Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta suhteesta, jossa

Vierailija
31.01.2020 |

mies on reilusti vanhempi eli 15-20 vuotta vanhempi?

Tällaisen henkilön hiljan löysin ihan täältä netistä. Vähän kyllä muutaman päivän mietin, että mitä teen, kun aina otti uudestaan yhteyttä. Lähinnä, kun on niin paljon vanhempi minua. Sitten tuumin, että vastaan. Kannatti. Viestejä lähetellään päivittäin ja on helppoa "keskustella" hänen kanssaan.

Mies tosin pelkää, kun tässä joku kerta nähdään, että petyn häneen.

Ikäeroa kun meillä on 18 vuotta. Minä olen 40v ja mies 58v.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksin tottuu asumaan, se on niin mukavaa. Saa olla ja elää kuten itse tykkää. Ei tarvitse muitten mielipiteitä ottaa huomioon. Jos esim, ei huvita joku kerta siivota, niin sen voi huoletta siirtää seuraavaan päivään. Jos toisen kanssa asuisi yhdessä, silloin pitäisi se tietty perusjärjestys pitää aina yllä. Tuo kyllä aiheuttaisi lievää stressiä itsellä.

Tuolla seudulla minne ajattelin muuttaa on myös asumiskustannukset edullisemmat, kuin täällä kaupungissa.

Kun yksin taloutta pyöritän, niin on tuokin etu.

Vierailija
62/62 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä tätä ketjua jatkaa, tämä juttu tuntuu vain entistäkin paremmalta tuon miehen kanssa. Olen ihastunut oikein kunnolla ja niin on mieskin.

Että löytääkin noin mukavan ihmisen ja miten hyvältä tuntuu päivittäin useita viestejä vaihtaa hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi