***ELOisat keskikesän suureen juhlaan (to-su)***
Kommentit (42)
Joo tänään sitten pyörähdettiin uusille vuosikymmenille. Enpä voi sanoa että olisin vielä halunnut näin isoja lukemia mittariin. Mies oli tehnyt hienon runon ja kukat oli valittu huolella. Onneksi sitä on edes jotain saatu aikaiseksi elämässä, kohta on kolme lasta ja auntovelatkin maksettu ;) Mulle iski jo 26-vuotiaana kolmenkympin kriisi, joten pian varmaan alan potea neljänkympin kriisiä ja siihen heti perään viidenympin villitstä.
Meillä juhannus menee rauhallisesti, tän vatsan kanssa ei jaksa juuri mitään muuta kuin heittää pienet jussiajelut kavereiden luo.
RAUHALLISTA JUHANNUSTA ELOISAT! (Mulla on muuten sellainen vauvanimikirja hyllyssä, jossa ehdotetaan leijonatytön nimeksi Eloisa. Olisipa ainakin erikoisen hauska nimi)
mä oon pessy ikkunoita ja oleskellu terassille,just sopivat ilmat meikäläisen makuun..:)
nytte se on totuteltava olemaan vaan,pomokin päästi mut aikasemmin kotiin ku olin vikaapäivää,olin tosiii ilonen
kohta aletaan grillailemaan :P oon kuolannu pitkään grilli ruoan perään.
eipä tässä sen kummempia hyvää vkonloppua kaikille ja katsellaan taas..
k.h.p ja tärppi 30+5
Appivanhemmat syötetty ja juotettu ja saatu kotimatkalle. Lapset ja mies apen kanssa purjehtimassa ja me nautimme nyt pikkumiesten kanssa rauhasta. Ilma on ollut upea ja pieni tuulenvire sopinut minulle mainiosti. Juhannuksesta huolimatta olen pessyt lakanapyykkiä ja täkkejä vinon pinon ja heitin lakanat juuri mankelista läpi. Nyt ajattelin mennä sohvalle lötköttelemään.
Elolle ihanaa syntymäpäivää ja tervetuloa kolmenkympin kerhoon.
Opemamma
Pikaisesti täällä pyörähdän ja lukaisen noita viesteja sitten ajan kanssa, mutta nyt siis kaikille oikein hyvää jussia ja ELO.lle hurjasti synttärionnea!!! Perässä tullaan, mutten taida kiinni saada ;)
Air huomenna maagiset 30 viikkoa ;)
Elolle hurjasti synttärionnea ja tervetuloa kolmenkympin klubiin minunkin puolestani. Mulla alkaa kohta kolkuttaa puoliväliä kolmeakymmentä, ah-dis-ta-vaa aina välillä mutta minkäs teet kun vuodet vierii kun lumipallo rinteessä. Hmm...lumipalloa muuten alan muistuttamaankin kohta näillä helteillä muotoni puolesta. Tuli ihan hyvään saumaan nuo sateet ja hiukan raikkaammat ilmat, turvotuksetkin helpottivat. Silti on kuuma koko ajan, tuntuu että hiki nousee ihan tosi pienestä toiminnasta. Sitäpä kait sitten jatkuu synnytykseen asti =)
Meillä juhannus sujunut ihan rauhallisesti. Olimme tänään vanhemmillani mansikkakakulla ja sitten ajeltiin rauhallisessa Helsingissä ja päädyttiin Kaivopuistoon jätskille. Nam.
Hymyilyttää vieläkin kun mies tohotti juhannussaunasta ihan innoissaan. Loppujen lopuksi istuttiin saunassa samaan aikaan about 3 minuuttia ja sitten pitikin miehen mennä katselemaan jalkapalloa teeveestä =) Minä nautin sitten hiljaisuudesta lauteilla ja vetelin naamaani alkoholitonta olutta. Kävinpä välillä pihalla jäähyilläkin löylyjen välissä. Nyt on sitten saunottu koko kuukauden tarpeiksi.
Nyt tuli taas jaariteltua joten vetäydyn yöpuulle.
Pantoufflelle piti vielä sanoa että toivottavasti saatte pian asian selvitettyä ja sovittua, riitely on tosi kurjaa mutta aina ei suinkaan vältettävissä.
jussin jatkoja ja juhannuskoivun tuoksua kaikille!
t.tuuli72 & jumppatyttö rv 31+2
Olipa päivä taas..Onneksi sain hiukan eilistä taka-alalle, kun oli ohjelmaa..
Täällä on nyt kans mun vanhemmat syötetty ja juotettu pikaisesti..Äitini tuli mun kanssa tekemään ruokaa tänne ja isä tuli käymään töiden lomassa syömässä ruuan ja jälkkäriks paistettuja lettuja..Ja samalla oven avauksella läksi munkin mieheni töihin sitten yöksi taas..Juhannussauna jäi nyt tänävuonna väliin, kun meilläkin mies on tosiaan koko jussin töissä..
Hetki sitten palailtiin kotiin, kun käytiin esikoisen, mummun ja koiran kanssa katsomassa kokkoa lähirannalla..Silläkin reissulla onnistuin taittamaan molemmat nilkkani, jotka on nyt sit LIEVÄSTI sanottuna kipeät..Ja kaiken kukkuraksi vauva painoi ihan sikana alapäätä..Taas tuntui, että sieltä se kohta putoaa..Tosin tänään on kyllä ollut kova päivä..Olen juossut takapihan ja keittiön väliä koko ajan, ettei kyllä ole ihme, että olo on vähän kipeä..
ELOlle onnea synttäreiden johdosta!!!
Olipa hiukan itsekeskeinen kirjoitus taas..Mutta ÖITÄ!!!Nyt väsyttää kivasti..
pikku_ruu & möttiäinen 34+1
Tänään onkin esikoisen nimipäivä ja muutenkin mieli korkealla kun lomat alkoi ja työelämä jäi taakse. IHANAA!!!
Ensi viikolla esikoinenon vielä hoidossa ja mies töissä ja minulla omaa aikaa, ihanaa sekin!! Toivottavasti osaisi tehdä muutakin kuin tuota mokomaa pesänrakennusta.... vaikka makoilla ja ottaa nokosia.
Eilen juhlittiin juhannusta ja lomanalkua viemällä esikoinen Lintsille kieppumaan kaikkiin pikkuisten laitteisiin kerrankin niin paljon kun haluaa. Oli muuten kätevää että alle 100cm laitteisiin aikuinen pääsee ilmaiseksi mukaan, tuli edulliseksi reissu :). Ja tilaakin oli mukavasti ajankohdasta joutuen.
Maanantaina sitten haikaranpesän valmennukseen, tosiaan vauvat alkavat jo kuukauden päästä syntymään, hui!!! Seinänaapuri toi eilen kotiin juhannusvauvansa, ja itsellekin alkaa samalla konkretisoitua että itse on seuraavana punnerrusvuorossa tässä talossa..... Toiv ei vielä kumminkaan!
Olo ollut ok, vaikka kävely alkaa kyllä verottaa voimia pidemmän päälle, ja lintsikeikan jälkeen olin kyllä ihan poikki!!
Kirjoittelemisiin, nauttikaa tästä sopivan viileästä kesäsäästä!
adalmina
Täällä sitä kotona vaan oleillaan. Eilen oltiin koko päivä ulkona. Mies oli aamu vuorossa töissä. Syötiin ekan kerran uusia perunoita ai että oli hyviä munavoin kanssa. Illalla saunottiin.
Tänään mies onkin aamu ja ilta vuoron töissä. itse olen lasten kanssa lähdössä lasten serkuille grillaamaan jahka kuopus herää päiväunilta. pääsee taas ihastelemaan 2 viikkoista serkkutyttöä. Se on niin suloisen ihana ja pieni. Meijän tytöt olivat ihan haltijoissaan serkkutytöstä kun he kävivät meillä viikollla kylässä. Toivotaan että sama ihastus säilyy kun oma vauva syntyy.
Oma olo on ihan ok. yöt rupee olemaan katkonaisia ja heräilen vähän väliä ihan hiestä märkänä ja kyljen kääntäminen on jo hankalaa. Välillä herään myös siihen kun oon nukkunut koko ajan samalla kyljellä kun käsi on ihan puuduksissa. Vessassa ei tarvii ihan hirveen montaa kertaa ravata onneksi. Vaikka juotavaa menee tavallista enempi.
Mutta nyt pakkaan kylmä laukkuun vähän syötävää mukaan. Helpompi pakata vielä kun kuopus nukkuu. Hänellä on tapana purkaa kassaje samaa tahtia kun kerkeen pakkaamaan.
Puuhis ja muksut 97,99,00,02,05 ja masuasukki 32+2
Hei,
Täällä kotosalla Espoossa on tosi rauhallista, kun melkein kaikki on tällä hetkellä naapureista ja koko alueelta jossain mökkeilemässä tms. Eli kivasti täälläkin voi nauttia ihanasta ilmasta :)
JA VAUVAVARUSTELU SENKUN JATKUU :)
Olen tänään tehnyt urotyön eli laittanut vauvan ensi talven villahaalariin vetoketjun. Koskaan ei ole tullut aiemmin sellaista tehtyä mutta hyvinpä näytti onnistuvan.
Vaunutkin on vauvalle nyt katsottuna, kun päätettiinkin ostaa vähän käytetyt teutonia kuomurattaat tutulta. Niissä on sellainen kova kantokoppa eli se nyt on ainakin kesällä ihan kätevä vaikka itse olisin ehkä sellaisen pehmeän duopussin valinnutkin.
Eilen tuli hankittua myös silikoniset rintasuojat sairaalakassia varten, jos sellaisia sattuisi tarvitsemaan.
Tosiaan meidän pinossa varmaan ensimmäisiä elokuisia alkaa syntymään noin kuukauden kuluttua. Jännää...Mutta nautitaan nyt vielä siitä vapaudesta joka pian häviää (tai siis ainakin meillä ensisynnyttäjillä tulee iso muutos). Nyt voi vielä keskittyä rauhassa omiin juttuihin kuten lehdenlukuun ja pitkien elokuvien katseluun, nukkua yöt rauhassa yms :) Vaikka kyllähän minäkin aika malttamaton olen jo vaikka ei olisi mitään syytä.
Pia
Palauduttiin mökiltä torstaina ja keskiviikko vietettiin siellä puuhamaassa. reissu meni hyvin kaikin puolin, ainoo et nyt kotona nuo apinat kiukkuaa ja tappelee koko ajan.
Miehen täti kenen mökki se oli niin soitti perään ja sanoi et ollaan koska vaan kuulemma tervetulleita uudelleen kun niin siistiin kuntoon oli paikat jätetty ja tavarat oli omilla paikoillaan.
Jos nyt ihmeitä ei tapahdu niin tiistai-iltana lähdetään uudelleen ajaa sit sinnepäin ja ollaan yö mökillä ja keskiviikko aamuna startataan särkänniemeen. Jaksamisesta riippuen tullaan joko särkkiksestä suoraan kotiin tai sit ollaan viel yks yö mökillä ja kotiudutaan torstaina.
Kotona olis kyllä niin paljon tekemistä johon tartteisin tuota ukkoa et vähän vielä mietin et jos kuitenkin käytäis vain kotoa käsin vaik linnanmäellä. Makkarissa pitäis tavaroiden paikkaa vaihtaa et sais sen pinnasängyn mahtumaan ja tuo pentujen nukkumishuonekin pitäis mustikan jäljiltä maalata. Mutta toisaalta... onhan tässä vielä aikaa...=) Ja mielessäni mä oon jo kaiken tehnyt... Eli toisin sanoen juuri mitään ei oo valmiina. Vaatteet on kyllä mutta niille ei oo paikkaa, ja ne odottaa vielä pesua, turvakaukalo on oikeastaan ainoa asia joka on olemassa käyttövalmiina.
Oma olo on oikeastaan mitä pirtein, kuumuuskaan ei oo häirinnyt enkä oo edes turvonnut. Yöt nukun vielä ilman vessareissuja ja yhteen putkeen. Nyt on kyllä sen verran laskeutunut tuo vatsa et istuessa joutuu nojaa aika reippaasti taaksepäin kun muuten painaa pahasti. Eli tuskin noita vessattomia öitä on enää montaa edessä...
Mut nyt kattomaan selviytyjiä...
Ainiin, pumpulin suklaakakkua tehtiin tänään ja vietiin mukana anopille ja kovasti kehuivat kaikki sitä. Oli aivan mahtavaa vaniljajätskin kanssa...
LEM 33+6 (aikaa siis on joo...=) )
Eilisen riitelyn ja pahan mielen jälkeen tänään on onneksi ollut jo mukavampi päivä. Sisko tuli miehensä kanssa meillä grillaamaan ja ollaan pelailtu koko ilta ulkona kaikenlaisia pihapelejä mölkystä krokettiin. Ihan hauskaa ja sopivan rauhallista myös selvin päin olevalle ja lapselle:) Hyttysiä vain tuntui ilmestyvän hullun paljon, nyt se rasittava ininä sitten taas alkoi...
Adalmiina, mukavaa loman alkua! Eikö tunnu ihan hullulta ajatella kuinka pitkään tulee olemaan poissa työelämästä? Vuosi tuntuu niiiin pitkältä, vaikka meneekin sitten yllättävän nopeasti.
Puuhis, meillä on myös tänään nautittu uusia perunoita, mutta isovanhemmilta opittuun karjalaiseen tapaan kerman, suolan ja ruohosipulin kanssa. Ja niin hyvää oli, että tyttökin veti lautasellisen perunoita tuosta vaan!
Pia, itse mietin ihan samaa että pian alkaa elokuisia syntymään eli ihan hurjaa vauhtia on koko odotus mennyt. Esikoisen odotus tuntui loputtoman pitkältä, mutta tämän kakkosen kanssa ei ole ehtinyt edes tulla kunnon kypsähtämistä raskaana olemiseen. Ensimmäisessä odotuksessa kypsytti kyllä usein ja lujaa! Mutta ehkä ensimmäisen kanssa se muutos on niin suuri verrattuna elämään jota sillä hetkellä elää, että odotus tuntui ajoittain raskaalta. Nyt rauhallisempaan menoon on jo tottunut eikä juomattomuus tai baareista poissaolo tosiaankaan nakerra:)
LEM, mukavaa " Kärsäniemen" reissua teille kuten meidän tyttö sanoo!:D
Nyt minä taidan vetäytyä unten maille, jotta jaksan aamulla nousta tytön kanssa. Hyviä öitä, juhannuksesta selvitty!!:)
Pantoufle 34+5
Niin se juhannus on taas takana. Nyt voidaan kuulemma ruvetta viettämään syksyä sanoi appi, mutta minähän en tuota allekirjoita.
LEM: Tosi kiva, että mökkireissu onnistui yli odotusten!
Pantoufle: Täällä on tapeltu miehen kapakkareissuista aikanaan oikein railakkaasti, mutta iän myötä nekin ovat vähentyneet, siis tappelut ja reissutkin.
Adalminalle antoisaa lomaa!
Voi rähmä kun nuo yöt menevät katkonaisesti...Kääntyminen on jo sellainen operaatio, että koko sänky heiluu ja natisee, kun yritän kammeta kyljeltä toiselle. Alavatsa kipuilee välillä ja hiki tuppaa pintaan. Vessassa saa rampata alvariinsa ja lonkkia särkee, jippii. Olo on todella niinkuin joskus aikaisemminkin totesin maitovalaalla kuivalla maalla. Onneksi suonikohjut eivät vaivaa levossa, jotain hyvää sentään... Pinna vaan tuppaa olemaan päivisin hieman kireällä, kun nukun niin huonosti. Kiukuttelen lapsellisesti miehen töistä, vaikkei siitä ole todellakaan mitään hyötyä. Että tällaista, rakentavaa juttua heti aamusta...
Missähän Minttu muuten luuraa, kun ei ole ehtinyt palstalle laisinkaan? Huhuu, tulehan kertomaan kuulumisia.
Nyt lähden taas kahveenkeittoon. Tulkaahan kertomaan juhannuskuulumisianne niin ja voikaa hyvin ennenkaikkea!
Opemamma ja vimpula rv 30+5
Tajusin juuri, että jos synnytys jouduttaisiin käynnistämään vauvan koon takia rv 38 armonaika alkaa käydä vähiin...7 viikkoa...iik...Mitenköhän sitä taas klaaraa...iskee välillä epäusko tällaisella suurperheen äidilläkin...
Häiriköivä Opemamma
taa 1 huonosti nukuttu yö,tärppi se päätti alkaa vetää karate tuntia viiden aikaan :S,muuteski kuten opemamma sanoi yöt on hankalia kun kääntyminen on oma show + vessassa saa juosta ja hikipukkaa päälle,ei oo helppoo :D.
mä en tiiä mut mul on iltasin jalkapohjii kutissu/nippaillu et ei kait se oo sitä maksaan liittyvää?. onneksi huomena on neuvola niin saa kysellä,tosin oma terveydeh. ei ole paikalla että siellä on sijainen.
mä tossa illalla aloin miettii että jos tärppi tulee normaalia kautta niin se jos venyy 2 viikolla se synnytys ni esikoisella ja tärpillä ois syndet muutaman päivän heitolla,ku muthan lasketaan ensi synnyttäjäksi kun esikoinen tuli sektiolla,kääääk...jänskättää..
no ei kait tässä sen kummempia pitää lähtee aamupalalle ja touhuumaan. mukavia päivän jatkoja kaikille ja palaillaan :)
k.h.p ja tärppi tänään 31
Kuuma päivä tulossa taas. Me tultiin eilen jo myöhään illalla kotiin maalta. Päätettiin karata ruuhkia ja hellettä, joita tänään olisi luvassa ollut.
Juhannus meni rauhassa omalla porukalla saunoen, uiden ja grillaten. Yksi kokkokin näkyi kaukana vastarannalla. :) Esikoinen tosin oli jo nukkumassa ja jäi se näkemättä.
Meillä oli alakerran matot mukana, ja ne saatiin pestyä ja jo kuivaksikkin. Ihana saada puhtaat männyltä tuoksuvat matot lattiaan.
Tänään luvassa pihahommia, täytyy käydä multaa ostamassa ja istuttaa saniaisia ja vuorenkilpiä. Metsästä hain saniaisia(isoja) Ja anopilta otin jätesäkillisen vuorenkilpiä.
Opemamma, koitahan nyt sit olla kasvattelematta liikaa sitä vaaveliasi.. :) Paljonko se sun " jättiläisvauva" painoi, saatoit sen jo aikasemminki mainita mut en kyllä millään muista..
Elo22:selle näin myöhässä synttäri onnitteluja!!
Ja LEM, kiva tosiaankin et meni hyvin sit mökkeily ja vielä tuli uusi kutsukin. Varmasti jäi nyt kiva fiilis tällä kertaa, ja mukavampi sit taas ens kerralla mennä sinne.
Nyt vielä kaikille leppoisaa ja lämmintä sunnuntaita!
calathea 30+5
Hei kaikki! Ja mukavaa juhannuksen jälkeistä sunnuntaita. Täällähän oli aika pitkä pino ehtinyt tulla pyhienkin aikaan. Meillä ei ole mökillä nettiyhteyttä eli varmaan heinäkuun aikana en ehdi montaa kertaa kirjoitella. Nyt esikoinen jäi mökille vielä täksi päiväksi ja tulee iltapäivällä mummin ja papan kanssa kotiin. Mies meni töihin, viimeinen 24 h vuoro ennen kesälomaa! Ihanaa! Itse tulin samalla jo kotiin pesemään pyykkiä ja hieman huilaamaan. Aikamoista nimittäin oli meno, kun meitä oli niin monta pienessä mökissä samaan aikaan ja pientä stressiä ja hermostumista meinasi tulla puolin ja toisin. Ja itse olen aina sellainen sovittelija, yritän pitää lapsuuden perheeni tasapainoa jotenkin yllä. On ehkä sellainen keskimmäisen rooli. Meitä tosiaan oli samalla mökillä kolme perhettä + vanhempani, joten väkeä riitti... Mutta kivaa toki oli ja talviturkin sain heitettyä!
ADALMIINA: Huomenna nähdään valmennuksessa, mukavaa! Saa nähdä, millainen valmennus on ja saako sieltä toissynnyttäjä jotain uutta infoa. Kiva nähdä myös sairaalatilat, niin on luottavainen olo, kun tietää, mihin on menossa.
OPEMAMMA: Toivottavasti kaikki menee vauvan koon suhteen hyvin. Hyvä, että tarkkailevat kasvua, niin ei tule yllätyksiä synnytyksessä. Vaikka käynnistys ei varmasti ole mukava vaihtoehto, niin ehkä silti paras, jos vauva näyttää olevan suurikokoinen.
ELO22: Myöhästyneet synttärionnittelut! Ja tervetuloa meihin kolmekymppisiin.
KYLKI- JA SELKÄKIVUT: Täällä mennyt muuten ihan ok, mutta nyt kovaksi riesaksi ovat tulleet kylki-, selkä ja ylävatsakivut. Ikään kuin vanne puristaisi joka puolelta. Olen itse tunnustellut, että kaikki kylkivälilihakset ovat ihan hellinä ja yläselkä ihan jumissa. Eli ilmeisesti ovat vain lihaskipuja, mutta tosi ahdistava on välillä olo. Pitkä istuminen ja seisominen ovat tuskaa ja parasta olisi vain maata. Mutta mitenkäs sen teet, kun pitäisi esikoista ja huusholliakin hoitaa? Onko jollain muulla vastaavanlaisia kipuja ja onko ehdotuksia olotilan helpottamiseksi? Voiko muuten hierojalle vielä mennä ja miten pystyy hieromaan? Istualtaanko?
Aurinkoista sunnuntaita!
Pantteri 35+1
Eilen kotiuduttiin kahden yön lomalta miehen kanssa ja kotona oli kaikki hyvin. On ne jo niin isoja nuo meidän 2- ja 1-vuotiaat, että hyvin pärjäävät keskenään kotona ;-) No, vielä oli isovanhemmat hoitamassa ja hyvillä mielin olivat hekin kaiken sujumisesta. Lupasivat tulla sitten taas meille, kun vauva syntyy. Helpompi kuulemma näinpäin, että he ovat meillä kuin että pojat ovat heillä.
PANTTERI ja ADALMIINA. Tervemenoa valmennukseen! Itse asiassa menette vain käymään toissynnyttäjinä siellä perheosastolla, eli varsinaista synnytyksenkulkuvalmennusta ette enää saa, sehän on jo tuttua. Eli olette siellä perheosastolla ja käytte läpi niitä käytäntöjä yms.
Mulla alkaa iskeä pikkuhiljaa paniikki. Eilen kun ajelimme kotiinpäin viimeiseltä lomalta pitkään aikaan, tuli jotenkin hurja olo. Kesäkuu on vierähtänyt aivan siivillä ja tosiaan heinäkuun puolella alkavat varmaan seuraavat elokuiset putkahdella. Nyt täytyy vaan laittaa vikatkin vauvatavarat kuntoon niin voi sitten hyvillä mielin odotella h-hetkeä. Hyvillä mielin, pöh, tällä hetkellä on, kuten sanottu, sellaianen pikkupantsu, etää miten sitä sitten selviää. Oli huojentavaa lukea, että Opemammallakin iskee samanlaisia tunteita kokemuksesta huolimatta.
Pikkasen on tänään kyllä sellanen dagenefter-olo. Huomenna on taas arki ja kateellisena mietin niitä, jotka ovat lomansa aloittaneet. Tuntuu, että täällä ei ole varmaan yhtäkään muuta perhettä huomenna puistoilemassa yms. mutta toisaalta mekin lähdemme puolivälissä viikkoa vanhemmilleni valmistelemaan isäni 70-vuotisjuhlia, joita vietetään lauantaina. Joten eiköhän tästäkin selvitä. Ja jatkuuhan mieheni loma sitten pidemmälle loppukesästä, kun aloittaakin sen vasta parin vkon kuluttua.
Vielä ELOlle multakin myöhästyneet onnittelut rajapyykin ylityksestä!
Pumpuli
Ensimmäisenä ELOlle myöhästyneet synttäri onnittelut!
Opemamma: Ultrasiko lääkäri vai käsin kokeilemalla päätteli tulokkaan suureksi? Saas nähdä kumpi meistä saa suuremman vauvan, itse myös menossa koko arvioon viikolla 37 (jos oikein muistan).
Täällä on Juhannusta vietetty kaikessa rauhassa kotosalla. Poika on totutellut uutten sänkyynsä aika hyvin tuloksin tosin tänään päätti herätä puoli neljältä mutta mikäs on nauttiessa kesäisestä aamusta.. No joo olisin varmaan nauttinut aamusta yhtä paljon jos se olisi alkanut pari kolme tuntia myöhempääkin =)
Mahassa on ollut hiljaista. Eilen jouduin muutaman kerran ihan pysähtymään ja odottelemaan liikkeitä. tulihan niitä mutta paljon vaimeampina kuin aikaisemmin. Vauva on tainnut kääntyä selkä eteenpäin. Huolestunut kumminkin olin. Mies yritti lohdutella ja sanoi mikä nyt olisi pahinta mitä olis voinnut käydä mahassa? HEI HALOO siitähän mun mielikuvitus lähti liikkeelle. Vähällä oli etten lähtenyt illalla Kättärille. Tänään liikeitä on jo tuntunut hieman paremmin.
KYSYMYS: mahtaako kukaan tietää sellaista rahkavalmsitetta kuin FRUIT KING? Myydään suuressa levyssä ja pikarit ovat pieniä. makuina ainakin banaani ja mansikka. Syy miksi kyselen on se että appivanhemmat ostivat pojalle niitä ja yllätykseksi huomasin ettei tuotetta suositella ALLE 3 VUOTIAILLE. Rahkaan on lisätty ainakin B12-vitamiinia siinäkö syy ikärajalle. Mulle ei ole koskaan tullut mieleeni että tuollaisissa tuotteissa voisi olla suositusikä. Kuinka tarkasti te noudatatte tuollaisia ikä suosituksia? Mä olen taas hankala akka jos pojalle en noita anna. No aina ei voi voittaa ja mies saa nautiskella yksinään herkuista.
pubu ja Unski rv32+2
Jussin vietosta kotiuduttu.. ja hoh hoi että meikän kaikki alaosaston luut ja nivelet ja mitkä liekään lihakset on kipeenä!!! Sai tyttöö kanniskella ihan urakalla, etenki eilen kun ei uskaltanu vieraammassa paikassa, vähän vieraitten ihmisten parissa tehdä kakkaa... heräs klo 6 sitä itkemään ja klo 15 oli tavara paketissa, sen välin roikkui kokoajan miun kaulassa jne...
No tänään on sitten taas kivasti suppaillu, mutta onneksi kivuttomasti. Ens vl sitten mennään kuopioon miun siskon luo... oikeestaan joka vl on jotain aina sinne la asti... aika menee nopeeta...
Hirveesti oli kaikkee porukka kirjotellu joten en edes yritä muistella että mitä piti kenellekin kommentoida!!!!
T: hanneli ja natikka 34
Vähän apeissa tunnelmissa alkoi meidän juhannus. Pitkä tarina, mutta lyhykäisyydessään sen verran, että mies jäi kiinni valheesta ja tuntuu siltä, että välillä sillä ei oikein ole prioriteetit kohdallaan mitä tulee vauvaan ja tähän odotukseen vs. bilettämiseen... Itkuksi meni siis tämä aamu eikä nyt ole oikein juhannustunnelmasta tietoakaan.
Pikku ruu, koitahan jaksaa maanantaihin asti! Toivotaan, että kaikki on hyvin!!
Opemamma, sektiohaava viiden lapsen kanssa ei varmasti olisi hyvä yhdistelmä joten toivotaan ettei siihen tarvitse ryhtyä! Muistan tosin esikoisestani sen järkyttävän epparihaavan, joka teki synnytyksen jälkeisen viikon yhdeksi tuskaksi, joten kaikki leikkeleminen pysyköön loitolla meistä kaikista...
Myry, toivottavasti viime vuoden juhannuskaava ei uusiudu:) Kuulostaa aika ikävältä päätökseltä mukavalle päivälle!
Mä koitan nyt ryhdistäytyä ja päästä jotenkin fiilikseen vaikka paskasti päivä alkoikin. Välillä vaan meinaa iskeä epätoivo tuon miehen kanssa. Onneksi ei usein järjestä tällaisia yllätyksiä...
Pantoufle 34+4