/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva helteellä....

Aivan kauhea puku joka paikkaan. Toimistoon korkeintaan talvipalaverihin. Työasu se on.

Eikä ole, kun on läpinäkyvä. Ei kyllä häävieraankaan

Edessä oli vuorikangas, ap kertoi, ei ole siis läpinäkyvä tisseistä, joku jakku päälle niin toi olisi ihan tyylikäs businessasu.

Vierailija
102/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole juhlamekko. Häät ovat juhlat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas... Av on kyllä maineensa veroinen. Tosi tylyjä kommentteja tullut kyllä. 

Ongelma ei ole se, etten löytäisi muita mekkoja, mutta tykkään todella paljon tuosta ja satuin ostamaan sen ja laittaisin sen mielelläni. Kyselin täällä vain mielipiteitä ja olen kyllä huomioinut ne, mutta päätöksen teen luonnollisesti ihan itse. 

https://www.misswindyshop.com

Kävin tuolla katsomassa ja mekot ovat kivoja, mutteivät käy ollenkaan tyyliini. En ole ollenkaan innostunut 50-luvusta. 

Minulla on toinenkin vaihtoehto, vaaleansininen silkkimekko, ja aion katsoa viime hetkellä oman mielialan ja sään mukaan, kumman laitan. 

Itse olen sitä mieltä, että musta käy myös häihin. Ennen aikaan musta oli juhlaväri niin häissä kuin hautajaisissakin, ja nykyään mustan käyttö on tulossa takaisin. En olisi ensimmäinen mustiin pukeutuva häävieras vuosiin. Tämän kyseisen mekon ongelmat olen selostanut aiemmissa viesteissäni.

Mitä taas tulee siihen miehen farkut ja pikkutakki -tyyliin, olen melko varma, että mieheni pukeutuu suunnilleen niin, ja siihen minulla ei ole mitään sananvaltaa, se on hänen asiansa. 

Ap

Vierailija
104/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on pakko laittaa jotain tummaa niin miten olisi tummansininen? Tässä kaksi esimerkkiä, jotka ovat sekä juhlavampia että sopivampia kesäisiin juhliin:

https://www.asos.com/asos-design/asos-design-wrap-bodice-midi-dress-wit…

https://www.asos.com/tfnc-petite/tfnc-petite-bridesmaid-exclusive-high-…

Ovat kivoja, mutta tykkään että on hihat, vaikka sitten pienetkin. Olen tosiaan jo yli 40 ja vaikka harrastan juoksua ja jalat ovat aika timmit, niin en ole niin ylpeä käsivarsistani, että haluaisin varta vasten niitä esitellä.

Ap

Vierailija
105/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin voi toimia kesähäissä, mutta vaatteen tyylin pitäisi olla juhlavampi ja materiaalin myös keveämpää ja juhlavampaa. Mekko on mielestäni kyllä kiva, mutta olen samaa mieltä monen muun kanssa, sen tyyli on smart casual toimistoon, ei häihin. 

Vierailija
106/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut häissä, jossa sulhasen sukulainen oli pukeutunut täysin mustaan asuun hattua myöten. Kyllä sitä asuvalintaa ihmeteltiin ja ajateltiin hänellä olevan jotain avioliittoa vastaan. Tuli kyllä paha mieli sulhasen ja morsiamen puolesta, kun asu herätti huomiota ja siitä tuli erittäin negatiiiset fiilikset.

Vierailija
107/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jopas... Av on kyllä maineensa veroinen. Tosi tylyjä kommentteja tullut kyllä. 

Ongelma ei ole se, etten löytäisi muita mekkoja, mutta tykkään todella paljon tuosta ja satuin ostamaan sen ja laittaisin sen mielelläni. Kyselin täällä vain mielipiteitä ja olen kyllä huomioinut ne, mutta päätöksen teen luonnollisesti ihan itse. 

https://www.misswindyshop.com

Kävin tuolla katsomassa ja mekot ovat kivoja, mutteivät käy ollenkaan tyyliini. En ole ollenkaan innostunut 50-luvusta. 

Minulla on toinenkin vaihtoehto, vaaleansininen silkkimekko, ja aion katsoa viime hetkellä oman mielialan ja sään mukaan, kumman laitan. 

Itse olen sitä mieltä, että musta käy myös häihin. Ennen aikaan musta oli juhlaväri niin häissä kuin hautajaisissakin, ja nykyään mustan käyttö on tulossa takaisin. En olisi ensimmäinen mustiin pukeutuva häävieras vuosiin. Tämän kyseisen mekon ongelmat olen selostanut aiemmissa viesteissäni.

Mitä taas tulee siihen miehen farkut ja pikkutakki -tyyliin, olen melko varma, että mieheni pukeutuu suunnilleen niin, ja siihen minulla ei ole mitään sananvaltaa, se on hänen asiansa. 

Ap

Tylyjä kommentteja? Ihan asiallisia ja perusteltuja.

Vierailija
108/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut häissä, jossa sulhasen sukulainen oli pukeutunut täysin mustaan asuun hattua myöten. Kyllä sitä asuvalintaa ihmeteltiin ja ajateltiin hänellä olevan jotain avioliittoa vastaan. Tuli kyllä paha mieli sulhasen ja morsiamen puolesta, kun asu herätti huomiota ja siitä tuli erittäin negatiiiset fiilikset.

Lisään vielä, että mulla ei ole muistikuvaa morsiamen häämekosta, mutta tuon mustan asun muistan varmaan ikuisesti.  

Vierailija
109/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustakin voi toimia kesähäissä, mutta vaatteen tyylin pitäisi olla juhlavampi ja materiaalin myös keveämpää ja juhlavampaa. Mekko on mielestäni kyllä kiva, mutta olen samaa mieltä monen muun kanssa, sen tyyli on smart casual toimistoon, ei häihin. 

Mutta jatkaisin vielä sen verran että jos ap välttämättä haluaa laittaa mekon ja nudet kengät, niin asua voisi yrittää keventää nuden värisellä vyöllä. Tässä kuvassa hieman tyyli-ideaa (tuo näyttävä kukka vyössä nyt ei ehkä välttämättä paras mahdollinen, mutta eiköhän yksinkertaisempaa vyötä nyt tarvittaessa löydä)

https://fi.pinterest.com/pin/109564203407883920/

Vierailija
110/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli viime kesänä pikkumusta häissä. Ei kiinnosta pätkääkään oliko jonkun mielestä mautonta, minusta nykypäivänä voi jo hyvin pitää mustaakin häissä. Ei se ole mikään loukkaus hääparia kohtaan.

Vierailija
111/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mua naurattaa nää mammat jotka katkeroituu kun joku laittaa vähän jotain poikkeavampaa päälle juhliin. ”Ainakin varmistat, että olet huomion keskipisteenä”, no teistähän se on kiinni kenelle te sitä huomiotanne suotte :D Jos jonkun poikkeava asu niin paljon hiertää pöksyissä niin kannattaa miettiä ovatko omat prioriteettinne ihan oikeassa järjestyksessä, jos huomionne kohdistuu ennemmin vieraan mustaan mekkoon kuin morsiameen :)

Vierailija
112/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että mulla ei ole muistikuvaa morsiamen häämekosta, mutta tuon mustan asun muistan varmaan ikuisesti.  

Mitä sitten? Se on sinun ongelmasi.

Vierailija
113/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mua naurattaa nää mammat jotka katkeroituu kun joku laittaa vähän jotain poikkeavampaa päälle juhliin. ”Ainakin varmistat, että olet huomion keskipisteenä”, no teistähän se on kiinni kenelle te sitä huomiotanne suotte :D Jos jonkun poikkeava asu niin paljon hiertää pöksyissä niin kannattaa miettiä ovatko omat prioriteettinne ihan oikeassa järjestyksessä, jos huomionne kohdistuu ennemmin vieraan mustaan mekkoon kuin morsiameen :)

No musta on niin huomiota herättävä ettei sitä voi olla huomaamatta, kun muut ovat pukeutuneet iloisiin väreihin. Lisäksi musta yhdistyy suruun, joten siitä tulee negatiivisia tunteita. Sille ei vaan voi mitään.

Vierailija
114/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

31 lisää

Häiden pukeutumisen pointti ei ole se, että on itse mahdollisimman tyylikäs vaan se, että kunnioittaa morsianta. Ja kun meillä on tapaa laittaa häihin muita kuin mustaa, niin jos ei sitä noudata niin osoittaa halveksuntaa morsianta kohtaa. Parempi olla menemättä niihin häihin, jos ei voi noudattaa pukukoodia. Häissä ei saa kiinnittää itseensä huomiota vaatetuksella ja osittain läpinäkyvä vartalonmyötäinen musta mekko on todellakin huomion kiinnittämistä, kun kaikki muut välttävät sitä mustaa.

Niin halveksuntaa morsianta kohtaan koska hääpäivä on morsiamen oma päivä.

Toivottavasti yläpeukuttajat tajusivat kommentin sarkasmin.

Vierailija
115/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että poolokaulus korostaa isoja tissejä ja puhun seksikyydestä siksi, että se on suurin kysymysmerkkini tämän mekon kanssa tähän tilaisuuteen. Minusta musta mekko häissä on aivan ok ja olen sinut sen kanssa, että joidenkin mielestä se ei ole. Sen sijaan en halua, että minusta ajatellaan hääjuhlissa, että "laittoi tyrkkymekon päälleen häihin, kaiken lisäksi mustan." Sen sijaan kukaan ei onneksi ole puhunut siitä aspektista, vaikka olen itse siita monta kertaa maininnut, eli ehkä se puoli asiasta on ok. Jotenkin muuten se, että mekko on musta ja yläosassa on kuviontia vaikuttaa niin, että se poolokaulus ei korosta rintoja niin paljon kuin yleensä. Siis omasta mielestäni.

Ap

Olet tuossa mekossa vain nolo, et seksikäs, et tyylikäs, et kaunis, et häihin sopivasti pukeutunut. Vain nolo ja säälittävä.

Mutta koska tuon rätin olet mekoksesi valinnut, ei sinulta voi tyylikkyyttä odottaakaan, joten ihan sama. Ole vain nolo itsesi ja mene tuossa rätissä.

Minulta lensi kahvit suusta kun luin että yhdistät tuohon nudet kengät ja sähkönsinusen laukun. Hulluko oket?

Jaa-a, millaisenkohan kuvan tämä kommentti antaa sinusta?

Vierailija
116/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä, että poolokaulus korostaa isoja tissejä ja puhun seksikyydestä siksi, että se on suurin kysymysmerkkini tämän mekon kanssa tähän tilaisuuteen. Minusta musta mekko häissä on aivan ok ja olen sinut sen kanssa, että joidenkin mielestä se ei ole. Sen sijaan en halua, että minusta ajatellaan hääjuhlissa, että "laittoi tyrkkymekon päälleen häihin, kaiken lisäksi mustan." Sen sijaan kukaan ei onneksi ole puhunut siitä aspektista, vaikka olen itse siita monta kertaa maininnut, eli ehkä se puoli asiasta on ok. Jotenkin muuten se, että mekko on musta ja yläosassa on kuviontia vaikuttaa niin, että se poolokaulus ei korosta rintoja niin paljon kuin yleensä. Siis omasta mielestäni.

Ap

Olet tuossa mekossa vain nolo, et seksikäs, et tyylikäs, et kaunis, et häihin sopivasti pukeutunut. Vain nolo ja säälittävä.

Mutta koska tuon rätin olet mekoksesi valinnut, ei sinulta voi tyylikkyyttä odottaakaan, joten ihan sama. Ole vain nolo itsesi ja mene tuossa rätissä.

Minulta lensi kahvit suusta kun luin että yhdistät tuohon nudet kengät ja sähkönsinusen laukun. Hulluko oket?

Anteeksi mutta mikä helvetti täällä ihmisiä vaivaa :Dd Sinä itse teet itsestäsi oksettavan ja nolon haukkumalla muita noin törkeästi. Ilmoitin kommentistasi. Mikä on kun ei aikuinen voi asiallisesti kertoa omaa mielipidettään? Tai no, ei sua kyllä aikuiseksi voikaan sanoa noin teinimäisen kommentin jälkeen. Kuulostit nimittäin aivan siltä ysiluokan pissiskuningattarelta, joka lyttää muita vain ollakseen ”parempi”.

Vierailija
117/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No musta on niin huomiota herättävä ettei sitä voi olla huomaamatta, kun muut ovat pukeutuneet iloisiin väreihin. Lisäksi musta yhdistyy suruun, joten siitä tulee negatiivisia tunteita. Sille ei vaan voi mitään.

Siinä tapauksessa se ei ole mekon pukijan ongelma miltään osin. Itse en ainakaan kiinnitä tuollaisiin asioihin huomiota. Ehkä silloin, jos haitajaisissa jollain olisi kirkkaan pinkkiä päällä, mutta kesäjuhlat joissa vaatteiden kirjo on jo muutenkin runsas, niin kuka tuollaista jaksaa alkaa sen kummemmin miettimään, vaikka sattuisikin huomaamaan?

Vierailija
118/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Auts, you must be fun at parties...

Vierailija
119/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Trolli se on. Valitsee tilaisuuteen ja olemukseensa nähden mahdollisimman epäedullisen asun, kyselee siitä aihevapaalla ja pitää tiukasti päänsä, vaikka sivukaupalla kommentoijia pitää ideaa mauttomana.

Vierailija
120/245 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hieno mekko. Alkukesästä voi olla viileää. Löytyisikö joku sopiva nude jakku päälle? Ja siihen vielä se värillinen laukku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän