Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOisat keskikesän suureen juhlaan (to-su)***

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia onnitteluista! Kaipa se ikäkriisi tässä hellittää kunhan pääsee vauvojen kanssa tositoimiin. Matkailtiin Hangossa ja Tammisaaressa juhannus ja kivaa oli. Puistossa tavattiin 3-vuotiaat kolmostytöt. Turha meikän murehtia, kun jotkut selviää kolmenkin vastasyntyneen kanssa.

Suppailuja on ollut öisin enemmän kuin laki sallii, mutta toisaalta ainakaan tutkimusten mukaan niillä ei ole mitään vaikutusta tässä vaiheessa kohdunsuun tilanteeseen. Mulla on taas ke lääkäri, ja ajattelin kysyä siitä, kun tän toisen maha-asukin liikkeet tuntuvat niin harvoin. Toinen taas mekastaa jatkuvasti.

Toivottavasti kaikilla on ollut mukava jussi!

Vierailija
42/42 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö oli todella kamala!!!Vaikka esikoinen oli mummulla yökylässä, kun väkisin halusi sinne..

Mies kotiutui töistä jo yllättäen puoli 2, kun ei kuulemma ollut juuri töitä..Siinä minäkin sitten valvoin 3:een asti..Koitin siinä miehelle sit ehdotella jotain pientä K18-toimintaa ja alkulämmittelyt olikin hyvässä vauhdissa, kun iskikin eka kipee supistus..Vatsa olikin sit kivikova seuraavat n.1½ tuntia ja supistuksia tuli ja meni n.5min välillä..Siinä jo ajattelin, ellei pian olisi ohi, niin lähdetään sairaalaan näytille..Sit helpotti ja olinkin jo niin poikki, että nukahdin..Aamuyöstä heräsinkin mielettömään jalka kramppiin!!Pohjelihas kramppasi niin, etten saanut koko jalkaa liikutettua..Huusin siinä suoraa huutoa muutaman minuutin, kunnes helpotti..Mies sanoi iltapäivällä herätessään, ettei tiennyt siitä mitään..Mä, kun ajattelin, että naapuritkin heräs.. :)

No, tänään helpompi päivä..

Huomenna aamulla onkin se lääkäri..Mielenkiinnolla odotan sitä..Pääsee kuulemaan onko tuolla alapäässä mitään tapahtunut ja saan sen lähetteen..Sen mä kyllä vaadin!!!

Olipas taas meikäläiseen keskittyvä kirjoitus..Unohdin jo taas ,itä muuta pinossa oli.. :/

Mutta kiva, että arki palaa ja saadaan vähän enemmän kirjoituksia tänne, kun pyhinä olikin hivenen hiljaista..

Huomiseen!!

pikku_ruu & möttiäinen rv 34+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla