Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miesystävä olisi aikonut "nähdä illalla"

Vierailija
31.01.2020 |

Monelta sinulla menisi ns. luukut kiinni, mihin mennessä pitäisi olla tapaaminen sovittuna? Seurustelemme joten ei ole mikään bootycall.

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En istu koko iltaa kotona odottamassa jos ei osaa aikatauluaan sanoa. Jos minulla ei satu olemaan muuta niin katsotaan nähdäänkö mutta jos tulee muuta niin menen omia menojani enkä kysele sopiiko se miehelle

Vierailija
22/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei yleensä ole omia menoja koska olen introvertti, viihdyin sinkkunakin yksin kotona viikonloppuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään puolenpäivän aikaan on ollut aikataulut selvillä tunnin tarkkuudella.

Ei ollut hänellä tarkoitustakaan tavata sinua. Kunhan on lätkyttellyt suutansa.

Vierailija
24/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän syöksyisi luokseni * kolmantena jalkana heti töistä päästyään.

Vierailija
25/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan miesystävä, jonka kanssa sovittiin vaikka to iltana, että hän tulee luokseni pe iltana. Perjantaina töiden jälkeen mies viestitteli sitten, että käy kavereiden kanssa nopeasti yhdellä ja tulee sitten. Asia oli silloin ok minulle, sillä kello oli yleensä jotakin neljän pintaan ja olin itsekin vasta tullut töistä. Joskys kuudelta saattoi tulla viesti, että hetki menee vielä, seiskalta taas ja sen jälkeen ei kuulunutkaan mitään ennen kuin yöllä mies soitteli kännissä, että no nyt olisi tulossa sitten. Pari kertaa päästin kännisen äijän hölmöyttäni ja nuoruuttani kotiini, sain tuta kännisen rynkytyksen ja viinanhajuisen ällötyksen.

Sitten aloin hieman miettimään koko suhteen mielekkyyttä ja päätin pistää poikki koko homman. Äijä soitteli kymmeniä kertoja sen jälkeen milloin ihan päiväsaikaan ilmeisesti selvinpäin ja milloin yöllä yöpaikkaa haluten varmaan. En vastannut. Se oli siihen aikaan, kun puhelimeen ei mitään estoja voinut laittaa.

Vierailija
26/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään klo 19 mennessä pitää olla tiedossa, mihin aikaan tulee. Jos kuitenkin on sovittu, että nähdään illalla, eli on varmaa, että nähdään. Mutta näinhän tämä on vain minun kohdallani. Yksi eksä sanoi aina, että nähdään päivällä, ja hänen mielestään klo 20 oli vielä päiväsaikaa.

Vierailija
27/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei yleensä ole omia menoja koska olen introvertti, viihdyin sinkkunakin yksin kotona viikonloppuisin.

Vaikka olenkin samanlainen, laitan puhelimen lentokonetilaan ja alan puuhata omiani.

Vierailija
28/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde menee vähemmän tavoitettavissa olevan ehdoilla. Näin se on, paras leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
29/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelti kiinni!

Vierailija
30/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde voi muuttua bootycalliksi..

Vierailija
31/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kun minä käsken.

Vierailija
32/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin odotella jos ei ole muuta tekemistä. Mutta jos mitään tarkkaa ei ole sovittu niin teen itsekin mitä haluan jos siltä tuntuu.

Vierailija
33/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaani saa tulla milloin vain. Usein sanookin, että tulee illalla, mutta ei osaa aikaa sanoa. Avaintakin oken hänelle tarjonnut, mutta ei ole ottanut.

Vierailija
34/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nykyaikaa kun kaikki pitää suunnitella ja kontrolloida, ei Penelope tiennyt minä vuonnakaan Odysseus saapuu.

Vierailija
35/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet muutenkin kotona, mitä väliä sillä on?

Vierailija
36/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt pitäisi tietää jos on tänä iltana tulossa koska käyn jumpan jälkeen suihkussa ja jos tulee - sheivaan, jos ei -en

Vierailija
37/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän olisi sokea, nostaisin kädet ilmaan ja huutaisin "halleluja, ihme on tapahtunut!"

Vierailija
38/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hän olisi sokea, nostaisin kädet ilmaan ja huutaisin "halleluja, ihme on tapahtunut!"

Hehheh

Vierailija
39/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mitä muijia olette jos noin suostutte miehen epävarmaan tulemiseen luoksenne? Hih...

Vierailija
40/96 |
01.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on nykyaikaa kun kaikki pitää suunnitella ja kontrolloida, ei Penelope tiennyt minä vuonnakaan Odysseus saapuu.

Pikkasen eri juttu kun olivat naimisissa.

Itse toteaisin, että katsellaan sitten illalla ,satunko olemaan tavattavissa ja lähtisin ihan tarkoituksella kavereille tms ja puhelin kiinni. Seurustelun alusta lähtien jämpti peli. Ei tarvitse sitten oikeassa suhteessa narista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme