Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään kokemusta suhteesta, jossa

Vierailija
31.01.2020 |

mies on reilusti vanhempi eli 15-20 vuotta vanhempi?

Tällaisen henkilön hiljan löysin ihan täältä netistä. Vähän kyllä muutaman päivän mietin, että mitä teen, kun aina otti uudestaan yhteyttä. Lähinnä, kun on niin paljon vanhempi minua. Sitten tuumin, että vastaan. Kannatti. Viestejä lähetellään päivittäin ja on helppoa "keskustella" hänen kanssaan.

Mies tosin pelkää, kun tässä joku kerta nähdään, että petyn häneen.

Ikäeroa kun meillä on 18 vuotta. Minä olen 40v ja mies 58v.

Kommentit (62)

21/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäero asettaa korkeintaan haastetta, mutta niinhän kaikissa suhteissa on. Yhtä lailla voisit täällä pähkäillä otatko viisi kertaa naimisissa olleen äijän elämääsi tai kestätkö sohvalla piereskelevää läskipumperoa, jonka kanssa ei voi puhua mistään. Av:n vastauksia lukiessa ei itse asiassa kannattaisi olla kenenkään kanssa suhteessa!

Kukaan ei voi ennustaa, mitä elämä tuo tullessaan. MIkään ei mene niin kuin uskoo ja luulee, ei edes komerossa elämällä, vaan aina tulee jotakin. Viisain elää tässä hetkessä ja antaa mahdollisuuden. Ihmisille kannattaa aina antaa mahdollisuus. Ikinä ei tiedä mitä hyvää se tuo tullessaan.

Mitäs, jos se mies on älyttömän rikas ? Tai hänellä on upea kesähuvila jossakin hienolla paikalla, jossa vietätte monta romanttista hetkeä ensi ja sitä seuraavina kesinä? Mitäs, jos hän antaa sulle ihanan suhteen ja joka on parempi kuin 60 vuotta kestävä piina jonkun pierevän läskipumperon kanssa? Mitäs, jos hän on sun sielunkumppanisi ja et olisi ikinä arvannut sellaista olevankaan.

Mutta ja siis pyydä kuva. Ehdottomasti. Ja soitelkaa. Mieti sitten lisää. 

Kiva viesti🙂 Tosin sorruit stereotypiohin tuossa yhdessä kohtaa.

Se kohtahan voisi mennä vaikka niin että: Mitä jos se mies on älyttömän köyhä mutta saa sinut tuntemaan maailman rikkaimmaksi naiseksi, naiseksi jolla on hyvä ja välittävä puoliso. Jopa Prismassa jossa yhdessä metsästätte punaisen lapun tuotteita koet olevasi romanttisella matkalla🙂

Niin, mikä se loppujen lopuksi on tärkeää ja jolla on merkitystä? 🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
22/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tykkää tollasesta isä-tytär-suhteesta, ni mikäs siinä. Tulee vaan mieleen, et jokin on joskus menny pieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tykkää tollasesta isä-tytär-suhteesta, ni mikäs siinä. Tulee vaan mieleen, et jokin on joskus menny pieleen.

Jos toi Ap on luvuiksi esittänyt 40v ja 58v ja sinulla tulee siitä mieleen isä-tytär-suhde niin olet ihan oikeassa. Joku on sinun ajattelutavassa mennyt joskus pahasti pieleen🤣

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
24/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole siis nähnyt miehen kuvaa vielä? Auts... Aika paha. Miten ihmeessä oikein lähdette tällaiseen sokkokirjoitteluun? Toisen ulkonäkö on niin tärkeä asia, että en laittaisi kahta viestiä enempää ilman sitä tietoa. Tämä siis molempiin suuntiin, eli en lähtisi kirjoittelemaan myöskään ennen kuin toinen on selvillä minun ulkonäöstäni.

Tässä tulee ihan teiniajat mieleen ja se kuinka vastasin johonkin paikallislehdessä olleeseen nuoren miehen kirjeenvaihtoilmoitukseen. Kirjoittelimme ihan kirjeitä jonkun aikaa, sitten soittelimme ja meillä meni jutut tosi kivasti yhteen. Kuvia emme lähettäneet, vaan päätimme treffata. Ekoilla treffeillä todellisuus paljastui nopeasti. Mies olisi ollut varmasti jonkun mielestä oikein kivan näköinen, mutta omaa silmääni hän ei miellyttänyt yhtään, ei pätkääkään. En tiedä mitä hän minusta ajatteli, mutta se oli siinä vaiheessa ihan sama, sillä toisia treffejä ei enää tullut ja en voinut kuvitellakaan olevani miehen kanssa.

Olen ollut onnellisessa suhteessani jo yli 20 vuotta, mutta välillä mietin silti vaikka vastaantulijoissa, että voisinko olla tuon näköisen miehen kanssa ja huomannut aika usein, että joidenkin, aika useiden, kanssa en voisi kuvitella yhtään mitään kaveruutta enempää. Miehen tulee miellyttää silmiänikin ja sokkotreffeille en lähtisi ikinä.

Vierailija
25/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ylempänä kommentoi, että pyydä kuva.

Noh' sen hältä olen jo pyytänyt. Näyttää tietysti ikäiseltään. Eihän hän ole enää nuori mies. Mutta minun silmissäni hän näytti oikein mukavan oloiselta.

Myös hänen sinnikkyyttään arvostan. Kun laitoin siis seuranhaku-sivustolle ilmoituksen. Hän monta kertaa otti yhteyttä. En aluksi kommentoinut mitään. Ikäero oli toinen tekijä ja ensimmäisenä oli lapseni. Kaksi heistä kun on vielä alle 7v ikäisiä ( ei kuitenkaan enää tasperoikäisiä) niin mietin, kuinka tuo jaksaa heidän menoaan katsella. Sitten rohkaistuin ja vastasin hänelle. Vaihdettiin yhteystiedot ja viestejä on tässä tullut jo useita vaihdettua. Hyvin keskustelut sujuvat ja on keskustelu-taitoinen.

Otin myös alkumetreillä lapset myös puheeksi, että kestääkö hän lasten menoa ja melua? Hän sanoi tottuneensa lapsiin. Hällä on jo omat lapset aikuisia ja on myös lastenlapsia.

Se kanssa tuntui hyvältä ja siltä, että tuo mies on tosissaan, kun sanoi, toivovansa tästä loppuelämän suhdetta.

Vierailija
26/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh' sen hältä olen jo pyytänyt. Näyttää tietysti ikäiseltään. Eihän hän ole enää nuori mies. Mutta minun silmissäni hän näytti oikein mukavan oloiselta.

Myös hänen sinnikkyyttään arvostan. Kun laitoin siis seuranhaku-sivustolle ilmoituksen. Hän monta kertaa otti yhteyttä. En aluksi kommentoinut mitään. Ikäero oli toinen tekijä ja ensimmäisenä oli lapseni. Kaksi heistä kun on vielä alle 7v ikäisiä ( ei kuitenkaan enää tasperoikäisiä) niin mietin, kuinka tuo jaksaa heidän menoaan katsella. Sitten rohkaistuin ja vastasin hänelle. Vaihdettiin yhteystiedot ja viestejä on tässä tullut jo useita vaihdettua. Hyvin keskustelut sujuvat ja on keskustelu-taitoinen.

Otin myös alkumetreillä lapset myös puheeksi, että kestääkö hän lasten menoa ja melua? Hän sanoi tottuneensa lapsiin. Hällä on jo omat lapset aikuisia ja on myös lastenlapsia.

Se kanssa tuntui hyvältä ja siltä, että tuo mies on tosissaan, kun sanoi, toivovansa tästä loppuelämän suhdetta.

No nyt kyllä kuulostaa vähän häiriintyneeltä, jos edes sinua tapaamatta, pelkän viesteilyn perusteella sanoo toivovansa loppuelämän suhdetta... Huh!

Vierailija
27/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juttu on luistanut, niin kannattaa ilman muuta katsoa tuo kortti.

Toki fakta on, että mies kuolee huomattavasti ennen sinua, JOS elämä menee keskivertoraiteillaan. Toisaalta koskaan ei tiedä, vaikka kuolisi auton alle seuraavan kerran ulosmennessään.

Minusta ei kannata turhaan pohtia liian pitkään, kun ei ole edes tavannut, saati viettänyt aikaa sängyssä. Pohdi vasta sitten, kun tiedät voisitko olla hänen kanssaan suhteessa.

Vierailija
28/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua ikäero ahdista, vaan miehen epävarmuus.

Itselläni on kokemusta paljon isommasta ikäerosta. Mutta kyllä rupeaisi äkkiä ahdistamaan, jos mies olisi noin epävarma :D

Vierailija
29/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kyllä kuulostaa vähän häiriintyneeltä, jos edes sinua tapaamatta, pelkän viesteilyn perusteella sanoo toivovansa loppuelämän suhdetta... Huh!

Niin, tai sen voi ymmärtää niin, ettei ole hakemassa panoseuraa.

Vierailija
30/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapaaminen sovittuna yhteen kahvilaan parin viikon päästä.

Hyvä tässä kirjoitella ja tutustua lisää. Siksi koen paremmaksi, että tavataan vasta tuolloin.

Itse olen myös kuvani hälle lähettänyt.

Vierailija
31/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh tuo on tuhoontuomittua. Joudut vakuuttelenaan itsellesi, että tapaaminen kannattaa. Kuulostaa siltä, että aidosti ei kiinnosta tavata. Eli lopulta sinua käy ahdistamaan tuo miehen epävarmuus ja jatkuva viestittely. Siis ikäerosuhteessa ei ole todellakaan mielestäni mitään vikaa. Et vaan MINUN MIELESTÄNI kuulosta kovinkaan kiinnostuneelta miehestä.

Vierailija
32/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin hälytyskellot kilahtivat. Ymmärrän, jos on tapailu ja vietetty aikaa, mutta jos jo kirjoittelussa tulee tuollaista tekstiä, niin hieman epätoivoiselta kuulostaa. Samoin ne sinnikkäät yhteydenotot ennen kuvaa. Myös lastenlapset ovat mielestäni aika karmaiseva asia kun ap:lla on itsellään juuri ja juuri kouluikäinen lapsi. Ehkä mies on tottunut lasten meteliin, mutta onko se vain sanahelinää ja miellyttämisen takia sanottu? Luultavasti. En tiedä, mutta minulla on ihan karvat pystyssä monen eri asian takia.

Vierailija
33/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.29, miten niin koettavaa, että tämä henkilö on epävarma?

Itsellä oli syksyllä juttu todella epävakaan persoonan kanssa ja eipä hänen kanssaan keskustelut kunnolla onnistuneet. Kun saattoi sanoa ties' mitä ikävää takaisin tai kuitata juttuni tyhmällä huumorilla. Koin myös, että hän oli vahva persoona & itse tunsin itseni täysin tyhmäksi. Ja kun suuttui jostakin, sitten todella ilkeää tekstiä tulikin. Muutaman kerran veti jutun jäihin ja sitten halusi kuitenkin jatkaa.

Niin koen, että tämä henkilö on täysin eri maata. Osaa keskustella, ei sano ilkeästi takaisin. On asiallisen oloinen.

Vierailija
34/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi oikeasti kirjoitit tänne ikäerosta? Se ilmeisesti huolettaa sinua ihan kunnolla, vaikka nyt vakuutteletkin muuta. Jos ensimmäisenä ajattelit, että liian vanha, niin mies on liian vanha. Ja koska mietit nyt pari viikkoa ennen treffejä kin, että onko mies liian vanha, niin hän on liian vanha. En usko, että ajatuksesi muuttuvat nähtyä ne yhtään paremmiksi.

Vierailija
35/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli syksyllä juttu todella epävakaan persoonan kanssa ja eipä hänen kanssaan keskustelut kunnolla onnistuneet. Kun saattoi sanoa ties' mitä ikävää takaisin tai kuitata juttuni tyhmällä huumorilla. Koin myös, että hän oli vahva persoona & itse tunsin itseni täysin tyhmäksi. Ja kun suuttui jostakin, sitten todella ilkeää tekstiä tulikin. Muutaman kerran veti jutun jäihin ja sitten halusi kuitenkin jatkaa.

Niin koen, että tämä henkilö on täysin eri maata. Osaa keskustella, ei sano ilkeästi takaisin. On asiallisen oloinen.

Hohhoijaa, oletko 16 vuotias?

Vierailija
36/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdeksän vuotta ikäeroa ja jo se on paljon. Vaikka mies on nuorekas, harrastaa liikuntaa, moottoripyöräilee kesäisin, retkeilee, lähtee keikoille kuuntelemaan musiikkia, niin ikäeron huomaa silti. Hän täytti viime vuonna 65 ja on kirjaimellisesti seniorikansalainen. Ei vielä eläkkeellä, koska haluaa itse jatkaa työntekoa osa-aikaisesti, mutta kuitenkin. Minä elän työelämäni kiireisimpiä vuosia vielä yli kymmenen vuotta. Kunhan itse pääsen eläkkeelle, mies on 76-vuotias. Onko hänestä enää siinä vaiheessa lähtijäksi maailmalle? Minä haluaisin päästä toteuttamaan haaveeni pitkistä ulkomaanmatkoista, patikointiretkistä, asumisesta ulkomailla - mutta onko hänestä siihen? (Kyllä, tiedän toki että saatan itsekin sairastua ja tulla kyvyttömäksi lähtemään, mutta haluan tietysti uskoa, että reilun kymmenen vuoden kuluttua pystyn toteuttamaan haaveeni.)

En enää suunnittele perääntyväni tästä suhteesta, mutta sinua kehottaisin miettimään ihan tosissaan, mikäli haet jotain vakavampaakin. Iso ikäero ei ole ongelma 30-60 ikävuoden välillä, mutta sitä nuoremmille ja sitä vanhemmille se on merkittävä asia.

Vierailija
37/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sellainen olo siitä, kun hän otti niin sinnikkäästi aluksi yhteyttä. Eli siis jatkoi yhteydenottoa, vaikka et vastannut (epätoivo?). Nyt hän puhuu siitä, että kiinnostaa pitkä suhde. Missä kaikki hauskuus? Vaikka olisi vanha, ei sitä tarvitse silti kaikkia korttejaan heti paljastaa. Mies antaa olettaa olevansa itsestäänselvyys. Sellainen tappaa viehätyksen. Tietysti sitten vielä lisäksi tuo pelko, että on livenä pettymys.

Vierailija
38/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.33, miksi sinusta lapsenlapset ovat karmaiseva asia? Onhan se selvää, kun mies on tuon ikäinen, että lapsenlapsia taatusti on.

Nro.32, kyllä olen kiinnostunut tuosta miehestä. Itsellä ollut eron jälkeen muutamia lyhyitä suhteita, jotka lähinnä loppuneet lasteni takia tai että toisella osapuolella ollut jotain omia pulmia. Koen, että tämä henkilö on toisenlainen. Kun ikää on enemmän, niin osaa asettua jo aloilleen. On elämän-

kokemusta. Haluaa sitoutua olemaan toisen kanssa. Hänen kanssaan ei luultavasti ole henkistä vuoristorataa yhdessä olo.

Vierailija
39/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.38, minulle taas luottamus lisääntyy siitä, kun tietää, että toinenkin haluaa pitempiaikaista suhdetta, kuten itsekin.

Ja kun luottamusta tulee, että toinen on tässä eikä lähde minnekään tai lopeta juttua yks'kaks', siitä myös tunteet alkavat tulla.

Vierailija
40/62 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitteko tarkan tapaamispaikan ja ajan kahden viikon päähän? Jos mies sitä yhtäkkiä ehdottaisi, niin olisitko valmis tapaamaan hänet jo heti huomenna?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi