Jos miesystävä olisi aikonut "nähdä illalla"
Monelta sinulla menisi ns. luukut kiinni, mihin mennessä pitäisi olla tapaaminen sovittuna? Seurustelemme joten ei ole mikään bootycall.
Kommentit (96)
Kerran sunnuntaipäivänä lähetin netin treffipalstalla viestin, jossa ehdotin että käytäisiinkö illallisella. Kirjoitin, että minulle käy seuraava päivä eli maanantai, tiistai sekä torstai -illat. Hän vastasi, että hän huomenna ilmoittaa minulle mikä minun ehdottamistani ajankohdista sopii hänelle kun hän saa tietää omat työkuvionsa.
Seuraavana päivänä eli maanantaina koko päivän odotin, että hän lähettäisi viestin, jossa kertoisi mikä ilta hänelle sopii. Viestiä ei tullut, joten lähetin hänelle klo 20 viestin, että millin sovitaan treffit ja hän vastasi siihen seuraavana iltana eli tiistaina, että hän joutuu tekemään tällä viikolla niin pitkiä työpäiviä, ettei voi sopia treffejä.
Mietin vaan, että eikä hän tosiaan yhtään tiedä työvuorojaan edes viikkoa eteenpäin,? Eihän seurustelusta tuollaisessa tilanteessa tulisi mitään, kun ei voi sopia mitään tapaamisia kun toinen ei tiedä milloin on vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Suhde menee vähemmän tavoitettavissa olevan ehdoilla. Näin se on, paras leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.
Ainakaan ei kannata olla aina tavoitettavissa ja käytettävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 21, sitten saapuu oikea yö.
Eikös tuohon aikaan myös nukkumatti saavu ja ovehen hiljaa lyö? Sillä on siniset silmät ja uniset tossut.
Niin ja sininen, uninen vyö.
Kristiina xx kirjoitti:
Kerran sunnuntaipäivänä lähetin netin treffipalstalla viestin, jossa ehdotin että käytäisiinkö illallisella. Kirjoitin, että minulle käy seuraava päivä eli maanantai, tiistai sekä torstai -illat. Hän vastasi, että hän huomenna ilmoittaa minulle mikä minun ehdottamistani ajankohdista sopii hänelle kun hän saa tietää omat työkuvionsa.
Seuraavana päivänä eli maanantaina koko päivän odotin, että hän lähettäisi viestin, jossa kertoisi mikä ilta hänelle sopii. Viestiä ei tullut, joten lähetin hänelle klo 20 viestin, että millin sovitaan treffit ja hän vastasi siihen seuraavana iltana eli tiistaina, että hän joutuu tekemään tällä viikolla niin pitkiä työpäiviä, ettei voi sopia treffejä.
Mietin vaan, että eikä hän tosiaan yhtään tiedä työvuorojaan edes viikkoa eteenpäin,? Eihän seurustelusta tuollaisessa tilanteessa tulisi mitään, kun ei voi sopia mitään tapaamisia kun toinen ei tiedä milloin on vapaalla.
Yrittäjät ei tiedä huomisesta, voi tulla työkeikka yhtäkkiä.
Minä menisin lähibaariin. Mies voi tulla jos on tullakseen tai löydän kyllä muuta seuraa.
Kuka sanoi että heillä on aina seksiä?
Puhelin eli luukut menis kiinni ehkä 19.00. Mitä sen jälkeen enää jaksaa?
Juu kiristystä vaan. Sano että naapurin Pena aikoi piipahtaa luonasi klo 19 jos olet yksin kotona...
Minä haluan tietää viimeistään edellisenä päivänä milloin näemme seuraavana päivänä ja mihin aikaan. Voin näin valmistautua ja esim. nukkua kunnolla. Näin siis deittailuvaiheessa.
Ja sittenkin kun mies on jo tutumpi, en koskaan suostu näihin klo 22 tuleviin "moi mitä sun iltaan. nähdäänkö?" koska olen silloin jo melatoniinit taulussa.
Miehille se lähtö on niin paljon spontaanimpaa kun ei tarvi laittaa tai meikata eikä muuta kuin menoks.
Miehellä on sovittu silmälasien nouto optikkoliikkeestä iltapäiväksi.
Kristiina xx kirjoitti:
Miksi kyselit perään?
Seurustelu = tulevaisuutta suunnitellaan yhdessä.
Booty call = nähdään illalla myöhään kun miehelle sattuu sopimaan.
Itsekunnioitukseni estäisi arvailemasta. Meet or don't meet, there is no maybe!
Viikolla klo 19 viimeistään, menen klo 22 rauhoittumaan nukkumaan. Pe ja la ehkä klo 20.
Jos puhutaan tästä viikonlopusta, pe-ilta on jo pois laskuista jos sitä ei sovittu eilen? Entä lauantai sitten, milloin pitää olla huomisen suunnitelma selvillä?
Ja voinko varata nyt itselleni huomiseksi liput esitykseen jos mitään suunnitelmia ei ole kuulunut?
Nimenomaan. Äijä tulee vaan kassit tyhjäämään ja miuten huitelee omissa menoissaan. Ei jatkoon.